關慧玲
關慧玲
關慧玲

新的家

2010/03/02 13:11:54 網誌分類: 未分類
02 Mar

一番忙碌後,初步安頓下來。新的家,各貓大爺自行找新地盤。阿Kidd愛上電視櫃。

 

 

{#IMG_0991nh1.jpg}

 

 

紅豆呢??

{#IMG_0995nh2.jpg}

 

 

寶爺鍾意坐櫈。

{#IMG_1001nh3.jpg}

 

 

傻骰仔....以為多咗個自己,猛SAY HELLO。

 

 

通屋未收拾的箱子,變成貓的遊樂場。

{#IMG_1012nh5.jpg}

 

 

小甘幾舒服。

{#IMG_1021nh6.jpg}

 

 

人都好攰,都唔想再搬了......一年咁多啦。嘻嘻。

{#IMG_1023nh7.jpg}

回應 (14)
我要發表
2010/03/06 16:52:49 回覆

{#IMG_1012nh5.jpg}

關小姐 , 右手邊嘅是否骰仔 ? 似乎手腳明顯比米米還要粗壯呢 !但相片比較矇 , 有清晰 d 嘅相嗎 ? 阿  kidd 戴咗白手套 , 好斯文 , 佢旁邊嘅貓燈唔怕打翻嗎 ? 

見佢哋各有各天地 , 真開心 , 女皇呢 ? 佢嘅地盆喺邊 ?

關慧玲
關慧玲 2010/03/05 00:45:28 回覆

sinsinho,

係丫,佢已經成隻大叔咁,仲非常麻甩,學晒米米,又愈來愈大隻,抱一陣手會麻痺。 {#icons_cat2}

2010/03/04 17:40:29 回覆

關小姐 , 忘記同你講 , 我差一d 認唔到骰仔 , 佢真係大個咗好多喇 , 佢有幾重 ? 我睇佢好似大隻過阿 kidd 呢 ! 但好奇怪 , 米米好似 "不老的傳說" 一樣 , 由始至終個樣都好似冇變過 , 除咗身形 {#icons_cat9} !

關慧玲
關慧玲 2010/03/04 16:00:33 回覆

薰衣草啦,能安靜心神。

2010/03/04 15:02:39 回覆

關小姐 & Ding,

我會先去香港嘅無印良品睇咗先 , 但請問究竟要用邊隻味道嘅香薰油呢 ? 定係任何一隻味道都可以 ? 唔該晒 !

關慧玲
關慧玲 2010/03/04 14:59:14 回覆

南天神,

多謝多謝。貓爺們能安樂生活就好啦。

 

關慧玲
關慧玲 2010/03/04 14:43:27 回覆

是有一種插電的香薰機,沒有火的,可以一試。東京嘅無印良品有得賣,但唔知香港有沒有入貨。

2010/03/04 14:41:08 回覆

我隻貓貓當年係因為每晚半夜都 meow meow 聲,令到我地冇得瞓,持續兩個月, doctor 建議試用smell lor, 好像有小小用 lor, 同埋佢都開左一隻飲用既,所以就雙管齊下 lor,但吃左一兩次我都係怕怕地,覺得飲落肚仔會影響佢將來,所以都係唔多敢用,以下係我當年係俾佢用呢隻,在醫生到買架!好似幾百蚊,唔太記得!希望妳有用啦!

http://www.feliway.com/gb

2010/03/04 13:23:03 回覆

Hi, Ding,

首先唔該晒 , 但 smell & drinking 係咪俾佢哋聞同飲用 ? 聞就可以試 , 但飲用可以嗎 ? 定係我誤會咗你嘅意思 ? 香薰你用邊隻味道 ? 係邊度買部機同油 ? 方便公開嗎 ? 如果唔方便可以電郵資料給我 - sinsinho215@yahoo.com.hk  唔該晒 !

2010/03/04 10:20:12 回覆

 Hello, 我有用過,都 ok 架!有試過 smell & drinking, but she try short time 就 ok la, 香薰機係電架,好似蚊香機一樣噤用 lor, 如果真係好無助既時候都可以一試既~

2010/03/03 19:06:32 回覆

關小姐, 香薰我聽過 , 但是否要用香薰爐 , 點火燃燒嗰種先有效呢 ? 我驚整親佢哋 , 你都知佢哋八卦 , 見有火光會好奇 , 打翻點算 ? 如果唔使用明火嘅有冇呢 ? 功效一樣嗎 ?

paumen_bw,

首先多謝你嘅提供 , 古典音樂令人鬆弛對人有效 , 但對貓可以嗎 ? 每日要聽幾耐 ? 你都知佢哋大部分時間都係瞓覺 , 同埋我想請問點知佢哋鍾唔鍾意聽呢 ? 謝謝 !

 

2010/03/03 08:55:20 回覆

古典音樂可能有用, 我們常常聽 RTHK radio 4 的.

http://www.catchannel.com/adoption/article0002.aspx

關慧玲
關慧玲 2010/03/02 23:05:07 回覆

sinsinho,

kidd一緊張就lam毛,醫生說無得搞,因為緊張性格有點是天生的,不過聽說有種能舒緩情緒緊張的香薰,或者薰衣草都可試試。我沒有用過,有人試過嗎?還是各位有其他可以減低貓緊張的方法?

2010/03/02 16:40:15 回覆

關小姐及各位貓友 ,

我想請問阿 kidd 個肚仔係咪都冇毛架 ? 大仔個肚已經冇晒毛 , 依家開始舔大腿喇 , 醫生話只可以開一 D 舒緩神經嘅藥俾佢 , 請問大家有冇其他辦法呢 ? 佢就快變成 "無毛貓" 喇 !

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}