今年BDI 第一個升浪開始

2010/03/04 21:57:48 網誌分類: 航運指數日誌
04 Mar

       翻看記錄,最近一次 BDI 當天波幅超過 100 點的是 21BDI 已經逾一個月在窄幅牛皮。今年 BDI 的第一個旺季升浪似乎已經開始,昨晚 (33) 上漲了 119 點,報 2,911 點,今天歐洲市況 BDI 更上漲 210 點或 7.2%,升穿 3,000 點關口,報 3,121 點,剛升穿 50 天線。

 

       看看記錄,BDI 已經連續第六日上漲,只是昨日,今日兩天升幅比較大,現時只是剛剛開車,按動力看,短期目標是去年 12 月中的 3,500 點水平。個人傾向相信未來一個月能試 4,000 點,有可能接近去年高位,11 19 日的 4,661 點,但未必能站穩,因為最近新船交付速度比去年平均的增加。

 

       從圖表看,BDI 已經升越 102050 天線,10 天線亦升越 20 天線,走勢不錯。

 

       如果上幾週開始跟買入散貨航運股的投資者,買入價應該不錯,可以放心等收割。

 

非吾

回應 (2)
我要發表
2010/03/16 11:04:36 回覆

廣船近半年嚴重跑輸大市,做船業係密集式工業,滯後經濟,做隻船快都要1,2年,而家d船公司都唔咁快下決定做船,中長線係好,因為中國遲早會成為第一做船大國。
而廣船亦有機會受母公司注資,唔等使既我認為可以守下既,反正價都跌到殘,呢隻我有信心,不過唔知幾耐先可以再現光芒 

2010/03/13 10:00:19 回覆

未知非吾兄對廣船有何看法 ?

user