則卷小雲
則卷小雲
則卷小雲

廸士尼開心半天遊 + 闊別廿五載重聚驚喜晚宴

2007/03/24 00:36:17 網誌分類: 生活
24 Mar

今次迪士尼之旅全是與卡通人物拍照

唔係嘛!盲ge都識得揸機!

在我身旁穿直間恤衫的陳同學,就是當年經常給我戲弄的那一位, 原來男孩子總是健忘的, 他已記不起我的劣行了!

雖然大家分開廿五載, 但外貌依然沒有太大的變化! 

  昨天,我和囡囡一早便去了迪士尼玩,不過,在出門口時,忘記了帶一樣野,就係咁樣,攪到我要四點鐘就出番黎,唔緊要啦,復活節再去過囉!於是,我與囡囡一起在尖沙咀逛街,直到晚上六時半,我和囡囡是第一個最早到達的,好心急呀!心諗唔知佢地變成點樣呢!本想等埋他們來才拿東西吃,但等左好耐,都仲未見人,跟住我與囡囡便去找東西吃了,回來時,發現多了一個袋子,waiter說來了一位男士,但他又剛行開了,等了一陣,他回來了啦!lucky仔,係lucky呀!好開心啊!我沒有忘記了這個從前坐在我身旁的同學呢!他一點也沒有變,可是他卻自己說自己變了很多,原來他不知自己在中一時是肥仔一名,後來,他到了外國讀大學,人就變得消瘦了,看見他的結婚照,真的嚇了一跳,簡直判若兩人,真係好瘦喎!but幸好現在肥番,同中一時沒多分別呢!其他舊同學也相繼到達了,很多與以前也沒有太大變化,只是大家都略肥了吧!大部份的女同學還是沒有變化,樣子和名字也沒有忘了,大家也談得興高彩烈,細說從前的點點滴滴,原來陳同學已忘記了我的劣行,沒有嬲我呢!而副班長cindy更忙得沒有吃東西啊!到大家差不多走時,她才匆匆拿幾樣東西來吃,難怪她這麼fit啦!他們提議結帳後,到酒店的lobby影番張大合照先,影完相後,他們又提議去唱k,我都好想去,但我帶住囡囡係身邊,又點去丫!況且我平時鬧囡囡都鬧到聲沙啦!於是我跟大家道過別,便帶囡囡回家去~

  回到家裡,第一件事當然係load左d相先啦!發生咩事,我部腦好像什麼也動不了,oh my GOD!唔好玩我啦!聽朝囡囡仲要做網上練習架!boot左兩次機,終於冇事啦!攪完d相,便去訓覺豬啦!

      第一次沒有吃生蠔的自助餐,因為這晚的心不在吃,而是與同學們聚聚舊呢!

回應 (11)
我要發表
2007/03/25 19:37:00 回覆
你哋成班同學都補養得好好喎,個個都係開心快活人!
2007/03/24 23:43:54 回覆

我覺得d女尚可接受,

但d仔就件件變晒老餅,

唉!

男人唔補,

真係好易冇。

 

2007/03/24 23:07:50 回覆
您的節目都很多采多姿喎.........
2007/03/24 21:28:23 回覆
玩得咁開心.貴的都抵既.
2007/03/24 17:31:10 回覆
正打算四月再去狄狄尼住加玩,因囡生日,有特價房during學生復活假期內,上網睇下!
2007/03/24 15:57:56 回覆
如果以單日計去香港迪士尼,真係好鬼貴既,地方又細又冇野玩,又少野食,我十年前去Orlando迪士尼,係入面住左一星期,都玩唔哂的地方,想要食既野都有,人家真係物有所直既,使左的錢都覺得開心.(香港迪士尼連日本迪士尼都不如)
2007/03/24 12:37:28 回覆

Tom媽媽  2007/3/24 上午 09:21:03 

你是買了全年票嗎?我覺得去一次都好貴。

其實都ok啦,日本要600呢~~

2007/03/24 10:54:39 回覆

多謝 !! 發問 !! 以下內容( 驚嚇度 3***, 如果以下對話引起不安, 請立即笑下, 咁就無事 !! 或都打印我果條 "玄心符" 出來貼上即可, 哈 哈)

生與死根本就係一樣......同宗教無乜關係, 宗教係比 D 有呼吸嘅人用, 就算 "神父" 都要學捉鬼 & 驅魔 !! 哈 哈 ~~~ 好像有一位老人家, 在生前最後兩年才入教會~~~死後 ! 我地都以為佢會上左天堂, 因為佢都係一個好事做盡嘅人, 當佢回魂時, 重有兩位一齊回來, (真人真事嘅對話), 之後就有以下嘅對白:

A仔, (家人) 嘩吓~~老豆, 您返左來,....而且重有兩位, 係乜水呀, 鬼差呀 ??

A父, (先人) 鬼咩差呀佢地係您兩個係您亞哥, 不過無 "出世" !!

A仔, (家人) 老豆乜您唔係上左"天堂"咩, 我生活都OK啦, 您睇下D細佬妹啦, 有能力就幫下佢地啦 !!

B父, (先人) 天咩堂呀, 我一起行都唔知走去邊, 又無其他人 (非人) 幫我, 周圍問佢地就只係睇一眼就漂左去, 好彩自己個姓(A先生) 班祖先來接濟下, 就係因為幾年前返去祠堂捐款做過下好事, 咁班祖先才來帶我返去, 如果唔係, 都唔知 "流浪"到幾時!?? (因為時間係流動嘅 !!) ......

A仔, (家人) 咁我地燒左咁多 "金銀衣紙" 都應該好好使啦 !!

B父, (先人) 早就比班祖先攞晒啦 !!, 唔係使乜上來找您, 就係因為您睇到我地, 先致上來教您點樣做.......

之後~~~~........續 !!

2007/03/24 10:03:32 回覆
我都曾與桃園內之同學聚會,那時第一次的心情,有如吊桶,十上十落,又驚又喜.
2007/03/24 09:48:25 回覆
你好似日日都gum HAPPY窩~~
2007/03/24 09:21:02 回覆
你是買了全年票嗎?我覺得去一次都好貴。
user

最新回應

FR 芷
FR 芷 2015/02/22

{#200901242337194856.gif}

2013/06/22

永遠懷念 可愛豬豬

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2013/03/24

桃花依舊

人面全非

珍貴回憶

{#icono_67}

小女子
小女子 2012/10/06