無雙Orochi

2007/03/26 15:26:42 網誌分類: 遊戲
26 Mar

以前,有一套好Hit的漫畫,叫Hunter x Hunter;現在,Game界也好流行「冷飯 x 冷飯」。

「冷飯之霸」無雙先搭上了「冷飯之神」Gundam,變成《高達無雙》;再將旗下兩個冷飯經典《三國無雙》和《戰國無雙》加起來成為《無雙Orochi》。

我沒有PS3,只好煲《無雙Orochi》。沒錯,它的確是炒冷飯的極品,但任何Game迷都會「一邊鬧一邊玩」,抵佢咁發。

超慳水慳力之作,從Gallery所見,全作只有七段影片(不計Event)。而新角色只有兩人,新場景只有一個。故事都幾低能,唉……其實無雙的故事不嬲都好低能。可是,當你看到趙雲跟真田幸村並肩作戰,看到呂布大鬥本多忠勝,看到甄姬濃姬打到大叫哎呀呀,真係……心入面有團火咯!就係玩家們呢團火,Koei又可賺一大筆~~

七十多個角色,每人可升至99lv,4lv武器卻又要Random出……唉,要打到何年何月呀!!

回應 (0)
我要發表
user