Persie 愛情信箱

2010/04/16 23:32:41 網誌分類: 未分類
16 Apr

網友名仔說, 女友太叻女, 想揾個冇咁叻的. 不過名仔補充說只講下笑, 我都希望佢係講笑.

 

名仔, 你女友咁叻女, 佢揀得你, 證明你有你優點 但你有冇諗想過, 如果你有天因為她太叻而受不了, 要分手, 佢都好慘, 因為佢都已青春流逝, 叻極都未必再找到伴侶.

 

我係有感而發, 前幾日見一名女性朋友, 佢拿了個investment plan說給我過目(真是所托非人), 我先知道她有兩層供滿的樓(市值$5.5M)另加股票,和現金她是好叻女, 四十出頭, 外形不錯, 有對好靚的長腿, 但佢找不到男友. 玩玩下的男人大把, 但她不想要這些霧水情緣.

我和伴侶雖無任何”binding agreement”, 但我們都知道已選定了對方. 佢常常要飛, trip做野 有次佢話想自己一個人去塞班島, 我都沒質疑, 只予已信任. 我這個球癡閉門睇波兩日不出街, 佢亦由我, 因佢知我有時工作不愉快, 佢任由我去逃避現實.

開心的時侯, 我們跑去 Disneyland, 像孩童般的騎上小飛象.

我們今生, 是生死與共, 任何一方身體有事, 另外一方都會照顧, 而不需一紙婚書去約束對方.

我同佢講, 如果你有意外, 成了植物人, 我會想辦法完結你的生命, 不讓你受苦. 佢大叫, 謀殺啊 我好down的時侯, 佢會氹到我笑番 不過佢要求過我不要在blog講我們的私事, 我亦應承左, 所以我不會再多講我們的事.

我長氣講多一個故事. 我有位女性朋友, 是位大老板的秘書. 好多大秘書好巴辣, 但她好溫柔冷靜. 某年公司好忙, 她不斷要OT, 因為老板要同美國公司做deal老板安排左位司機每晚送她回家. 結果她嫁給這位司機, 生了個可愛女兒. 她不斷轉工, 越做越忙, 她最後效力的公司我們這版也常常提起. 他先生準時放工, 照顧女兒和家庭, 兩人相親相愛無分高低. 可惜某年她發燒看醫生, 竟是肺癌來襲. 她不煙不酒, 她先生說她公司的人個個狂抽煙, 可能吃得二手煙太多. Memorial, 她先生說, 你們不要哭, 她想大家記住你們一起快樂的時光, 大家想一下, 再笑住送別她, 人人為此動容.

名仔, 我只係想講, 如果女友是Ms Right, 請不要輕言放棄, 因你可能會為左自己的自尊, 而深深傷害了她 多言了, 希望你不會怪我多事.

回應 (84)
我要發表
慳妹
慳妹 2010/04/25 22:18:00 回覆

病向錢中醫!

Persie
Persie 2010/04/25 12:08:13 回覆

馬仔soho: 謝謝問候。媽咪前日看心臟科醫生,做心電圖加裝上心跳量度儀器,再加藥,盛惠$4600

 

媽咪吃了藥,心跳回復正常。昨日複診,我問醫生問題,他說,今天只是拆機,不是consultation session,要分析了儀器上的資料才可在下週再談是否應該長期服藥控制病情。今次她心跳至一分鐘95下,不多 ; 上次是220下,爆機。要不是馬上入了養和,可能已走左。

 

如果醫生答了我,就會當是consultation session,要收$1200

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/04/25 00:53:34 回覆

伯母好D未?

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/04/25 00:37:08 回覆

soho 老人病我知你未有!!

soho*
soho* 2010/04/25 00:21:47 回覆

乜咁似老人病!

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/04/25 00:05:52 回覆

豪婆婆

我是坐得多,又不做鬆根運動,肌肉長期疲勞得不到放鬆,血液不流通。

慳妹
慳妹 2010/04/24 22:26:39 回覆

舅父仔:伯有一想到小 B 就乜病都冇,老虎都打得幾隻,放心。

soho*
soho* 2010/04/24 14:49:25 回覆

// 亞爺打壓內房,點解有D仲升嘅?//

悲觀既睇法係內房股未摸底, 大鱷想搵人接貨, 所以推升個別內房股扮見底回升, 引人接火棒.

樂觀既睇法係股份累積跌幅驚人, 投資者覺得現水位有吸引力, 開始有資金入市買貨, 靜待下一個屋仔股升浪.

soho中國逆市造好係因為即將派息 $0.2

中國人愛磚頭, 對於屋仔, 我既睇法樂觀, 有閒錢應分注吸納.

~~~~~~~~~~~~~~~~

馬仔, 醫生有冇解釋你既病源? 企得多?

Persie, 祝伯母早日康復! {#icono_64}

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/04/24 14:33:21 回覆

thank you

散戶 B 上

soho  亞爺打壓內房,點解有D仲升嘅?

出街未? 我要去做推拿啦,由腰以下開始抽著,有時有少少麻,麻煩!!

soho*
soho* 2010/04/24 14:23:16 回覆

散戶 A : 大把資金, 貼市, EQ 高, 短炒持貨期可高達一年, 坐艇冇所謂, 要贏間廠.唔鍾意食粒糖

散戶 B : 少量資金, 不貼市, EQ 低, 短炒持貨期不超過三個月, 最怕坐艇

短炒要為自己定位, 如果你係散戶B, 就唔好羨慕散戶A贏間廠, 人地對於大市波動能夠處之泰然, 你能做到嗎? 如果做唔到, 就乖乖地食粒糖就走, 睇下手上既蟹貨, 有幾多隻係有糊唔食搞到扮蟹呢?

我係散戶B, 鍾意食糖, 執幾百都殺, 但係我手上都有蟹貨, 入得黎呢個大賭場點會冇蟹係手丫, 恒指現時係 21200 邊, 跌到呢個位大把艇戶啦! 但係我就覺得係趁低吸納優質股份既好機會, 恒指250天線都升到上20345喇! 你話港股向下空間有幾多呢? 壞消息過後就會海闊天空咖喇! 股市升一輪就會跌, 跌完就會升番, 舞高弄低係大鱷既強項呢噢!

股市調整時散戶往往會將焦點放在手上既蟹貨上, 而忽略了吸納優質股份掃平貨的大好機會, 到股市見底回升時才去追貨, 又犯了高追低沽的毛病.

美股表現氣勢如虹, 有分析話佢升得好假, 其實美股上升不無道理,  除了Google和美國鋁業業績較差之外, 其他大多優於預期, 美股造好係有企業 業績和經濟數據支持, 遠的不說, 就今年三月及四月, 道指38個交易日30升8跌, 是假的話, 能支持那麼久嗎?

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/04/24 00:32:28 回覆

有我陪您喎!!

Persie
Persie 2010/04/23 23:47:11 回覆

soho: 我今日D貨又蟹晒喇。倉內有隻內房#1224跌到奄奄一息,可憐!隻#2343#1280#1205都半死。

隻民生#1988唔錯,我對佢已另眼相看。

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/04/23 23:16:43 回覆

小B效應嘛

Persie
Persie 2010/04/23 23:07:33 回覆

偷偷地講,我參透了生死。

 

我媽咪曾經覺得死左好過做人,但話而家做人好開心,又唔想死住

Persie
Persie 2010/04/23 23:05:04 回覆

馬仔:我唔擔心,我有個朋友心律不正左廿幾年都沒事,佢又唔肯裝起搏器,又唔肯電死條神經,咁都冇事。

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/04/23 22:59:47 回覆

舅父仔

唔好擔心.

Persie
Persie 2010/04/23 22:28:38 回覆

主席:真係慢得交關。我媽咪今日唔舒服,心律不正的毛病又出現了,見左醫生,聽日複診,睇黎沒得同阿妹慶祝生日了,個生日蛋糕留番俾佢同佢老公切。

 

我阿婆突發心臟病去世。去之前沒住過醫院,只是在家暈倒,救護員來到時她已離開了。我有時想,這也是另類福氣,不用受苦。

慳妹
慳妹 2010/04/23 20:58:54 回覆

頭條網今日全天候都係咁慢!

舅父仔:屁股指揮腦袋,Platini 做得呢個位就要唱好呢台戲。

Persie
Persie 2010/04/22 23:56:04 回覆

頭條load得好慢,好慢。

 

I might just go to bed.  Football games tonight.  Good nite!

Persie
Persie 2010/04/22 23:42:25 回覆

主席:Platini係超級好波之人,但他現在身為國際足協要員,有些見解我不能認同。我相信我跟Platini會是道不同不相為謀。

soho*
soho* 2010/04/22 23:36:34 回覆

馬仔, 阿爸幅圖超樣衰, 今日仲大成交下跌收陰燭, 有閒錢 $15.5 或以下買少少我覺得ok啵! 阿爸走勢好弱, 不如你去問下主席佢見底未, 呀! 我有好多閒錢, 就等我入番一兩手先, 話時話, 恒指由近排高位跌左成千點, 好多股份幅圖都係超樣衰咖! 現時恒指仲托住係21400左右, 但係大把股份已經跌到阿媽都唔認得, 大鱷好明顯係托住黎沽.

點解你唔諗下入吉仔.國藥? 兩隻野都轆左落黎, 主席對佢地有百分百信心, 仲做埋大股東添! 有人幫你睇場, 照計冇有怕, 我都等緊昆侖.soho中國.壽仔......噢! 唔夠錢呀! 典算好!

#8046 今日逆市造好! 有得執?

Persie, 道指今個月已經四次試衝11155都失敗, 所以我估上唔到就要回啦! 但係佢真係好硬凈, 死都咬住高位唔放.

今日港股由低位推番上黎有成265點, 尾市抽得好急, 可惜成交唔得, 減埋配股斷估都係得600億, 下晝抽上但成交好少, 冇乜力水, 唔知係唔係關乎下周四期指結算, 受轉倉活動影響, 其實港股受內地股市影響多d, 如果內地股市死唔去, 就可以幫到港股, 如果內地股市唔掂就大鑊, 我要趁今次既跌浪補回長倉游水貨.

Persie
Persie 2010/04/22 23:34:44 回覆

soho:你恨到喇,杜指下跌喇。 

馬仔:點解會買#8046嘅?

2010/04/22 23:09:30 回覆

白夫人?

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/04/22 21:18:12 回覆

豪婆婆

亞爸去到今日個位,可唔可以入

我今日賣咗隻#8046

soho*
soho* 2010/04/22 21:04:07 回覆

今日 國壽.平保 都唔肯 come back to me ! 我又唔想加價, 我唔信美股唔番落黎! 今晚跌俾我睇!

慳妹
慳妹 2010/04/22 09:42:06 回覆

我都記得 Platini。 等小 B 大啲,你就可以同佢一齊睇波。

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/04/22 00:20:39 回覆

我都鍾意特步

Persie
Persie 2010/04/22 00:16:30 回覆

soho: 我要瞓覺喇,夜D有波睇。Good night!

Persie
Persie 2010/04/22 00:12:24 回覆

真的嗎?那麼今次我們切記要留番D貨底,買三沽二。

soho*
soho* 2010/04/22 00:09:38 回覆

我覺得太航將來會升到 $8 樓上, 哈))))不過唔知幾時.

儘管各財經分析師都認為美股升得好假,日日都話成交唔配合升勢,但係佢就偏偏好似食左偉哥,連續8個交易日企係11000樓上,係高位死都唔肯落番黎,問你服未! 今晚道指再試衝11155又失敗.計埋今晚衰左四次喇!

不經不覺,恒指250天線已上到20300喇! 其實恒指愈接近250天線,入貨既值搏率就愈高.要克服恐懼,掃貨! 國壽.平保, Come back to me !

Persie
Persie 2010/04/22 00:07:50 回覆

我今日太航set $5.80,明日或有機,跟住收埋。我開始領略食安眠藥式的投資方法!

soho*
soho* 2010/04/22 00:02:44 回覆

我d廁紙用黎包晒雲吞喇! 冇貨呀! 點估到佢會升穿 $6丫

我好孤寒, 想 $5.7 邊入第二注太航, 因為我要計埋 $0.15 息, 即係 $5.85咖喇!

補貨可以等回調10% 或以上, 照計特步 $6.1 都可以考慮,不過 $6.4 佢又升唔穿, 要諗諗.呀! 27/4 派息 $0.1 + $0.05

Persie
Persie 2010/04/21 23:54:06 回覆

soho: 但我沽出特步和廁紙之後,不知可在什麼價位買番。你有廁紙?

我今日想加碼太航,但入唔到。

soho*
soho* 2010/04/21 23:44:42 回覆

Persie, 有一個說法係: 持有優質股, 係牛市係唔應該止蝕, 又或者將止蝕位定係三成以上, 因為牛市走勢係反覆向上.

上次我話廁紙多次震倉, 走勢好古怪, 果然係真咖! 好彩你對佢不離不棄.

Persie
Persie 2010/04/21 23:32:50 回覆

阿迷暱稱,Arsenal = Gunners ;

or an Arsenal fan is called a gooner, like chanreborn.

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/04/21 23:15:11 回覆

我愛意大利隊.

What is 小槍手 (a little gunner!)。?

Persie
Persie 2010/04/21 23:08:42 回覆

馬仔:你估我會keep小紅魔相嗎?總有一日,他會成為小槍手 (a little gunner!)

 

主席,1982年夏天一個清晨,我在客廳嗌到鬼殺咁嘈,因為有一場世界盃法國對西德實在太精彩。法國的中場線 Platini, Giresse, Fernandez, Tigana是我見過最佳的中場線,至今也未看過更好的配合。阿妹被吵醒,睡眼惺忪的走進大廳,陰差陽錯的,自此迷上西德隊,同我勢不兩立。估唔到英超她也同我作對。

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/04/21 21:43:56 回覆

soho要包雲吞,舅父仔你有咁多廁紙平D賣俾佢啦 {#icono_27}

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/04/21 20:24:48 回覆

唔好講咁多,整張相黎睇吓先啦,要包頭巾嘅

慳妹
慳妹 2010/04/21 09:36:11 回覆

小紅魔見到父父變咗小樹熊,因為有街街去。 小 B 媽咪鍾意睇波係咪受你影響?

豪餅好番晒啦?

Persie
Persie 2010/04/21 04:56:20 回覆

馬仔:我一個星期見B一次咋,今個星期六同媽媽慶祝生日,順便埋波。媽媽曼聯迷,成日將B打扮成小紅魔的樣子,眼冤!

Persie
Persie 2010/04/21 04:44:45 回覆

Inter 3:1 Barca.

Inter played so well.  How come Zanetti, Lucio and Samuel are like evergreen trees?

Perhaps Milito's goal was slightly offside ... but I don't think I am going to argue on that, coz Sneijder should have scored the goal himself.

It is going to be a difficult game in Nou Camp in the next leg.  Barca will have to play very well in order to overturn the 2-goal deficit.

Mourinho can be as arrogant as he likes when he talks to the press tonight ...

 

2010/04/21 01:39:24 回覆

豪哥, 因為國藥做藥房 ( 港人識0既包括一致藥房) 有內需概念,

所以P/E 先至可以按受較高, 講P/E 高, 我睇足 4個月0既 #858 ,

米仲高到難明 ??

4/8 個日摩根系出手入左好多隻股,但量不多, 之後個市就插,

以後都要留意埋非插插日但公佈有增持好多而貨量不多,

唔知係米都係插插先兆~~ 想用呢個新策略來沽期指~~

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/04/20 23:45:16 回覆

舅父仔

好開心呢段時間見到您,我sweet heart 上次咬您唔到,有冇搵您報仇呀?

Persie
Persie 2010/04/20 23:33:01 回覆

豪仔:卷廁紙真 sort sort地。我覺得#916仲會向下洗,不過已經有打算,就不用怕。

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/04/20 23:16:58 回覆

我就喺見佢俾人洗衫咁洗,$8文可能有機,想到時再出手。

soho*
soho* 2010/04/20 23:07:52 回覆

馬仔, #916 招股價係 $8.16, 初次跌近招股價, 我估點都會有人護盤卦! 當日呢隻野ipo係超難抽咖! 你黑心我都冇所謂呀! 跌穿 $8 我仲會加注, 我一早計劃好, 大鱷嚇我唔到既.

龍源上市好矜貴, 大戶都分得唔多, 如果跌穿招股價, 除非係衍生市場預先做左野, 又或者借貨沽空, 否則真係諗唔到乜野誘因去插穿招股價.(後記: 四月尾出左窩輪後龍源跌穿招股價)

有分析話龍源業績冇驚喜同埋市盈率太高所以俾大鱷洗倉, 但係我見國藥市盈率超高都未死啦! 雖然國藥有注資慨念又唔同板塊不能作出比較, 但係龍源都有新能源慨念啦! 各有千秋呢噢! 大家都係有國策扶持既高PE股啵! 點解龍源沽壓咁大呢? 要再諗諗佢既真正死因.

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/04/20 22:44:10 回覆

睇您語氣,應該好返好多。

soho   我孤寒得滯今日欠兩仙入唔到#1280,#916黑心想佢再跌D,所以無入

soho*
soho* 2010/04/20 22:34:48 回覆

花姐, 我病到懵下懵下唔知d股感靈唔靈, 斷估係升市咖咋!

中移尾市急升領漲, 仲以為營運數據好靚仔, 點知不外如是, 聽講仲係遜預期, 天日股價唔知點走呢? 會影響市況咖! 今日港股升幅不算大, 但係國指突然由弱轉強, 我既監察名單上既股份升勢就好全面, 似乎港股仲要彈多d先至再尋底, 所以我覺得天日係升市.

上証綜指連跌四日, 天日有望反彈, 如果彈得起就會幫到港股, 我今日孤寒得滯掛 $12.82 入唔到 A50, 我覺得每逢上証綜指跌穿3000點就應該買A50儲貨.

馬仔, 每當恒指大跌350點或以上, 入貨搏反彈值搏率好高, 你尋日問我既問題答案就係 [搏反彈] 囉! 由高位跌左成千點, 冇理由唔彈既.

Persie, 今日 紙巾.龍源 都好生性噢! 恭喜!

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/04/20 22:17:01 回覆

花姐

兩日都入唔到,想入#17,但是波幅就細D.

瀏覽更多回應 正在載入...
user

已關注

最新回應

幪面馬仔
幪面馬仔 2024/02/12

有緣人

{#iconb_282}

李聯廣
李聯廣 2024/02/12

恭喜發財!

有緣人也在此祝各位龍年行好運, 身體健康,萬事如意!

幪面馬仔
幪面馬仔 2024/02/11

{#iconb_210}

有緣看見的,

身體健康

幪面馬仔
幪面馬仔 2023/12/20

又到聖誕,又到聖誕

{#iconb_259}

來年大家,開開心心。