關慧玲
關慧玲
關慧玲

飲水

2010/05/14 09:42:31 網誌分類: 生活
14 May
        貓饞嘴,卻並不熱衷飲水,貓有腎毛病,很多時都跟喝水不足有關。

        正經裝在貓兜裏的,不知是甚麼問題,不是個個都肯喝,卻喜歡Lam水喉水,於是轉用一個大碗,每天更換新鮮的,骰仔和紅豆最捧場,次次換完立即跳上來搶,可是其他大爺興趣依然不大。有朋友用電動飲水器,但一樣不是隻隻大爺都受。

        阿寶是野性飲水法,每當開完水龍頭洗手,水花四濺到洗手盤,寶爺就會跳上來,把盤邊四周的水花仔細舔乾淨;牠又試過喝洗菜水,洗碗水,插花水……總之不是正經給貓喝的,牠都有興趣,完全是偷腥本性。

        阿Kidd和米米又是另一種刁鑽,獨愛洗澡水,每次洗完澡從浴室出來,水還未流走時,兩隻小鬼就跳入浴缸拼命舔,弄得手仔腳仔皆濕。不過只要牠們肯飲,又有乜所謂?

        關慧玲

        
回應 (10)
我要發表
Luka Luk
Luka Luk 2017/04/25 06:42:26 回覆

以我個人經驗認為貓並非獨愛飲生水,佢地真正想要既係活水,所以水龍頭既水屬於活水,你响佢面前岩岩倒既係活水,响碗裡面放响度係死水,我見有貓奴去金魚街d金魚舖買果種風車型既偱環水器,佢屋企既貓見d水流動會飲多好多水 我屋企隻貓都係唔肯飲碗裏面既水,但佢除左飲水龍頭既水之外,佢見一開雪櫃會衝過黎等你倒凍水😂

關慧玲
關慧玲 2010/05/17 14:52:03 回覆

sinsinho,

隻隻貓爺都係咁,等我等貓奴服侍呀。佢哋又未至於咁嘴刁,只係唔飲煮過嘅水啫,究竟係咪真係咁難飲??

2010/05/15 11:10:00 回覆

關小姐 , 關家貓飲水叻唔叻架 ? 會唔會好似 garfield 同 貓豬咁要餵架 ? 其實唔明佢哋點解會鍾意飲生水 , 唔肯飲滾水 , 尤其鍾意 lam水龍頭 d 水 , 有時試過要開住一條線咁俾佢哋飲 , 飲夠先至關 , 冇辦法 , 唔飲水唔得架 , 佢哋肯飲就算喇 .

個大仔要新鮮換嘅水 , 重要係冇人飲過嘅 , 有人飲過就聞吓聞吓 , 坐喺兜水側邊 , 好大聲咁叫 "人嚟呀 !本大爺要飲水喇 , 我唔飲人口水尾架 ! 重唔換過 ? 渴死我喇 ! "

關慧玲
關慧玲 2010/05/14 22:43:51 回覆

一定係生水,俾滾水一滴都唔飲,生水都要日日換,無就走去LAM水喉水。

2010/05/14 17:40:07 回覆

chinchin & 各位貓友 , 其實我就呢個問題都問過診所嘅姑娘 , 佢哋話除非腸胃特別敏感 , 如果肯飲滾水就好 d , 唔肯飲又或者冇特別不適嘅情況下 , 香港水喉水嘅水質係可以接受嘅 , 當然有 d 舊樓水喉生銹嘅就當然唔得喇 , 就算冇煲過 , 起碼一定要清水先得架 .

cat cat , 咁冬天咪好易冷親囉 ? 不過日子有功 , 可能你已經鍛鍊到一身好武功 呢  {#icons_boy9}.

2010/05/14 16:24:53 回覆

關小姐 & sinsinho,

攪嘢呢!最初聽都覺得有冇攪錯,但係計落又唔係無道埋喎。雞粉比鹽嘅含鈉成份較低,而家好多營養師都主張我煮餸落雞粉取替鹽啦。

呢樣嘢我又無比較過,由第一日開始正式養貓我就開始用過濾水,因為我自已都飲濾水而唔會飲煲過嘅"滚"水好多年。等我番屋企試吓比D水喉水佢地試吓先!

2010/05/14 16:07:25 回覆

蕃薯仔及Miu Miu獨愛飲水喉水, 每次沖涼佢哋第一次走入去霸住個花灑, 仲要飲好耐慢慢歎咁, 光脫脫嘅我就一直等佢哋走開先可以沖涼~ {#icons_cat5}

Borgee就每日一定要換新水先肯飲, 佢會一直坐喺個水兜面前一路叫住等你換新水, 仲要佢親睇住你換水先算數, 否則佢唔當你換咗新水~ {#icons_cat10}

至於Garfield就最麻煩, 成日唔飲水, 要我每日用針筒餵佢, 但佢每次見倒我攞住支針筒又走都走唔切, 唉~激死 {#icons_cat9}

2010/05/14 15:48:51 回覆

chinchin, 用雞粉 ? 怕唔怕呢 ? 不過都係嘅 , 總好過唔飲 , 又唔係毒藥 .

大仔就鍾意飲新鮮水 , 一換水佢聞吓聞吓就飲 , 可能真係有 "鮮" 味掛 ! 不過佢唔鍾意飲 " 滾" 水 , 試過一兜"滾" 水 , 一兜水喉水 , 佢結果都係飲水喉水 .

 關小姐同各位貓友  , 你哋 d 愛貓飲生水定飲滾水呢 ? 

關慧玲
關慧玲 2010/05/14 15:17:45 回覆

chinchin,

用雞粉咁有型?家裡幾隻小寶具總係鍾意飲唔正經嘅水,例如我飲嘅湯或者牛奶咁囉,真係激死人。 {#icons_cat9}

2010/05/14 15:04:56 回覆

妳講得啱呀!貓貓飲水呢家嘢真係幾麻煩,但飲唔夠重麻煩,好彩我大部份嘅貓都對飲水機D水都OK,淨係得一隻麻煩友就要飲不綉鋼碗庒嘅水,可能佢鍾意一路照鏡一路飲水啦!

我又聽過一個偏方喎,係一個外籍獸醫教嘅,就係如果你隻點都唔飲水,可以試吓將好少量嘅雞粉,我地人煮餸嗰D呢,加入水比佢地飲,當然係好小好小份量啦,咁D水就有小小味,D貓就會飲多D水,總好過唔飲或者飲得太小。

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}