Precious -20

2010/05/21 18:05:11 網誌分類: Precious
21 May

 

回應 (20)
我要發表
2010/05/23 18:13:48 回覆

炒兄下午好!希望我沒迟到,您還在家。看到您的重要提示非常感激啊!看到您生活中的點滴又覺您很淡泊。希望您能在這!我每星期都要倍母亲从上海回蘇洲,她開心我就開心了。

2010/05/23 15:27:46 回覆

maple88  : 在家千日好嘛 !! 不知 幾 free ...

講多樣 狗仔 嘢你聽. 有次 小弟 行山時 pk, 手肘 損咗 (約 2寸 x 3寸), 啲狗仔 用口 lam 完後 , 嗰晚 就 埋口 .. 幾神奇 !

其實 小弟 冇咩技能, 只希望 喺 危險 時間 可提提 老友 而已.

過年時 , 小弟 講 4 至 6 月 有 大茶飯食 同 平貨執, 冇心肝 ... {#201005210946014900.gif} , 不過 話時話, 小弟都唔會 喺 二萬二 樓上加沽, 係都 跌穿 二萬二 先!

你個周未 真係 愉快 {#smile_o10[1].gif}

2010/05/23 15:14:41 回覆

sweet gal :  偷渡者 -- 真係見過 wor !!  {#201003051729027898.gif}

如你有 好倉, 又同 時 想 開淡倉 短打 , 可以 開 下月嘛...

理得人 話幾多吖! 穿 萬九 咪 止蝕 / 減磅 囉!

係呀 , 尤其係 一啲 簡單 instrument soft 歌仔, 好有  calm & purify ge 作用 架! 'imagine' 首歌 對 小弟 人生觀 改變好大

日文 好水皮, 係 n年前 去過 新宿 工作約 三個月. 淨係 識 返 酒店 同 公司. {#201004260928518095.gif} 多倫多 同 台北 就住過 一段日子!

小弟 而家 食得 好素 , 飲米酒 / 清酒 好冇 ??

2010/05/23 14:51:33 回覆

小薯仔  : 唔好話 邊隻 係妖股 丫 ! 小弟 覺得 而家 恆指 / 期指 都係 十足十 ge 妖股!

'分開玩中/短線好/淡倉' --- 小心玩呀 , 好易 心理變態 架 !! {#201004260928518095.gif} , 好似 小弟 咁 開淡倉, 但 又 買股票 , 自己 沽 自己 啲股, 痴痴地 ....

你 ge 問題 看似 簡單, 其實 好複雜. 好難 一概而論 給你 答案. 單一 答案 怕會 誤導你....

1. 要視乎 當日 外圍 走向, 如當日 外圍 倒水/大暴升 咁, 梗係 搵位 走佬先. 不會 溝淡.

2. 如溝淡, 小弟 會 看成交量. 如 AO 得 幾百張, 即開市 後 會有 暗湧. 先觀望. 等 高/低 位 有 大成交 先 追 入 溝淡 好/淡倉.

3. 逆向 溝淡 屬 high risk. 必須 提高 入場 門檻. 好似 而家 係 跌主導. 小弟 好倉 near  450. 如 裂口 低開 19200-300, 就 不會 溝淡. 萬九 附近 先 考慮. 因 現在 19400 之上 有 好幾個 裂口 未回補. 大裂口(over 四五百點)低開 , 對 入好倉 有 值博率. 當然, 要 熟手 先好試, 高危動作 也.

'即市的止賺止蝕我懂' --- 除 '懂' 之外, 還需要  improvement. 提議你 每日 要檢討 出/入 單. 除 識得 點贏 , 更重要係  明白 點樣 會輸. ok?

答唔答到你 ?

2010/05/23 14:13:08 回覆

多謝 mattock   兄 常常鼓勵, 甚感 榮幸 !

2010/05/23 14:11:51 回覆

肥仔媽  : 小弟  只係 實話實說, 如睇錯咗, 唔好 見怪 ! 不過 下周 期指轉倉期 , 震盪 難免!

2010/05/23 14:10:13 回覆

what a wonderful sunday !!! 見到 咁多位老友 !

2010/05/23 12:18:25 回覆

炒兄,午安! 我北上玩完之後 ,番黎都仲見炒兄係度,真係好!

番屋企過long weekend,心情特別的好吧?

講起狗仔, 朋友都係咁樣養左隻狗, 平日佢自己通街走, 放工時間就會係屋企門口等朋友放工, 玩完食完就會自己通山走. 如果係街撞到朋友,佢又會陪朋友散步, 又會護住朋友屋企隻狗仔, 等佢唔好俾其他狗蝦, 好鬼醒. 見

今期個月,身邊冇乜人賺到, 買股既好多都坐緊貨. 玩洐生工具既又係輸多......大朋友真係... {#icono_4}...如果炒兄之前係度導航, D朋友應該唔贏都唔駛輸先啦...

周日愉快!

2010/05/23 11:23:56 回覆

Brother Tony,

早晨! {#icono_23}看到你的message真係開心到彈起,我覺得你重搞笑,"行山 時 同佢地 傾吓計 就 跟咗 小弟 返屋企"咁下次d偷渡者同你 傾吓計就 跟咗你 返屋企 lor wor! {#icono_6}

玩 即市太激,所以要休息咁耐! {#icono_49}唔怪得,我得一個尸口,做唔到你個效果 {#icono_9}

俏護士哦你,唯一的娛樂就看書了!

係呀,E+好多人唱16000呀!驚驚!

你的 precious 好好聽,我常常聽,我覺得你比較喜歡聽一d soft的歌!

我估你是識日文的,唔知有冇估錯?

我出去吃buffet la,唔知幾時可以同你去吃buffet呀!ha ha {#icono_1}

2010/05/23 10:55:36 回覆

Tony早晨!  聽您吹下水,已可從旁學習投機的策略和心態

叔叔之言我連10%也不信,誠誠對大市的看法我就信一半半,但對他的股票就不敢恭維了......看看他那隻細股近月的大上大落,十足十妖股......

我第日都要學您咁,分開玩中/短線好/淡倉,最多每間行只玩一張,哈哈!

另外,有問題想請教Tony:即市的止賺止蝕我懂,但有時如遇幾百點的開市裂口,已過了心目中的止蝕位,每每使我掙扎究竟馬上止蝕抑或溝淡好,而在考慮之時,可能會蝕更多......如果是您,您會考慮甚麼因素決定立即止蝕/賺(先避其鋒),還是溝一注?讓我猜猜,您是否參考您的牛熊分界線,如仍看淡,您會在突破某牛熊分界線後,如突破的幅度小,會馬上止蝕,並伺機再沽;如突破幅度大,會在接近下一重牛熊分界線時,加注溝淡?是否這樣?

萬分感謝!

mattock
mattock 2010/05/23 09:46:10 回覆

Tony兄早晨,小弟百無禁忌,有您這位福星高照,就百毒不侵 ! 福星的您最重要鴻福齊天,身體健康!

2010/05/23 09:05:05 回覆

早晨 Tony 兄.

睇你d message..真係好鬼warm..

2010/05/23 01:07:19 回覆

sweet gal : 小弟 絶少 出市區 及 室內場所, 怕空氣 唔好. 真 羡慕 你有得睇 concert... eagles 幾位 都唱得好架! 到你再大啲, 有番咁 上下 人生閱歷 , 你會 愛上 Desperado. 真的!  小弟 後生時 都好 rock 架, 聽 Queen , Police 聽到 high 晒! {#201002091553363710.gif}

啲愛犬 天生天養, 通山走, 唔洗點理, 肚餓會返來. 隔離屋 幫手 定時 加水,糧. 四隻 魔怪 係喺 村, 行山 時 同佢地 傾吓計 就 跟咗 小弟 返屋企. 佢地 好醒, 這兩次 小弟返到 屋企 一陣 就 返晒泥. 打理 花草, 魚池 時 仲 懶 cutie 喺 地下 反晒肚, 好搞笑!

唔好 講 notebook, 淨係 收 經紀老友 sms 都俾 姑娘 哦. 唔 上網 都好 , 唔係 小弟 又會 賭癮起.. 上次 玩咗 兩日 即市, 瞓咗 四日 ... {#201005210946014900.gif}

傻蛋, 170 係長好倉, 214 係 中線 淡倉. 同一間 行 都可以 有 多個 特別戶口. 況且, 小弟 唔只 用 一間行. 你都 唔會 將 所有錢 只放 一間銀行, 係咪? 仲有.... 費事 教壞你! {#201001261246456607.gif}

暫時 會隔 一兩星期 先返屋企一次.

跌市 最緊要 鎮定, 唔好驚, 一驚 就 會亂 , 一亂 就 易錯. 一錯 就 中計. 入市前 定好 停止位. 執行 跌市策略, 到 停止位  必須 減持倉量, 增持現金.

唔好 信 咁多 評論. 睇位做人. 你都記得嗰時 叔叔 話 19.xx 放咗批 2628 , 誠誠 1.9 至 2.1 放幾多 3988 , 幾咁 高調, 冇 幾耐 , 個市 咪 照升 !!

如果 你 唔係長線 持貨, 跌穿 10日 / 20日 線, 就要 考慮 cut. 有錢, 通街 都係貨. 係咪? 加重少少 內銀, 係加重 持股 比例. 唔係 加碼!!

做乜 3333 得番 1.9 ? 間 公司 要執笠咩? 小弟 專收 爛銅爛鐵, 再跌 買起佢! {#201002191000324312.gif}

2010/05/22 23:44:02 回覆

yao  : 今日 出外到 村口, 返來 瞓咗陣. 星期 一 二 北京有會開 , 上證 多會偏穩. 另外, 下周  轉倉期 , 大朋友 中/長  好/淡 倉 會 搵位轉倉. 有機會 上沖下洗 !

好多謝你 信任 及 尊重! 實 無以為報. 只要 不 嫌棄 小弟 膚淺 就好了 !

2010/05/22 23:18:36 回覆

mattock  : "一代終輸" --- 大吉利是 ..  touch wood , mattock兄你 福星高照 , 鴻福齊天 , 百毒不侵 !!

2010/05/22 23:15:50 回覆

helen , LI-LI   , L 先求不敗後求勝  , 肥仔媽  : take it easy, 星期一  could not be even worse !!! {#201002091553363710.gif}

2010/05/22 23:14:00 回覆

逸文  : 多謝你呀 ! 你 喜歡 就好了  {#icono_45}

2010/05/22 23:12:00 回覆

歲月無星 :  Celine Dion ?? 你咁 跳皮 , 小弟 還以為你 喜歡 lady gaga !!!  {#201004260928518095.gif}

2010/05/22 00:37:07 回覆

C Hing,

Good night with good songs.

2010/05/21 23:01:58 回覆

晚安炒兄 ~~~ so glad to have you back here ...yeah  !!!  Big hug for you ! Please lead us to the "Big $$$$ road" 哈哈哈哈哈 )))))) That's what friends are for......1 of my favorite songs, I like Celine Dion's version very much ~~

user