安排

2010/05/24 21:43:09 網誌分類: 未分類
24 May

partner講起死後的安排.

我問佢, 我地死後D灰撒在玫瑰花圃好唔好?

佢話, 咁我地咪變左肥田料?

我話, D花開得燦爛都好丫?

佢話, 其實我鍾意去塞斑島撒在太平洋, 或者馬爾代夫都好.

我心話, 有邊個搭咁遠飛機幫你撒, 除非係你死先過我, 而我又行得走得.

我話, 咁我地咪相隔好遠?

佢話, 都不過係我地個驅殼啫, 到時我們會在天國會合.

(我諗, 橫掂都係驅殼, 唔使咁講究啦但我沒出聲, 因為每人都有權去選擇自己喜愛地方.)

等我諗諗先, 究竟好唔好一個撒在玫瑰花圃, 一個撒在塞斑島的太平洋深處.

回應 (177)
我要發表
幪面馬仔
幪面馬仔 2010/06/12 22:33:11 回覆

yeah

soho*
soho* 2010/06/12 22:31:56 回覆

南韓贏波, 好野! 希臘抵死, 搞出個歐豬危機, 輸是報應噢!

今晚美國佬一定要輸, 就等我詛咒美國隊!

Persie
Persie 2010/06/12 21:42:24 回覆

好開心啊,南韓強勢贏波,可喜可賀!

soho*
soho* 2010/06/12 01:22:58 回覆

狐狸小姐, 地址係 [香港島 山腳一號], 我係屋企等你噢! 我叫司機黎接你, 好唔好?

食唔食燕窩? 我叫菲傭燉定俾你, ok?

食唔食冬菇? 我叫菲傭燉定俾你, ok?

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/06/12 00:44:53 回覆

睇即場?? 真的唔駛瞓!!

Persie
Persie 2010/06/12 00:43:34 回覆

Bobofox: 聽日唔使返工,睇即場啦!

 

我場場都睇得一餐架,歡迎你地隨時來傾偈!

2010/06/12 00:32:24 回覆

SOHO, 你屋企係邊 ? 我明日來搬~~

soho*
soho* 2010/06/12 00:29:54 回覆

噢! 狐狸小姐, 我一直都唔鍾意屋企部50 幾吋電視, 細得滯, 趁唔起我間大屋, 你過黎抬走佢啦!

各位, 今晚 Baltic Dry Index (BDI)  跌 135點, 收報3288, 連跌11天, 5月26日收報4209, 反映歐豬危機? 究竟係乜野原因呢? 非吾兄失左縱, 冇得問添!

如果今次公布既內地出口數據係未反映歐豬危機, 咁下個月d數據現形未呢? 下個月中要小心噢!

港股走勢有點吊詭, 大鱷日日派貨想走佬格, 工.中.建行唔上唔落, 唔知係唔係關乎農行招股, 有心人同阿爺鬥法, 互相角力, 所以搞到佢地點左穴.

2010/06/12 00:28:27 回覆

個高大黑人個球你好波黎0既, 但係係贏高原波嘛 ;

總之場波好睇就好架啦, 多謝你同我吹兩句, GOODNIGHT ~~

法國個場我錄LU , 你睇得開心D 啦~~

2010/06/12 00:25:50 回覆

馬馬, 睇睇下就知架啦, 唔記得買雪糕, 害我飲左3 枝DIAMOND BLACK~~

Persie
Persie 2010/06/12 00:20:14 回覆

Bobofox: 南非並非好好波,講腳法,邊夠Mexico黎,但南非精力充沛,而入的一球,射得真好靚,尤其這個新波好飄,好難掌握。中柱個球都有工夫架,絕對唔易射!

Persie
Persie 2010/06/12 00:15:04 回覆

法國隊,你今次要生性啦,如果唔係,首輪出局都有份。列貝利,你仲搞D同未成年少女乜乜出來,真係多得你唔少。 

高原地帶,好快無氣,你睇Mexico上半場係威係勢,下半場無以為繼,但非洲球隊就越踢越精神。 

我要去恰恰喇!

2010/06/12 00:14:25 回覆

PERISE , 我又唔覺南非好好波, 但係欣賞 教練0既策略,

如果光頭龍門有南非龍門咁留心, 就唔駛打得咁緊張啦,

光頭仔係墨西哥的內憂~~

Persie
Persie 2010/06/12 00:02:05 回覆

幾好睇,幾精彩,氣氛好好呢!南非應該可以贏這場波,但輸左少少經驗。

 

Sorry, 各位,我中場同外國friend吹水,屆屆世都如是,他是美國人。

2010/06/12 00:01:32 回覆

居然和波, 光頭龍門真嚇人~

策略真係好重要, 南非上半場的 死蛇懶鱔令我R 哂頭唔明佢先前點連贏16 場,

下半一開波已經入埋 ; 但墨西哥成日想係左邊撞對方球員出界,

原來亦係有策略, 不來3個排排係龍門口等波錫....

OH , 又激起狐狸燃燒0既鬥志 , 我要換番部50 幾吋, 但係間屋太細,

為左睇波, 我要努力炒股換埋間屋 ! 火 !

洗頭沖涼 冷靜下先~~ 

soho*
soho* 2010/06/11 23:41:33 回覆

南非:墨西哥

1     :   1          

soho*
soho* 2010/06/11 23:19:10 回覆

南非:墨西哥

1     :   0

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/06/11 23:12:35 回覆

望吓望吓咁law,唔識睇,唔明,人地射罰球,我問daddy佢喺米射12碼 {#icono_12}

2010/06/11 23:07:03 回覆

馬馬, 有無睇波呀 ? 不過又開波啦, 埋位先~~

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/06/11 23:05:19 回覆

yes, I am here.

2010/06/11 22:59:57 回覆

PERSIE , 中場休息, 快D 出黎吹波波啦~~

馬馬, 在不在?

2010/06/11 22:55:26 回覆

嘩, 花姐好波 ! 勢利 !

上半場幾乎全是墨西哥狂攻, 可借入左又恰西, 

臨完上半場, 同位講波一樣愈睇愈驚, 個龍門真係..... {#icono_49}

花姐
花姐 2010/06/11 22:42:50 回覆

bobofox我送你的

花姐
花姐 2010/06/11 22:36:46 回覆

SOHO我在戰場守候你,原來你懷抱別送,心傷!

Persie
Persie 2010/06/11 21:54:42 回覆

soho: 個公仔好得意啊,我好似見到自己!

 

Bobofox: 16年咋!

 

馬仔,睇波啦!

soho*
soho* 2010/06/11 21:37:20 回覆

靚女, 級數唔同丫嘛! 舅父仔係球癡噢! 咁你有冇請假睇波丫 ?

2010/06/11 21:15:19 回覆

PERISE , 楊過等左小龍女十六年咋....

SOHO 偏心, PERISE 有成隊波, 我得一個~~~ {#icons_panda5} {#icons_panda3} {#icons_panda26}

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/06/11 20:05:40 回覆

SOHO

Yeah

soho*
soho* 2010/06/11 20:00:14 回覆

舅父仔真係識歎!

{#7_17_4.gif}  {#7_8_131.gif} {#7_8_131.gif} {#7_8_131.gif} {#7_8_131.gif} {#7_8_131.gif}

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/06/11 01:14:04 回覆

舅父仔,soho

good night

 

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/06/11 01:01:42 回覆

$6.05好似是前日,我目標價是$602

soho*
soho* 2010/06/11 00:58:43 回覆

周一建行落到 $6.05 你唔入?

自從四月港股轆左落黎, 最叻都係試過一次連升三天, 未試過連升四天, 而家恒指已連升三天, 換句話說, 如果周五都升, 已經係破左記錄, 反彈勢頭好, 就有望同二萬點吻別, 不過斷估唔會癲到連升五天, 加上下周初阿爺休市, 冇人幫手, 照計下周一港股就要回一回先喇!

印象中以往中國經濟數據靚仔就會刺激資源商品價格反彈, 即係利好國指, 國指好, 恒指好, 咁就有得反彈啦! 港股成交縮減, 益晒大鱷用少少子彈就可以將港股舞高弄低, 最要命就係大鱷凈係托住幾隻指數股, 其他就不問價沽貨, 持續洗倉, 散戶見大市反彈都係要輸錢.

最諗唔通就係六月是基金半年結, 外圍情況暫時穩住, 應利好股市, 港股插到落黎低位有條件作出反彈, 大鱷點解仲要走鬼呢?

匯控早排俾大鱷狂沽, 日日上沽空榜頭三位, 港股就識跌唔識升, 但係過去兩日匯控冇上榜, 有乜啟示呢?

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/06/11 00:57:00 回覆

點解#939唔比我買

soho*
soho* 2010/06/11 00:52:47 回覆

民生銀行      末期紅股: 10股送2股          6/23
民生銀行      末期股息: 人民幣 0.05        6/23

Persie, 民生我係短炒咖! 等佢d紅股入到戶口真係蚊瞓, 而且我貨不多, 會有碎股, 所以我會係除凈前走左佢.

我唔識睇澳元會否跌到咁殘, 不過自從見識過雷曼金融海嘯.杜拜事件.歐豬危機, 我就開始相信世事無絕對.

馬仔, 我真係覺得三隻龍頭油股一跌就彈, 似乎有買盤係下面收貨咖! 以後見中海油跌穿 $12 就入貨喇! 唔好咁孤寒.

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/06/11 00:38:55 回覆

舅父仔

喺橙黎架

Persie
Persie 2010/06/10 23:54:47 回覆

中海油起動,但唔關我事。搞搞,淨得注澳幣有得賺,我個friend問我沽唔沽,我話唔沽住。我知KC Law報紙寫澳元會大冧。末日博士語不驚人死不休!唔通博士認為澳幣真會跌番落$4.68?點解會呢?

 

馬仔:希望唔好又得個吉!楊過等小龍女都等左18年,我等左兩倍時間啊!

 

soho: 我地隻#1988,蟻 larn 咁慢,希望佢彈上D啦!

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/06/10 21:41:20 回覆

舅父仔

{#icono_74} {#icono_74} {#icono_74} {#icono_74} {#icono_74} {#icono_74} {#icono_74} {#icono_74}

GO GO GO

 

Persie
Persie 2010/06/10 05:07:53 回覆

寶寶狐:我冇佢D相,你14號睇波,認識吓佢地啦。我嘅favourite唔洗多講,就係van Persie!但其他個個好波,史耐達中場指揮官,重砲手;洛賓快翼又善射,雲達華治隻左腳又係出神入化;中場van Bommel, De Jong雙防守,古治同巴布在利記打得毫不起眼,但回國家隊就會有不同演出,但後防線就非常非常麻麻。

 

如果荷蘭巴西同以首名出線,在晉入八強後,兩隊就會馬上碰頭,亦即係四強只會有荷巴其中一隊,這是比較可惜。我夢想能有1974翻版 Netherlands vs Germany,但今次就荷蘭大破德軍,哈哈哈!不過這可能性好細。下線我看好西班牙,所以總決賽應該係荷蘭或巴西對西班牙。阿根廷都在下線,如果阿根廷淘汰西班牙,總決賽就可能係荷蘭或巴西對阿根廷。如果荷蘭對阿根廷,就係1978翻版!

 

呢個世界好多橙人,但好多隱藏身份唔表達,因橙隊近年往成績平平。

 

soho: 我明換馬的道理,我又係果句,換十次每次蝕10%本金便冇晒,我每日只睇隻中壽同太保,但買唔到。只系買入過#405,但又唔會沽出,因波幅太細。冇阿爺睇場,一定過山車殺到大上大落。 

呢兩日有D感親,背脊痛骨痛,所以要早睡希望看世界時沒事,但被雨聲吵醒了又瞓唔番。

2010/06/10 00:53:41 回覆

原來你又係捧全能足球 , 又一個橙人~~

我都要追下球星名 補習下先~~

PERISE 有無D 足球星名/ 相貼下補習下?

soho*
soho* 2010/06/09 19:30:51 回覆

止蝕後持有現金, 係睇大方向仲有下跌空間, 寧願等大插都唔想換馬搏反彈, 唔入貨, 短線反彈就梗係冇仇報啦! 呢個就係風險, 另外一個風險就係換入既股份續跌, 都係冇糊食, 好考眼光咖!

我既成績都係五五波, 換入油股全線有得執, 信行都好生性, 但係A50.太保.港鐵同民行就發霉等運到, 最把火就係前日差一個價位入唔到既瑞金, 隨後兩日升左一蚊雞. #$%@^%&*

近排既跌浪, 油股相對硬凈, 一跌就彈, 似乎有買盤係下面收貨, 當股市造好, 油股就拿拿臨湧上去, 大鱷就趁機出貨, 看來油價係70美元都撐得住, 幾次跌穿都識得上番黎, 不過75美元又過唔到, 我都係睇住油價黎做野.

短線來說, 恒指係我心目中有個波動區間, 19000~20000, 我就睇住黎做野, 有好消息/壞消息就上下加減400點, 現時港股每日成交金額只得500億左右, 大鱷用好少子彈就可以操控大市, 點玩都得.

下周一.二.三內地假期休市, 冇阿爺睇住, 港股唔知會點走呢? 今晚美股能否打破升唔多過一日的宿命呢?

Persie
Persie 2010/06/09 05:16:08 回覆

馬仔:聽日會再升嗎?咪買唔到#2628囉?我止蝕左#1280之後,佢彈升番10%

 

我今日再買左D澳幣 $6.37

 

Fabregas 入波,yeah!

Persie
Persie 2010/06/09 05:04:08 回覆

各位:這兩晚有熱身賽。今年隊隊攻強過守,好。西班牙打得細緻過巴西添。西班牙沙維同恩尼斯達的腳法真係好好。點解王子托利斯剪短晒頭髮架?

 

最近有個新波鞋廣告好好笑,不過我你地留意。

 

May: 個世界宣傳廣告邊度架,我唔知 

我件荷蘭球衣已準備就緒。殺啊!

2010/06/09 00:50:15 回覆

OH 香艷香艷~~ {#icons_panda4}

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/06/09 00:31:51 回覆

采,睇唔到,見唔到。

點解換咗嘜頭,呢個差D唔認得

soho*
soho* 2010/06/09 00:24:20 回覆

{#0f1eff50.gif}   就算掛住我都唔可以裝我沖涼, ok!

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/06/09 00:12:28 回覆

舅父仔是球癡,我都是球痴(白痴個痴)

soho*
soho* 2010/06/09 00:03:31 回覆

BDI 連跌8天, 由4200樓上轆落黎, 剛跌穿3600, 愈跌愈急, 近排航運股發軟蹄

壽仔波動區間 $32.5 ~ $34.5, 市況再轉差有可能跌到落 $31.5, 不過我覺得跌穿 $33 就可視乎市況睇位入, 可以掛個低d既死雞盤

近排保險股好弱, 短炒來說, 壽仔企唔到 $34, $33樓上入貨唔夠水位食糊.

2010/06/08 23:48:11 回覆

PERSIE , 起身啦,  6/11 開波啦~~

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/06/08 23:32:01 回覆

騷小姐,

壽仔幾銀買好,今日$33邊,定再低幾笠神

舅父仔

是否開始培養情緒閉關啦?唔見佢嘅?

2010/06/07 00:18:18 回覆

soho晚安!謝謝詳盡的“注意事項”。

瀏覽更多回應 正在載入...
user

已關注

最新回應

幪面馬仔
幪面馬仔 2024/02/12

有緣人

{#iconb_282}

李聯廣
李聯廣 2024/02/12

恭喜發財!

有緣人也在此祝各位龍年行好運, 身體健康,萬事如意!

幪面馬仔
幪面馬仔 2024/02/11

{#iconb_210}

有緣看見的,

身體健康

幪面馬仔
幪面馬仔 2023/12/20

又到聖誕,又到聖誕

{#iconb_259}

來年大家,開開心心。