關慧玲
關慧玲
關慧玲

嬲與笑之間

2010/06/04 09:42:38 網誌分類: 生活
04 Jun
        貓太多,常會叫錯了名字,把阿Kidd當做小Miu,想小甘來,口裏卻說了阿寶,貓爺又似乎不太介意,反正牠們回應與否,視乎心情,有時叫紅豆來搔貓頭,卻有三隻貓有反應,都把頭仔伸過來要你搔癢。

        我有時懷疑,牠們是否真的知道自己有不同名字,還是靠辨別我聲音的高低,去分析人的狀態;聲音愉快時就敷衍一下你,憤怒時就逃之夭夭,不過更多時是「撲克臉」,睬你都儍。

        那天,當米米又因為玩報紙玩到太過亢奮撒了尿,我很氣,大喝:「臭米衰米」,或許憤怒的氣場一下子在空氣中充斥,竟然所有貓都一齊看着我,之後全部「飛機耳」,夾着尾巴走避,客廳一下子空空如也,看着又笑了出來,這樣又嬲又笑的日子,我想是所有養貓人的寫照。

        關慧玲

        
回應 (13)
我要發表
2010/06/14 13:08:08 回覆

Catlover , 你個故事係咪未講完 ? 個貓啱啱做完絕育 , 唔係要休養好先送俾人咩 ? 除非係有經驗喇 , 如果唔係我諗都唔係咁好 . ........

2010/06/13 22:24:49 回覆

見到米米,我想同大家分享吓我的故事。

我的遮大(Jedi)本來是隻街貓, 一年前有朋友個朋友話想要貓B, 我想努力借機會幫吓de貓義工, 送走一些小孤兒啦, 點知送來的, 在貓籠中臥着的是一隻剛剛做了絕育手術的少年, 眼昏昏的, 好似仲未完全清醒咁。死啦....同貓B好似有D距離喎!貓義工話, 「你盡吓人仕啦...唔好睇佢生得咁大隻,其實佢係小朋友嚟𠺢咋,頂多八個月大啫,佢唔怕人,好乖好乖,如果唔係我do放翻去啦!」

可是... {#icons_girl9}

2010/06/08 12:15:46 回覆

小鴨子: 我的貓貓也愛睡在我旁邊,像守護我的貓天使啊!最近給他做了新貓床,他很喜歡呢.

2010/06/05 09:31:59 回覆

關小姐,

我家也養了兩隻貓, 牠們真的令我改變了不少, 每晚回家見到牠們, 我的心便被牠們溶化, 我很愛牠們, 牠們也感受到, 其中一隻貓貓愛跟我睡, 還要貼得我好實, 另一隻豆豆好像懂得聽人說話, 叫牠一聲便會走來跟我一起坐, 我真的愛到牠們不得了.

小鴨子

  

2010/06/04 15:52:09 回覆

關小姐: 謝謝你.

要不是網友提起懷孕與養貓, 我真係唔知有d人會咁諗播. 期待你下期的文章.

2010/06/04 15:27:45 回覆

關小姐,
好呀!好呀!在下期專欄講有關題目,可以讓多D人暸解清楚,貓咪同孕婦其實可以共存,而且我深信在懷孕期間,貓咪的趣事必定會為我帶來快樂,對肚中的BB仲好啦! {#icons_cat1}

2010/06/04 15:07:21 回覆

米米媽:

其實我覺得米米佢地係聽得明你講野既,唔好講貓貓,講下狗狗,佢地都會明白主人講d咩,所以我認為貓貓都無係一樣,只係天性cool d, 無狗狗咁熱情罷,我更相信,唔止人係識得睇人眉頭眼額,其實連動物都應該會識架,..... {#icons_cat9}

關慧玲
關慧玲 2010/06/04 14:47:14 回覆

bluepanda,

 重點:讓舊貓知道你不會貪新舊,鍚牠多一點。新貓最好是貓b,如是貓仔一定要絕育,否則可能引起舊貓打牠。

關慧玲
關慧玲 2010/06/04 14:45:25 回覆

cccat,

真係無見不排咯,幾好嗎?貓也好嗎??

關慧玲
關慧玲 2010/06/04 14:44:31 回覆

black cow,

多謝你呀,好在有你這種不盲從的愛貓人,不理性的故事聽得太多了,我能將你的經歷再寫一次?在下期的專欄?

2010/06/04 11:55:59 回覆

關小姐

好耐無同妳傾談了~~~~睇妳以上的文章,妳的呼一聲就唔見貓咪.哈哈哈

 

2010/06/04 11:40:05 回覆

關小姐,


我好喜歡睇你的網誌及專攔,更會剪下貓咪的相貼在公司,當然我亦是特別喜歡米米。我家有兩個兩歲幾大既小朋友:小黑(波斯貓,男仔),牛女(英短摺耳貓,女仔),佢哋都算好乖。


我想分享一下「懷孕與貓」,我預備今年懷孕,好多朋友叫我送走佢哋,但是我當然唔會為一個新生命放棄佢哋,因為佢哋都是我的仔仔女女。香港群貓會之前邀請咗獸醫及外科醫生講解「生一個仔要殺一隻貓」,大家可以到以下網址觀看:

http://www.catsocietyhk.org/cs/?q=node/121

睇完後,我暸解到有機會令孕婦流產既「弓型蟲」不只存在貓咪的糞便中,食生肉(魚生)既機會比貓咪大。弓型蟲會在貓咪排便後24小時才蜉化,所以只要注意清潔就會減低風險,希望多D人認識,小D貓咪被人遺棄。

祝各貓咪及貓奴健康快樂!

2010/06/04 11:33:31 回覆

貓貓的確FEEL到我地生氣或唔開心0架.

如果家中一向只有一隻貓, 突然有另一貓加入, 佢會唔會唔高興0架? 事前要做D咩準備, 讓新舊貓可以互相適應呢?

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}