男主角出來了

2007/03/31 20:59:29 網誌分類: 時事
31 Mar

三月三十一日,Saturday,28℃,好熱。

据天文台話,下週二氣温會急降至14℃。唔好玩啦!耶穌。

男主角出來了

据報章佈導,北京一名自稱「照片男」的男子,向那位追星女發表了愛的宣言,公開求婚,並渴望與楊女見面,並希望她將對華仔的傾慕,過户給他。好嘞,痴女終於有怨男,負負得正,一樂也。

咪住,唔好Cut住。痴父薨後,痴母頂上。她日前接受內地傳媒訪問,認為「華仔」要對其夫之死負責,要求賠償人民幣500,000元。

發達咯!動機明顯,真相大白。

回應 (4)
我要發表
則卷小雲
則卷小雲 2007/04/02 00:40:49 回覆
騙色不遂, 還來騙財!
2007/04/01 19:56:50 回覆
是啥米,,复杂啊!!
2007/04/01 00:23:00 回覆
個怨男真偉大!
賠五十萬畀佢,佢老公自己自殺死咗就問人攞錢,乜咁似大陸騙徒成日用果啲手法o既(掟條屍埋架車度然後屈人),咪仲好過買保險,佢咪好發(佢好似留低佢老公條屍仲未帶走喎,乜唔係好掛住佢咩?),以後啲明星同有錢佬咪好唔掂,成日有人自己自殺然後其家人就走去攞錢。
2007/03/31 22:34:51 回覆

如果有人收留佢就唔該快d啦!免得再次成為傳媒話柄,益左佢地搏同情。

user