關慧玲
關慧玲
關慧玲

十冤九仇

2010/06/18 08:43:10 網誌分類: 生活
18 Jun
        朋友的貓記性特別好,十世的仇都記得。朋友媽某年帶貓B去打針,貓B的求救聲驚動了最錫牠的貓媽,咆哮一會更想撲前打人。之後貓媽更牢牢記着,每逢見到朋友媽都會發惡,好幾次抓傷她,朋友意圖做和事佬,貓媽卻連朋友都抓傷。

        最近朋友父親去探她,隔住鐵閘已聽到貓媽低沉的胡胡聲,令人不寒而慄,嚇得朋友爸不敢入門,原來他年半前曾無意踢中牠,這樣記仇的貓,真還是第一次聽見。

        她爸媽怕被襲擊,唯有避開。朋友很苦惱,到處問人貓為何會怨氣沖天,如何化解這段仇怨?

        或許,朋友貓曾有過失去貓B的悲慘過去,或是在街流浪時被人類欺負得很慘,戒備系統才這麼強。雖然我家十個大爺都會打架,可幸都較樂天,常被我踩中貓尾都沒有發惡,貓有時真是難以明白。

        關慧玲

        
回應 (27)
我要發表
2010/06/24 19:58:31 回覆

唔好意思。

因窩打老道豪華酒樓後巷有很多貓貓繁殖了很多。怕漁農處捉去毀滅。想揾貓義工帶走 d 貓。

關慧玲
關慧玲 2010/06/23 13:14:22 回覆

tp03,

見到你同貓仔的生活片段真開心,跟著你好幸福呢。

2010/06/22 12:05:20 回覆

tp03:小寶好靚女呀!

我媽家養的貓女都好惡0架, 佢仲對小朋友唬唬聲, 嚇得我媽都唔敢接近佢, 佢只讓某幾個人碰佢咋, 包括我, 可能因為我家有貓貓王子, 有陣貓味掛. 哈.....

不過,佢以前曾有一次走失, 在街外流浪了兩星期, 幸得神眷顧, 最後讓我們找到她. 或許這段流浪的經歷嚇怕了她, 所以才對人有戒心.

2010/06/21 22:58:09 回覆

多謝各位支持啊~!其實我都用左好多時間引佢同佢玩架~!重拍左一d短片, 平時睇到佢玩就已經覺得咩都直返曬~!

注意! 呢後短片係係岩岩過去個個週末拍架~!重係咁耐以黎第一次拍到仍全相, 所以十分珍貴架~! 所以好開心咁急住處理好就同大家分償~! 

有興趣可以去睇下:

http://www.youtube.com/watch?v=T-cGXkhSbNI

http://www.youtube.com/watch?v=bdINxEBy83Y

 

2010/06/21 19:08:06 回覆

tp03 ,

街上成千上萬嘅流浪貓 , 偏偏叫你哋遇上 , 難得大家有緣相聚 , 同一屋簷下生活 , 當好好珍惜才對 !

我都相信有因果報應 , 可能佢前生服侍過你 , 今生要你反過來服侍佢報恩呢 ! 不過點都好 , 我好欣賞你對小寶嘅態度 , 唔會輕易放棄 , 好多時你用心去做一件事 , 只要問心無愧 , 人在做 , 天在看 , 上天自有安排 !

2010/06/21 15:45:12 回覆

tp03

妳隻"衰囡"實在太靚女啦!比佢抓吓咬吓都低啦! {#icons_dog1}講笑咋!不過,佢嗰樣好sweet喎,唔似會係一隻惡貓,可能真係以前嘅日子唔好過,又嚇親過,所以先致咁惡。遲D當佢安定咗落嚟,就會好好多嫁啦!唔駛擔心。妳咁有愛心帶佢番嚟,比D時間,比D空間,妳一定得嘅!我地支持妳。

 

2010/06/21 10:42:52 回覆

對呀 ! 正如關小姐講 , 人只顧說貓貓如何兇惡 , 往往忽略了他們背後的故事 , 你看米米 , 自小萬千寵愛 , 在愛之中成長 , 那有這樣的事情發生 ? 要重新建立大家互信關係 , 總不是一件容易的事 , 幸好 tp03 你能體諒 , 明白 , 其實只要佢對你放下介心 , 家裡每日嘅歡笑聲一定多過嘆氣聲 ! 努力呀 !

2010/06/20 23:17:21 回覆

tp03, 加油啊 !!!

關慧玲
關慧玲 2010/06/19 23:45:38 回覆

tp3,

我常這樣想,貓貓的心,何嘗沒有傷痕?就是因為被人類欺負得不敢信人。

2010/06/19 22:07:49 回覆

sinsinho

由一接小寶返黎就預左.....其實經過咁多事, 自己好多次有放棄佢嘅念頭, 但只要念到最初係我地招野佢在先, 傷害佢在後, 而且對比佢嘅傷痛我呢d又算得係咩啊~!

如果真係放棄佢...我念咁我同出面打貓剎貓嘅又有咩分別?! 我相信有因果報應架~! 所以到最後我都隱左落黎~!

睇今日就有好結果喇~! 有左小寶同屋企人多左話題.....偶爾見到佢出黎玩到返天個樣就好笑啦~! (雖然呢d時間通常都係我地偷偷摸摸睇佢,只係咁已經可以令工作嘅煩惱都少左好多架~!)

2010/06/19 18:37:49 回覆

tp03,

你呢 d 傷痕不時都會喺我腳上 , 手上見到 , 遲 d 會退 , 想當年小米抓我嘅傷口太深 , 都成6, 7年喇 , 唔會退架喇 , 呢一世都會跟住我 , 我唔介意 , 每次見到條傷痕都想起佢 , 佢唔鍾意人攪佢 , 但若果佢心情好 , 久唔久都可以摸吓個頭仔嘅 , 近住條尾就萬萬不能攪 , 死穴嚟架 ! 如果心情唔好就 "胡胡聲" , 張牙舞爪 , 不得了  {#icons_panda26}.

由佢囉 , 我見到佢食嘢 , 飲水 , 洗面洗手 , 瞓覺 , 甚至開大開小 , 只要每日都見佢健康快樂 , 我就於願足矣 , 我只想佢可以平平安安咁生活 , 唔好受到傷害 , 佢唔係公仔 , 佢都有自己嘅喜好 , 有思想 , 正如關小姐講 , 佢係我嘅家人 , 只不過係一個唔合群嘅家人啫 {#icons_panda2} !

2010/06/19 18:03:07 回覆

sinsinho

其實早係貓貓傷口爆線再做左一次手術個時,因為醫生話要洗傷口, 咁我夾硬捉左佢一次, 可能手法唔岩定我真係冇經驗又雞手鴨腳, 我驚時佢又痛......結果我手上就多左幾條成4個月都重好清楚嘅巴痕....

直到依家岩岩影嘅相...依然清楚可見, 就好似小寶對我地嘅記憶......為有用時間作治療....

2010/06/19 17:10:30 回覆

tp03,

其實我知你好鍚佢 , 但俾 d 時間佢 , 欲速不達 , 佢個樣都好乖 , 正如關小姐講 ,佢只係防禦心強 , 對人係冇惡意 , 試想吓如果佢有心攻擊你 , 你一早已掛彩了 , 真係要俾耐性架 , 佢知你對佢好 , 自然會乖乖喇 !

2010/06/19 16:34:35 回覆

我影到隻衰囡個頭

關慧玲
關慧玲 2010/06/19 14:52:10 回覆

臻淇貞子,

都係方法之一,立即同朋友講先。謝謝你。

關慧玲
關慧玲 2010/06/19 14:51:23 回覆

tp03

嘩,好靚呀隻黃貓仔,不過戒備心似乎仲係好強,食嘢都左顧右則咁。 {#icons_cat1}唔緊要,同佢鬥耐性,你一定贏。

2010/06/19 13:41:56 回覆

tp03, 小寶係金貓嚟架 ! 好壯噃 ! 都靚女吖 ! 俾 d 時間佢喇 , 你諗吓上次整到佢咁痛 , 重未驚完呢 ! 唔好怪佢 , 等你好消息 !

2010/06/19 13:10:10 回覆

可能之前整過貓貓, 就算佢肯出黎食野, 但我地一動一下佢就走架喇~! 而且有時走埋少少佢藏身之處, 佢都重會露曬牙仔對我地, 諗下日日供佢食, 幫佢清理便便都一段時間都重係咁就可想到貓貓都真係好記仇下架~!

2010/06/19 12:54:51 回覆

終於可以俾大家睇到小寶喇~!

幾經苦等之後終於能影到貓面.......之前日日攪到我好頭痛個隻衰囡, 依家都係唔見貓面架~!

2010/06/18 20:18:30 回覆

關小姐,

試下拎朋友父母d隨身物品俾貓媽聞,聞慣左之後朋友再同貓媽重覆講朋友父母係為左貓b好,佢地都唔係真想整親貓b,佢地識聽架,講多幾次佢地反應應該唔會再咁大.

關慧玲
關慧玲 2010/06/18 17:36:18 回覆

我其實想幫吓呢位朋友,佢媽媽次幾乎被襲擊,朋友出手擋格連佢都受傷(仲係勁嗰隻),之後佢媽媽唔敢上佢屋企,仲唔到今次連佢爸爸都被威脅丫,朋友好唔開心,佢平日都好鍚呢幾隻貓,不知點算好。各位有無計仔??

2010/06/18 16:43:31 回覆

Bluepanda, 佢哋好似人一樣 , 有時天氣轉變 , 例如呢幾日咁悶熱 , 都會想轉吓胃口 , 試吓俾 d 罐仔佢食 , 如果開胃就冇事喇 , 一餐 , 半餐唔食就冇所謂 , 一d 都唔食就要小心 , 肯飲水嗎 ? 有時佢哋扭計豬 , 都要花 d 心思氹吓架 !

2010/06/18 16:26:57 回覆

我的貓貓王子每天早上都會準時伏响床邊等我起床,如果我懶瞓不起,佢就會嘈我同咬我0架啦!

請問各位,我的貓貓王子最近好似無咩胃口,但活動量又OK.佢成日响放貓兜的地方度等,好似想我比野佢食,但個貓兜已有貓糧.我有點擔心佢,佢好似肚皮瘦左小小.定係佢想完全食貓罐頭呢?

 

2010/06/18 13:47:14 回覆

係呀!就連你換衫收拾手提袋都記得代表你會出街,會大喵表示不捨得。每晚7時開始就記得穩坐近大門位置等貓奴回家服侍一眾貓哥貓姐。 {#icons_cat9}

2010/06/18 11:17:06 回覆

貓的醒目程度,相信是我們一班貓主人才明白,您錫佢又知,您整蠱佢,更加會知!記得好耐架! {#icons_cat2}米爺坐得好有型!

2010/06/18 10:06:14 回覆

蕃薯仔都好記仇, 成日記住我唔幫佢減肥而咬我~ {#icons_panda5}

早前帶Miu Miu 出街, 佢好叻女, 竟然早頭到尾都冇癩尿, 我帶佢去我工作地方, 因為係診所有消毒藥水味同d姑娘著住白衫, 所以可能佢以為我帶佢睇醫生, 佢一直表現都好乖, 只係間中"胡胡聲"~ {#icons_panda4}

2010/06/18 10:02:44 回覆

無錯, 貓貓記性真係好強, 每日屋企每人個人嘅作息時間都記得一清二楚, 就連幾時會有咩人係屋企係咩位置都記得, 真係佩服佢地腦仔細細記咁多野......

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}