世界波波池 (三)

2010/06/27 22:12:11 網誌分類: 皮包骨
27 Jun

美國 : 出局了

當老鼠見到克林頓出現在南非,我知道美國會出局。

點解?大家曾否記得,克林頓曾經去過北韓,回程時做過乜,就係帶返走兩個被判入獄的美國記者。今次來這裡,名為打氣,實情係......

點解克仔會知班球員想撇呢?

大家都知道,美國是32隊中受恐怖襲擊的高危分子。因此,頭兩場出場時都係心驚膽戰,唔知會唔會踢踢下波踢到炸彈,所以頭兩場都是先失球,但又唔想輸,故之後追平。諗住不輸一場回家。

點知到第三埸對阿爾及利亞,諗住零零了事。確實如此,9O分鐘仍是零零,美國隊以為和梗;殊不知個死球證遲遲唔肯吹雞完場,當奴雲急起上來,原以為一脚踢去龍門後面,等球證吹完場。誰不知今屆南非個波唔係你想踢去邊就去邊。入咗,吹完場。當奴雲當時眼突突。

醒目克林頓有睇這場波,知佢哋心諗乜,所以親臨南非也。

十六強對加納,又喺先失後和,加時三分鐘,就急唔切,俾你入,「光榮」返國......

********

世界遺產介紹

(美國)  大峽谷

(美國)  半月丘

回應 (3)
我要發表
淺雪
淺雪 2010/06/28 09:56:29 回覆

英格蘭都出局..

英..美..都與杯無緣.

2010/06/28 08:32:24 回覆

我都係咁話,係自己國家度,點都安全D。 {#icons_girl1}

{#Hi~我要推介 +1 號星.gif}

2010/06/28 08:15:09 回覆

早早回歸,安全第一。

user