河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔

(河馬仔專欄)荃灣悅來酒店BALCONY半自助餐評論

2010/07/10 22:12:40 網誌分類: 飲食
10 Jul




之『馬場對對子』飲食專欄又來啦!

『馬場樂子(妹)』: 性格開朗,有點大頭蝦,除主力賽馬專欄外仍會幫忙介紹飲飲食食的

『馬場彩珠(姐)』: 性格認真,對珠形擺設特別喜愛,特別喜歡製作甜品,主力飲食專欄的.齊齊評論香港飲飲食食!

樂子:今次河馬仔病了,河馬仔交帶落要長話短說噃!
彩珠:唔..........咁今日我地要快快趣講下食啦!不過講乜題材好呢?
樂子:不如講講香港人好喜歡的自助餐吖^_^
彩珠:都好噃,不過今次不如講些香港漸漸流行的半自助餐吖!^_^
樂子:好呀,咁邊間酒店呢?不如俾幅圖大家睇就知邊間呢!



樂子:在悅來酒店的BALCONY餐廳食飯,環境頗靜,其實幾舒適的.


彩珠:牛柳一定係我們的首選呢!
樂子:唔,不如講講頭盤先,不過食得自助餐叫埋支酒飲下會更配合的



彩珠:樂子飲杯!!!唔好飲醉呀!!!出去搵D頭盤先!





樂子:頭盤以下午來說都幾多及夠食,而且海鮮亦多而夠凍好味的,特別是頭盤好的骰得意!


彩珠:這裡的牛柳真的烹調得好得宜,非常嫩滑唔過火,調味亦適中不過火,配菜亦配合到牛柳的質感及肉汁,每次來到都點的.




樂子:這兒的甜品以朱古力及曲奇餅我較喜歡食的呢!特別係朱古力的食物幾濃味而整體甜品來說甜度都不會過甜,午餐來說真係食飽飽的.

看板娘---馬場樂子---對BALCONY午餐半自助餐之評分:


彩珠:講到夜晚了,價格當然唔同啦,但食物都係唔同的.


樂子:大家唔使擔心點解影相個陣D野食好似冇郁過咁,因為河馬仔當日影相時就是BUFFET開始兩分鐘前影的,能夠影到成個BUFFET未食之前的相片河馬仔都係首次呢!




彩珠:當然食自助餐的要支紅酒配合一下啦!

樂子:不如由頭盤睇到尾啦!








彩珠:當晚主題係西班牙(今屆會否拿到冠軍呢?),頭盤以個杯仔蕃茄湯極得意,因加了胡椒後辣辣地夠哂醒胃! 生蠔及風乾肉都夠凍.而頂級牛柳的確JUICY及有彈性,肉汁亦豐.而甜品方面橙及蘋果批,朱古力,君度橙酒蛋榚都做得出色,香味充足,加埋杯熱辣辣的即 磨咖啡,滿足呢!

看板娘---馬場彩珠---對對BALCONY晚餐半自助餐之評分:





又到四年一度之足球盛事,大家都唔介意捱眼訓為愛隊打打氣,河馬仔都唔例外地會支持英格蘭隊,希望能奪得好成績.

看板娘---馬場樂子都應下節,今次穿上足球衣,夥拍小馬球證,同樣在綠茵場上同大家見面.


河馬仔出品,夥拍同人組織---天空音匣繪製而成一起設計,由天空音匣之畫師Mineko負責執筆繒畫,以發放:

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2022/01/01



2022/01/01「河馬仔賽馬專欄」,又有年頭開始輸。

是日 : + $1000 - $15000 = - $14000

累績 : - $14000 - $355115 = - $369115
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2022/01/01

(以下分析只是河馬仔個人觀點,注數只是河馬仔自己會買的,僅屬參考而已,賽馬沒有必勝,絕不可以孤注一擲或投注過度。)

河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2021/09/19


2021/09/19「河馬仔賽馬專欄」,我諗我九月要收工了。

是日 : + $1944 - $19500 = - $17556

累績 : - $17556 - $337559  = - $355115
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2021/07/11



2021/07/11「河馬仔賽馬專欄」,全季以今日中都冇用,埋單輸$126224結束今季。

是日 : + $13992 - $18900 = - $4978

累績 : - $4978 - $315025 = - $320003