河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔

(河馬仔專欄)旺角Cafe Dreaming Akiba女僕咖啡室評論

2010/07/14 17:53:14 網誌分類: 飲食
14 Jul

(由於馬季結束要休息,會休息兩至三週,敬請原諒!)




之『馬場對對子』飲食專欄又來啦!

『馬場樂子(妹)』: 性格開朗,有點大頭蝦,除主力賽馬專欄外仍會幫忙介紹飲飲食食的

『馬場彩珠(姐)』: 性格認真,對珠形擺設特別喜愛,特別喜歡製作甜品,主力飲食專欄的.齊齊評論香港飲飲食食!


樂子:易啦沙伊孖蛇、哥簫煎沙馬!
彩珠:樂子您搞乜呀.呢D好似以前D通勝日文咁...您講清楚D啦.
樂子:好啦好啦!講多次!!! いらしゃいませ、ご主人様!(讀音:I-RA-SYA-I-MA-SE,GO-SYU-JIN-SA-MA)
彩珠:咁先係架嘛,頭先個句係主人,歡迎光臨噃.咁今次呢句開場白都好明顯係講日式東西,而且呢句說話好有秋葉原味道噃!
樂子:冇錯冇錯,今次其實都係講女僕咖啡室啦.但家姐呀,原來女僕咖啡室在日本興起,原來有接近十年歷史啦.而女僕服飾的工作人員之服裝亦有傳由於19世紀時英國的女僕服飾演變出來的...
彩珠:話時話女僕CAFE都有咁多年歷史,現在唔只日本之秋葉原,其實亞洲某些地方如台灣,香港及內地都慢慢地興起了!
樂子:香港都唔例外啦,女僕咖啡室亦都有幾間.大多在旺區,而今次我們去食的一間就是在旺角豉油街福泰大廈之Cafe Dreaming Akiba啦.


彩珠:通常每間女僕咖啡室都有位看板娘或標誌讓客人記得,的看板娘就係我地兩姊妹啦.唔知呢間的看板娘是誰呢?


樂子:粉紅色的雙馬尾頭髮加上大蝴蝶結及咖啡色的眼睛,給人幾"萌"的感覺呢^_^....不過家姐呀,其實未必好多人,如睇我地飲食版的馬迷明白"萌"的意思,就算係我都係有點一知半解呢!
彩珠:其實都係日文演變出來的字呢.日文叫もえ(讀音:MO-E),主要用來在動漫中形容可愛的事物,特別是女生呢!


彩珠:其實入到店內裝潢雖然不是貴族大屋般華麗,但非常似一些田園鄉村別莊般令人感到放鬆呢,有心思呢!
樂子:呀....有位女僕服的工作人員過來帶我們坐下啦,我們坐低先....坐落真係覺得店內光猛而坐得舒服.女僕咖啡室之工作人員又好有禮貌呢,佢地同我講話如果要寫單的話就搖圖上個鈴就得了.
彩珠:個鈴好得意呢^_^,工作人員都真係好有禮貌及好好聲氣呢,佢地在工作時都會稱呼食客為主人,令客人在食飯時都有種"回家"的感覺呢!.......樂子,您對個搖鈴好有興趣呢,但店內咁多人,唔好嘈到其他的食客呀.
樂子:係呀,在女僕咖啡室食飯時亦要尊重店內禮儀,如不應隨處喧鬧,胡亂拍攝,吸煙等等,故此今次只會有店內食物相片而已!
彩珠:好,睇睇個MENU,就要呢幾樣食物啦!


樂子:蛋包飯,接近係女僕咖啡室永遠都食得到的東西呢.
彩珠:可能是蛋包飯可以在蛋上讓每間店之女僕工作人員作唔同的裝飾,亦可弄出不同的特色呢!
樂子:這個有個貓的樣子呢,仲可以寫埋個萌字,呢隻一定係"萌貓"啦!
彩珠:講真又真係唔多捨得食.個蛋包飯係兩面煎呢,來到都好熱噃,個蛋煎得唔會太乾,而飯內炒飯亦幾彈牙噃,真係有屋企炒飯的感覺呢!


彩珠:意粉呢!此意粉我真係好想讚呢!平時我地出去食的肉醬意粉好多時都係意粉上有層厚厚的肉醬及茄醬,好多時都會出現太黏的情況.而這兒的意粉食落有好多鮮蕃茄的汁,加上肉碎,的確好像媽媽在家裡煮的好接近呢.食落蕃茄味足而不會搶喉,意外驚喜呢.

看板娘---馬場彩珠---對Cafe Dreaming Akiba正餐之評分:



樂子:食完個正餐,飲杯西班牙咖啡先,雪榚加入咖啡中,雖然一凍一熱有時會飲落會變暖,但因為咖啡本身夠熱,個雪榚慢慢熔,對女仔來說甜甜地都幾NICE架


彩珠:要了個芝士切餅,感覺上唔太甜,亦唔過硬,有水準的.但又係見到上面隻朱古力貓咪的Graffiti,真係唔捨得食落肚呢>_

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2022/01/01



2022/01/01「河馬仔賽馬專欄」,又有年頭開始輸。

是日 : + $1000 - $15000 = - $14000

累績 : - $14000 - $355115 = - $369115
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2022/01/01

(以下分析只是河馬仔個人觀點,注數只是河馬仔自己會買的,僅屬參考而已,賽馬沒有必勝,絕不可以孤注一擲或投注過度。)

河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2021/09/19


2021/09/19「河馬仔賽馬專欄」,我諗我九月要收工了。

是日 : + $1944 - $19500 = - $17556

累績 : - $17556 - $337559  = - $355115
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2021/07/11



2021/07/11「河馬仔賽馬專欄」,全季以今日中都冇用,埋單輸$126224結束今季。

是日 : + $13992 - $18900 = - $4978

累績 : - $4978 - $315025 = - $320003