關慧玲
關慧玲
關慧玲

小霸王

2010/07/20 22:46:55 網誌分類: 未分類
20 Jul

紙皮箱是米米的至愛,最鍾意玩到亢奮時,撒一泡尿之後逃之夭夭,已經扔了好幾個,怕要執手尾,這個未扔出去前,先把箱頂封好,不讓牠跳到箱裡。

誰知牠就這樣霸住來玩,不讓其他貓接近,死也不肯下來。看牠的樣子,像在說:「我架我架。」激死。最終,紙箱還是免不了米爺阿摩尼亞的洗禮......

 

 

 

{#IMG_1424.jpg}

回應 (14)
我要發表
2010/07/22 21:57:15 回覆

米米好得意呀...

2010/07/22 11:45:20 回覆

米米個樣真係好鬼得戚...仲攤大雙手去攬住個盒, 唔激死都比佢笑死... {#icons_cat2}

關慧玲
關慧玲 2010/07/21 18:04:39 回覆

leung,

係丫,佢凡係玩亢奮都會留些紀念品,只係佢一隻係咁,無計。

2010/07/21 15:54:27 回覆

吓! 乜公公都會周圍撒尿?? 不過我家波仔一唔高興都會放堆金响我睡房門口!!

2010/07/21 15:21:04 回覆

oh!我最喜愛的米米出場啦!每次都帶給我歡樂的,今次也很惹笑!米米好似對著其他貓爺說:主人係比我架! {#icons_cat4}

貓爺咁愛紙箱原因,係紙箱陣味呀!我家的貓爺也極度喜歡,幸運的是不像米

米撒一泡尿 {#icons_cat10},但冇所謂啦!我們樂於當貓奴麻!哈哈!

2010/07/21 14:34:22 回覆

關小姐,

唔好意思,又係要借用妳嘅綱頁一用啦!相信好多朋友都係近日港文見到冷血漁護處點樣殘害動物,如果大家心中有愛,懇請各位企出嚟為咗呢班冇依冇靠、活係呢個人間地獄嘅無聲一族,伸出你哋愛嘅援手。

日期:7月25日(星期日)
時間:下午4時正
地點:上水狗房(新界北動物管理中心 - 新界上水石湖墟馬會道13 號)
⋯⋯
衣著:黑色(抗議漁護署無法無天,黑箱作業)

為漁護處公然虐狗至噴血,靜坐抗議!

因若談判不果,即:

集會的4 點爭取目標:
1)漁農署及該負責埶行員工,於集會當日,對因傷害及涉嫌虐待狗隻及狗主道歉。
2)若是次狗狗往獸醫處檢傷及醫理,所有開支由漁護處負責開支。
3)承諾對是次是否有因狗主沒有約束狗隻的可疑起訴不作追究。
4)承諾對日後狗隻捕捉埶勤行為應予半年內檢討完成,並向公眾交待。

及 4項建議:
1)不該濫用公帑虐待動物。
2)不應知法犯法,濫殺濫權。
3)要求周一嶽與群眾公開直接對話,以解決市民對漁護署的嚴重不滿。
4)促當局制定長遠政策,停止人道毀滅, 改為全面TNR計劃(TNR = Trap, Neuter, Return =「捕捉、絕育、放回」)

如以上八點如完全不達標,下次將有可能會發起遊行到政府總部。


2010/07/21 13:25:54 回覆

米公公毛重12kg,去毛後淨重10.2kg {#icons_cat4}

佢個樣就全好攪笑,四平大馬:"個箱係我架,你地唔好埋黎,無位啦." 惡租客.

2010/07/21 13:22:34 回覆

leung,

米米一早就已經係公公黎架啦  ^o^

2010/07/21 13:08:53 回覆

米米個樣超攪笑 , 好似話 : "我係都唔落嚟 , 點吖 ?! 要移動我就連個紙箱一齊搬喇 !"

請問各位貓奴 , 誰家大爺不愛紙箱 ? 知道點解佢哋咁鍾意嗎 ? 因為我家大爺對紙箱一樣發狂 , 實在唔明 .

2010/07/21 12:08:11 回覆

我個裝住幾盒貓砂嘅紙箱都已經俾衰仔貓抓爛唒lu,佢仲會跳入去眼甘甘望住人

2010/07/21 11:56:20 回覆

哈哈......米米係箱之霸王.....

我家王子也喜歡瞓紙箱,興奮起來還會狂抓紙箱, 尤其是一見到我回家開門時. 那個紙箱是給他磨抓嫁!

2010/07/21 09:51:39 回覆

關小姐有無諗過引刀一快, 將米米變做太監??

2010/07/21 00:32:09 回覆

So cute! 成個大爺咁款! {#icono_6}

如果米米有紙盒上面所寫嘅體重 - 10.2KG - 就仲cute!哈哈!

 

2010/07/20 22:52:08 回覆

米米何以一亢奮就撒尿?

Old-Ox

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}