mattock
mattock
mattock

撈底要理好醜

2010/07/22 07:38:18 網誌分類: 未分類
22 Jul
{#2010-07-22_071206.gif}青心直說:撈底要理好醜

內地股市炒政策放寬,表面上好似有點海市蜃樓,因為銀監會表明唔會放鬆房地產調控力度,有報道指財政部正醞釀於 2012年推行房產稅試點,配合經濟增長降溫,樓價未見隨成交量回落,就即係調控未達標,既然如此,又何來咁快鬆綁?

 

盡信圖不如無圖

市場開始炒「十.一」國慶,內地樓市會獲假釋,所以有買趁手。不過都要就住就住,話晒眼前手牌仍然「爛溶溶」,邊過膽敢放肆,隨時會累街坊無好下場,甚至再次觸動中央,以為你一心跟佢對着幹。
因此,縱使見有機構手影,資金按估值翻兜嘅翻兜,唔少被連日逐隻劏嘅都有啲鹹魚翻生,出現破底效應,試水式撈底亦玩神經刀,中、港、美股市好歹都已跌咗咁耐,透透氣都得啩!
有研究圖表走勢系統嘅行家就計過,原來過去一年按 MACD、 STC、 RSI等輔助技術指標出入市嘅投機者,通通都要輸錢,盡信圖不如無圖,總之升破又走,跌破更要走。就好似紫金礦業( 2899),冰凍三呎,股價大半年前已經跟唔足金價,滲漏事件只係導火線,但當股價跌至拋離 10日線支持超過 1成始見支持,形態上只是本着急跌後之禮貌式後抽,吊緊頸都順便唞番啖氣,可惜嘅係雖然弱勢已成,壞消息卻不斷,博大霧貪就手唔識閃,隨時撈底變「肴底」。

胡孟青
作者為獨立股評人

最新回應

萬大有商量
萬大有商量 2014/12/27

 祝聖誕快樂,新年進步,身體健康

mattock
mattock 2014/09/09

相信大家都應明白香港樓市狂漲的原因! {#201208122141403705_600w.gif}

mattock
mattock 2014/09/09
【林奮強訪問】剛性需求強 「樓價冇得跌」

對於本港樓市前景,智庫組織「香港黃金五十」創辦人林奮強接受雜誌專訪時,更是大力唱好,大膽預期樓價不會跌,主要是住宅剛性需求仍強勁。

他表示:「現在樓市已沒有投資者,更沒有海外投資者,只有首次置業人士,樓市仍在升,即是說住宅的剛性需求好勁。」

另一方面,林奮強指出,香港經濟呈結構性增長。過去4年,當佔全世界GDP逾6成國家的經濟紛紛向下走時,期間香港經濟卻經歷結構性增長。

息口走勢方面,林奮強表示:「我看不到全世界10、20年後,息口跟現在相差好遠,我相信會跟現在差不多,其實你看10年債券息率,已告訴你無息加。」

http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/finance/20140908/52878682

mattock
mattock 2014/08/24

金龍兄晚安,謝謝到訪,很明顯今次的狂升是"政府放寬了雙倍印花稅的換樓期 限"而起,到底正苦玩把戲,或正苦被玩,最後香港窮人是大輸家。

始終都是689害死香港人。