發達

2007/04/04 17:26:04 網誌分類: 投資
04 Apr

早幾日同同事講起抽中信1616.其間有同事覺得抽新股次次究抽唔到,又輸埋手續費,唔係好抵,寧願買D一買即爆升嘅股票.講到另一個同事買咗隻一個月內升咗一倍嘅股票.

於是一班同事更加熱烈討論點樣買股票發達.結論要發達梗係:  
1.買D短期內暴升  
2.有咁大買咁大,成份身家買哂,最好仲買突份身家,借錢買啦

你千祈咪咁做呀!

暴升即係幾多?一個月1倍?一日一倍?一個月5倍?夠你發達咪?除非你份身家有過百萬.唔係升得幾倍點夠退休?點咁發達?  
一次唔夠,冧多幾次,咪夠囉.  
不如過大海仲快啦.

其實,買股票買到發達有幾多人.記住畢菲特今日有咁多錢,唔係淨係靠炒股票賺.佢都係靠賺你哋股民D錢(資產管理費用).除咗資產自己升值嘅同時,仲要不斷有資金投入滾雪球.香港股神中東股神本身就有錢.真正炒股票白身興家嘅,淨係得方展博.佢最後都要有錢佬幫啦.

仲有買股票,其實係買一間公司,公司嘅股價其實反映緊間公司嘅營運同資產情況.如果間公司短時間升一倍,唔通佢一日內可以比尋日賺多一倍,又或者佢嘅資產比尋日升值一倍.咁神奇?雖然就到復活節,你信唔信有耶穌再生表演五餅二魚?

投資股票,最踏實嘅目標,不過係抗衡通漲.作為打工仔小市民,日做夜做,係經濟金字塔最底層.搵嘅錢好可能夠日常基本開支,可以剩落嚟嘅唔多.如果衣食住行等必須品,因各種原因加價,我哋就會好被動.唯一可以做嘅就係著量投資於與日常生活有關係嘅公司.

今日投資咗一隻屬於衣食住行嘅公司,而且佢嘅增長係長期持續穩定雙位數字增長.

0995 4000($ 6.25)     
0606 1000($ 3.81)   
0137 1000($ 1.26) 

回應 (0)
我要發表
user