《魔疫》.....part 2

2007/04/04 17:33:49 網誌分類: 影視
04 Apr

 

又係講《魔疫》呀!!事緣噚日本來抱住開心興奮的心情去睇"豆豆",但係人算不如天算,最後因為有"意外"發生,結果臨時臨急轉咗去睇呢套內心爭扎咗成個禮拜,齋睇明信卡都足以令我毛管戙嘅"蟲蟲"─《魔疫》。

已經有好幾年冇睇鬼片同驚嚇片,其實真係好鬼驚,加上之前一系列的毛管"蟲"反應,等開場的時候只有"如坐針氈"四個字可以形容自己。整體嚟講套戲真係唔錯,雖然講唔出有邊一段最嚇人,但係成套戲冇悶場,戲情節奏明快,驚嚇一浪接一浪,單睇戲情就可以五粒星滿分攞四粒星。(唔想講得太仔細,費事畀人鬧我爆橋!)

另外,套戲的音樂效果都非常一流。事關一套驚嚇片嚇唔嚇到人,條聲佔咗一半功勞,以於《魔疫》 的音效.......唔.......夠幫佢攞埋剩番嗰一粒星。

 咦!!咁咪爆燈?!又唔可以咁講喎,因為最初搞到"身痕"咗我成個禮拜的"蟲蟲"竟然成為扣分位,因為實在太差喇,十災之中只有蝗蟲為禍同虱災較有"睇頭",而行雷閃電天降冰雹同瘡災只能用講係強差人意,睇E-card好過。所以扣番半粒星,總分畀佢四粒半星喇!!!!

另外,值得一提的係個ending,完場之後我收到兩個反應,有個"天真小女孩"問:咦?!唔知會唔會有第二集呢?但係,呢個咁令"小女孩"疑惑的結局,坐我隔離嗰個居然用"爛Gag"嚟形容,即係點?自己睇完自己諗喇!!!

回應 (1)
我要發表
2007/04/04 18:55:18 回覆

えいと,「爛gag」だよ,「爛gap」じゃあない!

gag:笑話 爛gag:很爛的笑話
gap:罅  爛gap:爛了的罅

user