PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

張文慈:有幾多個周秀娜?

2010/08/09 10:14:52 網誌分類: 娛樂
09 Aug


法網群英 贏盡讚賞
笑談o靚模博出位,張文慈:有幾多個周秀娜?

  有說演技需要時間浸練,相信不會有人反對,張文慈是我其中一位頗留意的演員,剛播出的電視劇《法網群英》讓我看到她的另一面,端莊、剛強的女督察,多得監製鄧特希。今天的張文慈變得開朗,平易近人,信主讓她學會感恩,不再抱怨和執着,她會細心分析o靚模現象、激讚羅守耀人品,任何事都處於平常心面對。

  跟鄧特希合作,有幸改寫演技,沒錯,是改寫,先把過去的統統抹去,重新再來,是新的一頁,《法網群英》的演員深明「依賴」會累事,「飛紙仔」的拍攝過程讓演技極速成長。

  「第二次同監製鄧特希合作,之前有部《俠骨仁心》,兩次都係『飛紙仔』拍攝,即係無劇本,考臨場反應,我唔係一個聰明嘅演員,記性唔好故然要將勤補拙,劇本一定要背得好熟,今次同鄧特希合作就成日『飛紙仔』,就無時間畀我慢慢學,焗住操好記性,雖然係咁,但拍出來效果真係好得,《法網群英》好睇係鄧特希功勞,佢剪得好。起初同鄧特希合作都好辛苦,我個人好Drama,感情澎拜嘅劇演得多,但鄧特希要求我演到好無嘢、淡淡然那種,即係明明係話鍾意一個人,但佢唔會畀我將句說話講出口,每件事都要淡然表現,其實唔容易!」

廝殺情侶鬥演技

  當演員的,有誰不渴望主演的劇集有好收視、演出備受注目,只是很多時要集天時地利人和,張文慈說《法網群英》錯在亞視播。

  「今次演女督察,同以往演開壞女人或女人味重嘅角色好唔同,事後發現可以演到一個剛陽味重嘅角色,感覺好正!演女警最難係要留意每句用言、動作,要維護警隊形象。案件方面都係大家很熟悉的,唔需要額外搵資料去補充,劇中同呂頌賢演情侶,好矛盾,佢係卧底,亦正亦邪,又係唔講出口嘅愛,演技大挑戰,不過最後又會互相廝殺。其實《法網群英》好多場戲都好正,剛剛開播時我有上網睇討論區,雖然收視麻麻但口碑好。坦白講,呢部劇放無綫播可能好不得了,但無奈亞視有慣性收視。」

讚羅守耀人品好

  張文慈說,剛完成新片《殭屍新戰士》,與一班o靚模合作讓她感到這班後起之秀非常聰明,首度跟導演羅守耀合作的她,激讚導演人品好,給予她無限自由和信任。

  「其實我好鍾意做殭屍,造型同動作都超現實,以前拍《我和殭屍有個約會》系列時已經好鍾意,好開心有機會重溫這種感覺。羅守耀導演好好人,畀演員好大自由度,對我有信心,任我發揮,佢真係好好,以前我拍過唔少戲,好多時要有人際關係先有機會,佢唔需要我擦鞋,用人唯才,好好!我覺得呢個年代嘅女仔好厲害,班o靚模好知自己想要咩,唔會做多餘嘢,好適合呢行生存,始終佢哋競爭大,要人留意好難,又有幾多個周秀娜吖?佢哋令我諗起以前初出道時好豬,豬咁蠢,成日遊魂,又呆下呆下,兜遠個圈行。不過,唔緊要,好在我傻有傻福。」

期盼主安排新戀情

  今天的張文慈散發着一股愉悅氣息,讓我感到,信主真的可改變一個人,不再執著名利,活在當中,張文慈說她期盼愛情,祈求主會為她送上一個絕頂好男人。

  「我已經滿約亞視,無續約,老實講,我真係好鍾意拍劇,有人搵我北上拍劇賺人仔,但真係好辛苦,記得有次北京拍劇,零下廿幾度著住件無得打底嘅旗袍演戲,凍到講唔到對白,去橫店又熱死,依家真係唔想捱,隨緣啦!以前個人好無安全感,好易亂諗嘢,信主後,有信念有期盼,相信主為我安排。工作上無特別計劃,自己都入行咁多年,明白好多嘢唔係我想點就點,感恩自己在內地仍有工作,可以維持生活,有嘢做就開心。我相信主會為我安排新戀情,最希望將來另一半都係基督徒,有共同信仰,又唔係喎,好似蔡少芬老公最初都唔信,後來都成為教徒,所以我唔會排除任何機會同可能。」

主持:黃柏高統籌:林永匡協力:彭燕燕、袁東亮、陳造宜

黃柏高


張文慈在《法網群英》中飾演一名剛強的女督察,
剛陽味道重,有別於以往的她。


《法網群英》劇照

張文慈大讚監製鄧特希,發揮了演員的潛質。
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.