Come back from Australia

2010/08/16 10:52:54 網誌分類: 未分類
16 Aug

旅程的第一站是Tasmania,名符其實的一個鄉下地方,周圍都是草原、樹木、羊、牛、馬,人煙稀少,就連該地的機場都是被一大片草原圍繞。這片大自然景區,環境特別優美,身處其中,壓力全消,真是有心曠神宜的感覺。

今次澳洲團可能因為團費很高,所以同團團友看來都是香港的中產人士,他們的個人修養很好,很有禮貌,很準時,而且英文水平十分高,比導遊還好,我的英文算是同團中最差的一個,就連一個阿婆團友都比不上呢!

 

澳洲三寳"烏蠅肥婆醉酒佬"中, 烏蠅在冬天少見,醉酒佬無緣見到,反而是印象最深的"肥婆",我並不是以貎取人,而是一個國家肥人多的原因都離不開國民的飲食習慣。澳洲的食物真是令我吃不消,不是煎炸食物,加大碼份量的肥肉,就是高卡高糖的小食和甜品,一個普通的曲奇餅都可加工成千幾卡路里的大餅,對於自小已不好甜食的我,吃一口已甜得有啲作嘔,如果跟足澳洲人的所謂三餐進食,想唔肥都難。幸好,澳洲仍然有我喜愛的美食,就是享負盛名的乳制品以及新鮮甜美的海鮮,價錢還便宜一大截,今次旅程,我幾乎每一類海洋都品嚐過呢!

 

到達悉尼的當晚,我們在當地的親戚為我們準備了一餐十分豐富的海鮮餐,各種海鮮的size不單很大,而且極為新鮮,全都是在悉尼著名的fish market買回來的,席間當然少不了美酒。講起美酒,席上其中一位uncle提到在之前一晚的飲宴中,有一個內地親戚order了一支價值十五萬的紅酒,是十五萬澳洲紙,然後當水那樣喝,面不改容,uncle驚嘆指現在澳洲很多這些內地富豪,他們的消費能力高到難以置信!

 

 

 

回應 (7)
我要發表
2010/12/24 20:42:55 回覆

 

To-GiGi & all blogmates: ^^

 

Christmas Card Crafts, Hawaiian Christmas Cards, How To Make Christmas Cards

FR 芷
FR 芷 2010/09/23 00:12:27 回覆

{#3057242_084132035_2.gif}

2010/09/10 09:56:29 回覆

肥仔媽,

去香格里拉?係咪同肥仔去呢?記住影多啲相番嚟睇吓喎!!! {#icons_girl1}

下次去旅行可能要出年囉,去完澳洲,荷包嚴重內傷,要努力工作揾錢先可再plan!!!

2010/09/09 21:02:05 回覆

下次會去邊呀...我可能10月中去香格里拉...希望得啦.

2010/08/30 16:58:08 回覆

肥仔媽,

係呀!!!Tasmania超正,我呢啲鍾意大自然景色的人,好享受遊覽呢啲地方,去到簡直是咩煩惱都冇晒! 我地仲係Tasmania行了幾次山,越行越開心,一啲都唔覺得勊,皆因嗰度空氣極之清新,環境又優美。 {#icons_cat7}

澳洲消費很高,尤其是交通同通訊方面的費用,但我地使費唔多,因為一來那個團團費幾乎已包晒,二來去到悉尼,有親戚照顧,換去嘅澳洲紙都係用嚟買手信俾屋企人!

2010/08/29 09:43:13 回覆

GiGi ~~ 嘩! 好正.. 我10幾年前去過..好多都唔記得啦..要再去..不過好貴呀... "Tasmania" 我好like 呀.

qqcheng (小吉)
qqcheng (小吉) 2010/08/21 14:20:58 回覆

看來旅程很稱心愉快 !! +1

{#201007171338028977.gif}

user