房署通告

2007/04/08 17:16:55 網誌分類: 生活點滴
08 Apr

我住在房署公共屋邨,樓高二十七層,分高低座,相連。

今早,留意到一張已貼了多日的通告,手抄如下:

致X X樓高低座居民:

暫停電力供應通告

日期      :     2007年4月11日

時間      :     上午 9 時至下午 6 時

原因      :     檢查及測試電力

影响範圍:     全座停電包括所有住户室內單位、公眾燈、電梯、食水及鹹水泵、消防設施、保安系統、電話及流動電話、傳呼服務、有線電視及寬頻設施。

由於須要進行上述工程,電力供應需要暫停,請各位住户預留食水備用..........不便之處,敬請原諒!

**************

我曾經問過管理員,一旦有意外發生,我們應該如何?她只答:到時....睇吓你自己點啦。那一天,大部份人都上班去了,剩下的多數是老人家,真係要睇吓佢自己點,無水無電,連對外間通訊都受到影响。由地下撐上廿七樓,比耶穌行的苦路還要苦。

請問,為市民服務的房署大帝,是不是真係沒有辦法解的呢?想想!是不是高低座工程一是要同時同日進行呢?

 

                            

回應 (4)
我要發表
則卷小雲
則卷小雲 2007/04/09 11:03:42 回覆
仲咩無啦啦擺件肥豬肉係度啊! 我情願去撐樓梯, 都唔願做豬啊!
2007/04/09 04:07:14 回覆
所以為官者, 不理居民疾苦, 該打~
2007/04/08 18:12:05 回覆
應該分層或分戸、分日子、檢査及測試好D。
2007/04/08 17:31:33 回覆

上年夏天本人屋苑都試過咁,話要一日內好徹底咁check哂所有(水、電、網絡、TV線、有線、警鐘、紅外線…),咁我地全世界就坐響樓下(女傭和老人家較多),等左幾小時,以上恢復。一小時後(放飯),就輪到冇𨋢,所有人一係響屋企唔落街,一係又在樓下再吹水。

user