PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

塞翁失馬又如何 涉貪案見盡人情冷暖 錢國偉:我上了寶貴一課

2010/08/23 14:38:19 網誌分類: 娛樂
23 Aug

  我敢說,錢國偉是個不可多得的創作人,主理的綜藝節目贏盡掌聲,為觀眾帶來歡樂,非一般監製,沒架子,人緣好,出入有大批美女紅星相伴,誰不羨慕?說到在廉署的「威遠行動」被捕,錢國偉說是時運低,然而,塞翁失馬又如何?今天的錢國偉離開無綫,轉投電影戰場,開拍青春喜劇,延續使命,把美女和歡樂帶給觀眾,大家不妨拭目以待。

  我欣賞錢國偉,這位金牌監製絕非浪得虛名,炮製出《四葉草》、《美女廚房》和《獎門人》等熱爆節目,他完全掌握年輕人的潮流脈搏,如今把舞台移師到電影銀幕,觀眾有福。

  「我大半生喺TVB度過,吔住麵睇台慶睇梁朝偉做戲,你問我,最難忘一定係做《獎門人》,成班人玩咗十幾年,有邊份工會畀錢你去玩?真係好多謝TVB,發生件事(「威遠行動」)我冇嘢喎,冇怪任何人、任何機構,只係我時運低。依家有咩都做,會幫側田、伊健搞演唱會,亦有同內地媒體合作搞搞新意思,亦籌備一部愛情喜劇,心目中已有人選,但唔講住,預計年底開拍,最重要係個古仔,劇本真係要好小心處理,要顧及內地巿場,所以要度得好先開工。」

學習居安思危

  掛上「金牌監製」美譽,地位超然,身份固然敏感,錢國偉難免招禍,在廉署的「威遠行動」被捕,清者自清,兩星期前終獲撤銷保釋。

  「發生件事令我明白到『人有不測之風雲』,當你開心時又點會諗到居安思危?當初自己都驚,會慌,以為事業就此終結,畫上句號,廿幾年功績隨水漂去。你問我有冇學懂甚麼?小心啲囉,對人處事都要小心,嘻嘻哈哈、大癲大廢係我優點,唔識防人係我最大缺點。屋企人冇講過一句,係支持,自己冇嘢做有時間就陪佢哋飲茶,依家冇事,阿爸都返咗內地。」

圈中朋友好現實

  從前,錢國偉身邊美女如雲,紅星朋友多不勝數,出事後,酒肉朋友雞飛狗跳,患難見真情,錢國偉看得淡,說他沒所謂。

  「託賴,冇人問我『你有冇罪?』身邊朋友係百分百信任,志偉、伊健係好到冇嘢講,記得初初出事,有位高人叫我去拜神,咁個人慌,咩神都拜吓啦,去咗四個廟,依家都要去還神。呢個圈好現實,嗰排真係有啲唔出現,冇事又係咁搵你,我冇諗人唔好,可能有啲朋友唔想煩我先唔搵啫,做人豁達啲好。」

笑談女人緣

  常說,錢國偉有女人緣,身邊總有一兩個由他發掘入行的士多啤梨蘋果橙,還有那批天使女,整天在身邊團團轉,說羨慕,還不如替他心煩。

  「人在江湖,身不由己,講都唔信,遇過好急進嘅女仔,黐埋嚟博新聞,唔係未試過被人擺上枱,真係驚,唔敢試,依家見到個女仔好積極黐埋嚟會不自覺退縮,呢個世界好危險,唔係女仔先要防。女友有冇詐型?唉!做得呢行,冇拍拖幾年啦,拍到個明白自己真係好難,你諗吓,嘩,同廿個港姐出埠咁開心,轉頭又華裔小姐又四葉草,日日都忙,忙喺其他女仔身上喎,女友點會唔嬲,上一個女友都係咁分手。好多人話羨慕我,唔係晒命,我想講,周邊太多女仔都好煩,女仔多是非多,作為男友人要識得處理,唔可以表現得唔公平。」

統籌:林永匡
協力:彭燕燕、袁東亮
場地提供:Palcoristorante(訂座電話:26188383)

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.