河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔

(河馬仔專欄)澳洲夏威夷果仁NUTS BAR評論

2010/09/11 21:38:02 網誌分類: 飲食
11 Sep




之『馬場對對子』飲食專欄又來啦!

『馬場樂子(妹)』: 性格開朗,有點大頭蝦,除主力賽馬專欄外仍會幫忙介紹飲飲食食的

『馬場彩珠(姐)』: 性格認真,對珠形擺設特別喜愛,特別喜歡製作甜品,主力飲食專欄的.齊齊評論香港飲飲食食!


(下午三點三............)

樂子:咦,屋企冇人,寫完稿睇完書有D餓餓地,家姐又出咗門口,都係唔理啦,沖杯咖啡飲下先..........枱面有張紙噃..........

(樂子,我琴日去太古城的超市準備做飲食節目的食材個陣見到呢樣小食幾得意,我買咗一D回來一齊食,如果您肚餓的話開住食住先啦! FROM 彩珠姉[日文讀A-NE,即係姐姐的意思])

樂子:家姐真係好呀,超感動呀,佢番來個陣一定要多謝佢先.睇下係乜先!


樂子:GO NATURAL的MACADAMIA NUT BAR呢!


樂子:此品牌來自澳洲呢!用同樣是澳洲來的MACADAMIA及HONEY做出來的呢.白色的一條係有YOGHURT的,開出來試試先.






樂子:係食之前都要和各位親愛的電台聽眾講講MACADAMIA先,中文叫澳大利亞堅果,但香港大多叫 夏威夷果仁.MACADAMIA此字其實原於澳洲化學家JohnMacadam,但將夏威夷果仁之名命名為MACADAMIA的人其實係John Macadam的植物學家同事Ferdinand vonMueller,皆因就是佢將夏威夷果仁的品種分類的.

Macadamia原來自然有9 種,但只得兩種有食用價值而已.此果仁外有硬殼,通常去殼後用來烤焗後食.

樂子:兩種來說都充滿夏威夷果仁,有YOGHURT的一條冇咁甜,但由於兩條BAR都PACK了好多夏 威夷果仁,密麻麻咬落已非常好咬口,當然夏威夷果仁獨有的果仁油香加上濃厚的蜜糖,較黏的蜜糖加上有咬口的夏威夷果仁,加上一杯厚厚的黑咖啡確是下午茶簡 單又不俗的選擇呢!

看板娘---馬場樂子---對GO NATURAL之MACADAMIA NUTS BAR之評分:




9月5日馬季開鑼,各位馬迷又要迎接密鑼緊鼓的賽事了.

今次的WALLPAPER三位看板娘及馬馬都變成了Q版,以亮相圈作背景.希望大家馬迷喜歡.在此祝願各位馬迷今季開開心心,歡歡喜喜,馬到功成!

今次由河馬仔出品、由同人組織天空音匣之畫師Mineko繪製而成。以發放。


回應 (0)
我要發表
user

最新回應

河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2022/01/01



2022/01/01「河馬仔賽馬專欄」,又有年頭開始輸。

是日 : + $1000 - $15000 = - $14000

累績 : - $14000 - $355115 = - $369115
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2022/01/01

(以下分析只是河馬仔個人觀點,注數只是河馬仔自己會買的,僅屬參考而已,賽馬沒有必勝,絕不可以孤注一擲或投注過度。)

河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2021/09/19


2021/09/19「河馬仔賽馬專欄」,我諗我九月要收工了。

是日 : + $1944 - $19500 = - $17556

累績 : - $17556 - $337559  = - $355115
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2021/07/11



2021/07/11「河馬仔賽馬專欄」,全季以今日中都冇用,埋單輸$126224結束今季。

是日 : + $13992 - $18900 = - $4978

累績 : - $4978 - $315025 = - $320003