重踏基金市場?

2010/09/25 10:23:18 網誌分類: 未分類
25 Sep

噚晚同匯豐個新relationship manager傾左個幾鐘,佢話我而家嘅保守投資方向,如果在牛市重臨時會好蝕章。我問牛市幾時重臨呢?佢話,你睇下股災年,19972008,十幾年一度,個循環應該會越來越短,牛市應該會在幾年後重臨。她想推介我用Fundmaximiser玩基金,其實等如我幾年前在AIA的做法。AIA有種asset accumulator要鎖人25年,真是壞心腸,好多人不知中招買左。我個隻都要持有三年,否則有幾個% redemption fee,匯豐Fundmaximiser亦如是。

其實我都有少少想走返入巴西同印度市場,始終這兩個市場曾令我賺極大的紙上富貴,只是自己不懂realise profit。而且他們看似有復甦跡象,而這些市場只有用基金才可參與。

 

當然不可不提我的俄羅斯基金,持有2年多,負34%,東歐基金,負39%2007 817買入的首域全球資源基金,曾經跌剩一半,現在已經回到水面。

 

我而家好怕掂歐美市場,我的1/3 pfund都只是在Asia Pacific Equity Fund,但這個基金不是太生性。

 

我覺得我媽咪好犀利,泰山崩於前而不變色。她同我一樣,2005年開始踏入基金市場。她用30萬開始,2007年變成75萬,她付redemption fee走人,但不知為何她相信澳元會升值,在 $7.5買入10萬澳元,結果大家都知啦,澳元低見$4.68,但她毫不理會。早幾日她又在$7.43沽出了。其實我認為不必沽出,但我不會提意見,因為她覺得她叻過我,which is true

回應 (249)
我要發表
Persie
Persie 2010/10/14 23:09:50 回覆

小蜜蜂,我估蜜生一定你揸 fit,你鍾意就得架喇!

 

ka ka真係好好人架,見到別人開心,她自己就會開心,係一位好偉大嘅可爱女性黎架!

chanreborn
chanreborn 2010/10/14 01:42:54 回覆

 

I got flwg message on MSN from little bee and for every dear blogmates here:

Good evening!
我系小蜜蜂!
知道蜜生為左選好呢只歌,費盡心神!
好多謝大家甘熱心幫阿蜜生揾歌,縱使素未謀面,亦能得到大家傾心幫助,好感動!
仲有KaKa俾左甘多寶貴既意見,衷心多謝你!
最終選左邊一首歌?宜家仲未知啊!都幾難選架,所以我地宜家仲系度商量緊!
有左答案再話俾你地知啦!
再次多謝大家! {#icono_72}

Persie
Persie 2010/10/13 23:52:00 回覆

soho: 我而家日日想換人民幣,但都嫌貴沒有換,心想不好摸頂買啦,結果日日都新高,買不成。看來都要瞇埋眼買入算數。

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/10/13 23:43:31 回覆

隻新股開市頭5分鐘走咗lu {#icons_girl3}

soho*
soho* 2010/10/13 23:43:28 回覆

每日都有新消息, 金融市場形勢日日變, 美匯走勢係關鍵, 股民惟有順勢而行, 唔好同市場拗, 今日既施政報告好明顯係不利地產股, 但美匯續跌, 資產受追捧, 有資金掃貨令地產股跌幅收窄, 冇符! 由於有賤美救市.中期大選.AIA招股.人民幣升值.美匯下跌及炒業績等利好因素, 仲有得玩, 一路驚一路炒啦!

1) 曾說過今次救市的氣勢有點像當年第一次救市, 不顧一切, 頭也不回向上沖, 好得人驚

2) 網友分析話美元77已見底會反彈上80, 點知美元只係彈少少就散晒, 連78都過唔到不特止, 仲跌穿埋77, 所以股市又炒過 

3) 人民幣愈升愈有

4) 周小川表示今年不加息, 積弱的內房股.內銀股全線反彈

5) 以前內地股市弱, 不但唔跟港股升, 仲扯住港股後腿, 但近排內地股市大成交破頂而上, 升左咁多今日都唔肯回, 港股已無後顧之憂, 更受帶動同步破頂, 復市後連升四天, 對壞消息無反應, 好明顯係轉勢

6) 恒指先破四關再以大成交上破 23400 就如入無人之境, 唔好估頂

7) 近排港股都係以橫行或即市調整來消化沽壓, 尾市15分鐘往往都有異動

8) 買 #2800 #2828 好呀! 唔使揀股, 分注入好安全, 個股大落後又穩陣係中移, 配股價$79.2應該守到, 你話班大戶接貨後要食幾多先至夠皮丫?

Persie
Persie 2010/10/13 23:38:40 回覆

馬仔:你今日隻新股如何?可全身而退嗎?

 

#2800供左幾耐啊?

Persie
Persie 2010/10/13 23:35:27 回覆

soho: 我仲以為農A下跌會影響農H都回下。

 

今日隔離位同事又話睇24500,點解個個都變左好友架?仲個個都24500,傳染病嗎?

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/10/13 23:32:49 回覆

我剛剛計吓D月供股票,賺得最多是#2800,買指數股幾好,風險細D。

soho*
soho* 2010/10/13 23:22:47 回覆

舅父仔, 我覺得農行A股解禁對農行H股冇乜大影響, 兩個市場班客仔都唔同.

中移.工行.信行.民行.交行.匯控.港鐵.都算落後, 我最睇好中移, 匯控唔知係唔係因為歐美經濟差所以升唔起, 但佢係權重股, 港股再上都要靠佢.

本來想等施政報告後入本地地產股, 失敗了.

小安子吉祥, 顧住炒股唔想返工喇! 我近排都身水身汗, 出出入入, 不過搵到食就得喇! 我卒之等到中移.內銀郁喇!

Persie
Persie 2010/10/13 23:13:40 回覆

CJ:我都在 $3.85 - $3.92沽左 #2357,留番最後一注等運到,不過衰左。

 

豪餅:有咩落後股介紹?農行是否有解禁股?如果解禁後回一回可以買入嗎? 

小安子:你有跑埋一份?

2010/10/13 22:41:53 回覆

show 笑笑,

亦要趁回調時分注補貨, 以免錯過往後的升浪//

所以一個二個跑嚟跑去出晒成身汗.

慳妹
慳妹 2010/10/13 22:16:28 回覆

 chanreborn: Pure music

         

soho*
soho* 2010/10/13 21:54:14 回覆

話明港股係大漲小回, 唔知個頂係邊樹, 今個星期消息多到爆, 點解仲有咁多網友買熊, 輸完又買, 買完又輸, 死硬派, 呢個做法分明係估頂.

最神奇係有部份網友是資深圖表高手, 見到疑似見頂訊號就不斷造淡, 呢d市況逆市而行係高危動作, 餐餐大高水收市, 跟住裂口高開無路可逃, 不如尋找落後股仲好啦!

kaka, 哈)))) 隻壽仔儲夠力又開車喇! 市場分析話內地股市破頂而上利好壽險股內地股市投資收入.

花姐, 有冇發覺d股票買左佢就跌.唔買就睇住佢升, 沽左就愈升愈有? 正一包拗頸, 作死!

全因為地產股腳軟, 今日內銀同中移都要接棒起動喇! 真係望到頸都長埋, 唔知幾時到匯控呢? 全民皆股未呢?

花姐
花姐 2010/10/13 21:01:36 回覆

CJ我真係發覺在高位入貨愈來愈困難

大部份都炒高晒好易損手!2010走左冇再入!你叻出出入入!

2010/10/13 09:27:32 回覆

PERSI,主席,SOHO,花姐,小安子,馬仔,kaka和各位:

早晨! {#icons_panda2}

 

PERSI: 我上次3.99,3.92,3.85沽晒 #2357,等稍後入返;

soho:  謝謝你的分析!!!!!!!!!

花姐:有冇好嘢? 我仍在2010上來回,等7.00上沽;昨天追了1114,

 

soho*
soho* 2010/10/12 23:44:49 回覆

舅父仔, 我寫的九流分析較適合投機短炒, 投資倉就有不同的出入市方法, 資金市係好難作出分析, 上周五收市我已經話沽壓好大, 見到大鱷出緊貨, 回調迫在眉睫, 但係周一大鱷仍要上破23100才肯罷休, 今日港股沽壓仍沉重.

由於絕大部份財經分析 (包括陸 Sir) 已確認港股已打破一浪低於一浪的走勢, 一致認為港股係大漲小回反覆向上格, 你搵獲利貨來沽的同時, 亦要趁回調時分注補貨, 以免錯過往後的升浪, 但入貨時要密切留意美匯的走勢.

我覺得上周內地休市係有中資來港炒作, 所以內地復市後港股沽壓明顯增加.

花姐, 我係 [蘇小小] , 唔係 soho 大大呀!

我既所謂分析係 [也也烏], 希望唔會誤導大家, 我既性格係知道既野唔鍾意收收埋埋, 就好似你見到發達股忍唔住要留言益網友, 我會將我見到既野寫出黎同大家分享, 有d係我斷估, 不一定正確, 亦唔排除有d係大鱷刻意做出黎瞞騙股民的假像, 呢方面就要留待大家自行分析喇! 希望呢d財經資料能幫助大家鱷口偷金, 祝各位橫財就手!

chanreborn
chanreborn 2010/10/12 23:44:46 回覆

Hi KaKa, Persie , chairman ,馬仔 n soho..

just discussed with little bee who agreed pure music is another option and like to say thank you for all of you lovely blogmate's suggestions.. we are still under discussion.. haha ..

2010/10/12 23:01:24 回覆

chanreborn,

我請教了馬騮仔的小號老師,

他的意見是如果你 DVD 播放歌時是同時有生活照片播映的話,

相識非偶然 的意景是適合一些的,但不好要 09 年 version,

因譚詠麟的聲音巳老、沉,

這個 81 年 version 會好好多,把聲 young and 好 sweet!

http://www.youtube.com/watch?v=Vo0_2VUKqDM&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=pBM4vdvWsS0&feature=related

 

但如果只是開場、新人進場的背景音樂的話,

長伴千世紀 就好切合結婚的主題, 歌詞亦十分窩心!

Persie我同意你的意見,

longer 不論是音樂 or 有歌手唱的 version 都聽出耳油,好 warm。

所以小號老師也讚成用音樂的,

音樂就會有好多好多選擇了。


(如果再找到好歌會 post 比你。)


 

 

 

Persie
Persie 2010/10/12 22:57:43 回覆

soho: 話說個位靚女,我真唔知買什麼股,我相信她只是pm給相熟的網友。她是買好大手的,$42000是平均數,不是每月賺四萬。

Persie
Persie 2010/10/12 22:44:00 回覆

soho: 雖然 hsi 仍然高企,但我覺得都幾勉強。除非大鱷真係最後又推升 #941 #5,否則我覺得升市不易,但大家又一面倒睇得好好,有D怪!

 

我沽剩一注 #2357,就突然 collapsed左。不過我都想入番。

 

多謝 soho仔細分析,我會繼續揾獲利貨來沽。今早 #576 $7.4,如果沽出都有幾千蚊執,但考慮一下都唔得,收市又跌左 $0.20了。

 

我留意到最近 Loss兄入親都升,嘩,真係叻運雙收。

Persie
Persie 2010/10/12 22:40:03 回覆

熱烈恭賀chanreborn好事近!祝賀您同小蜜蜂百年好合,永結同心。 

ka ka女,幫你揾到這麼多好聽的歌曲。我好鍾意Longer架!我最近去的婚宴,是用純音樂做背景,都好好氣氛。

2010/10/12 22:30:23 回覆

豪餅,

你的分析好details呀,我出晒汗,答唔到咀,

我係一個懶人,只識得炒自己的股票,

分析大市我企埋天涯個邊好了.

謝謝你的分析!!!!!!!!!

幪面馬仔
幪面馬仔 2010/10/12 22:02:02 回覆

chanrebom

呢首得唔得.......

一生愛你一個

 

花姐
花姐 2010/10/12 21:42:46 回覆

SOHO,大大多謝你既分析!

2010/10/12 21:22:53 回覆

//感激我遇見 is very very popular opening wedding song in China.. so I worry whether it will be boring for the coming guests if we use this song //

O !

甘係好冇新意啦!

長伴千世紀 and 相識非偶然 多人用嗎?

這二首我較 like 長伴千世紀,因它的旋律好溫馨 and sweet。

俗世裡,遇到你, 我變得那樣奇,

往昔情懷, 不再留離, 留下陪你.

此際在眼裡只得你, 笑語體貼入微,

你的言辭姿態神情, 從未和我分離.

* 就讓我心, 永遠的交給了你, 浪漫愛火,

我每夜回味, 今生歲月, 人若老, 愛戀不死.

忘了憂, 忘了悲, 陪著天天也歡喜.

留你心, 留我心, 長伴千千世紀.

此際在眼裡只得你, 笑語體貼入微,

你的言辭姿態神情, 從未和我分離.

(切合結婚的主題, 歌詞十分窩心!)

soho*
soho* 2010/10/12 19:34:49 回覆

午後內地股市倒升, 以接近全日高位收市, 以往港股必定會好興奮跟隨飆升, 但今日港股就持續跌勢, 足可印證沽壓龐大, 迫在眉睫的沽壓始終要釋放出來, 避無可避, 過去幾日已見大鱷用強勢股掩護下不斷出貨, 資金轉入落後股, 一眾領漲強勢股亦有見頂跡像.

~ 有分析認為圖表顯示本周恒指將會上試 23741~24100, 以今日恒指收報23121來說, 未來三日升620點可見23741, 升979點可見24100, 預言是否會成真本周五揭盅, 我則認為機會不大  (後記: 周三收23457, 又邁進一大步, 尚欠284點見23741, 欠643點見24100, 有機喇!)

~ 雖然說裂口不一定要補回, 但歷史話俾我知補回的機會的確唔細, 話口未完, 尋日恒指高開的上升裂口今日已補回, 所以10月份有兩個上升裂口令我有戒心:

10/4 上升裂口尚餘 22381 - 22504
10/6 上升裂口尚餘 22671 - 22824

~ 為了營造利好氣氛予 AIA 招股, 有心人撐住指數黎出貨, 所以大市就出現一個怪現像, 指數高企.個股回落

~ 匯控.中移.內銀股上升乏力壓住大市, 當然唔排除大鱷突然餵佢地食偉哥

~ 火車頭 港交所.和黃.中海油.地產股高位受壓

~ 連落後股中石油.港鐵都要幫手撐市, 大行夾硬唱好騰訊將佢推上天, 不過三隻都唔係權重股, 對指數只有輕微貢獻

~ 日前傳政府限制內地人買本港樓, 800平方呎以下單位拒諸門外, 是否政府放風呢? 仲有冇其他招數呢? 明天開估.

~ 中共第17屆5中全會 10月15日(本周五) ~ 18日(下周一) 在北京召開, 呢個係非常好既炒政策股的藉口 (後記: 周三水泥股受惠國策熱炒)

~ 內地股市無懼打壓政策大成交連日上漲是利好因素, 但內地下周初公布9月通脹數據卻是隱憂

~ 美匯指數昨日曾一度跌穿77, 今日反彈至77.85左右, 資源商品價格略為回順, 亞太區股市全面回落, 負面反應即刻浮現, 彈少少使唔使咁大反應呀!  

~ 道指上破11000後咬住唔放, 本周好多美國巨企公布業績, 相信市場會有一番炒作. 

~ 奧巴馬係十一月美國中期大選前必定會力撐股市, 否則江山不保, 換句話說, 美股係呢段時間大插插的機會好微

~ 普遍財經分析均認為道指上破11000.恒指23000.上証綜指2700, 同步升穿大位, 由於市場資金泛濫, 股市成交大幅增加, 升勢有望持續. 

~ 現時市場一面倒看好後市, 股民是否需要提高危險意識呢? 金融市場瞬息萬變, 切記任何市況都要有兩手準備.

斷估完畢, 謝謝收看! {#icono_85}

chanreborn
chanreborn 2010/10/12 19:10:37 回覆

Hi KaKa , many thanks yr songs.

It's never easy to find one perfect song (maybe there is no such perfect song at the end..)  , i will make decision at the end of next weekend .. still have a few more days to think..感激我遇見 is chinese version of 恋人‐福山雅治 , in the beginning I found out the original song of 恋人  in youtube and recognised there is such chinese version so I told little bee both versions.. However she told me last night 感激我遇見 is very very popular opening wedding song in China.. so I worry whether it will be boring for the coming guests if we use this song .. not an easy job .. 

 

2010/10/12 18:10:22 回覆

Why 你們選這首歌呢?

如果這首歌是別具義意的話,

就選這首吧!

(你聽聽我選這個 viedo,加了旁白好有 feel !)

感激我遇見

http://www.youtube.com/watch?v=8uoHY-mvSjg


靠向我身邊 你帶笑卻無言
在落寞情況 常贈我明天
縱會有辛酸 有了你
我願擔起每天 狂風中也熱戀

伴我高低起趺幸運及那失意天
並說聲多甘心及情願
過每天

情懷是因你溫暖
衝擊於心裡邊
全情愛我 熱梅愛加添
唯獨是可愛的臉
手挽手肩並肩
有緣碰見
仍留在我身邊
心 真摰倍添 愛倍添
蕩來這段緣 這段緣
不知怎去講 感激我遇見

2010/10/12 17:40:30 回覆

//DVD for the wedding opening//

chanreborn,

我有朋友的 wedding opening song 。

http://www.youtube.com/watch?v=aquBPiiJSH0&feature=related

你問我愛你有多深 我愛你有幾分
我的情也真 我的愛也真 月亮代表我的心
你問我愛你有多深 我愛你有幾分
我的情不移 我的愛不變 月亮代表我的心

輕輕的一個吻 已經打動我的心
深深的一段情 教我思念到如今

你問我愛你有多深 我愛你有幾分
你去想一想 你去看一看 月亮代表我的心

******

點解朋友會選這首歌呢?

因為這首歌對朋友來說是有(特別意義)的。

你同小蜜蜂的相識、相知、相愛的過程中有冇一首別具義意的歌呢?

哈哈))))))

我都有一首,是 < 相識非偶然 >。


2010/10/12 09:20:03 回覆

chanreborn, Good morning !Longer

http://www.youtube.com/watch?v=J1XxkBjg8cE&feature=related

Longer than every fishes in the ocean

Higher than any bird ever flew

Longer than there've been stars up in the heavens

I'be been in love with you

(I am in love with you)



Stronger than any mountain cathedral

Truer than any tree ever grew

Deeper than any forest primeval

I am in love with you



I'll bring fire in the winters

You'll sent showers in the springs

We'll fly through the falls

And summers with love upon my wings



Through the years

As the fire starts to mellow

Burning lines in the book of our lives

Though the binding cracks

And the pages start to yellow

I'll be in love with you

I'll be in love with you

 

2010/10/12 00:41:57 回覆

{#20080828011148694.GIF}

chanreborn
chanreborn 2010/10/12 00:40:09 回覆

tks 慳妹  i think i can use this song on my 20th anniversity day of wedding. haha..

tks kaka,  長伴千世紀 and 相識非偶然 both are my favorites.. i will propose to little bee for her approval tomorrow ..

2010/10/12 00:33:03 回覆

.相識非偶然

http://www.youtube.com/watch?v=_WMkRyYtCoo

願永遠 兩依戀
願我與你永遠情不變
情話句句永講不厭
亦沒法完 

危難處兩家彼此勸勉
情互獻又似春風送暖
莫說相識於偶然
是天公有意差遣

沒計算 愛深淺
但我已覺察到情溫暖
期望愛意永不改變
默默愛憐

緣份有了始終可碰見

能遇見月姥穿針引線
願信相識非偶然
彼此一見意相牽 情牽一線 

懷念那天共會面 那日初相見
令我心即刻似觸電
情路挽手共漫步 永行不厭
我在你 你在我身邊 

願永遠兩依戀
在腦海常可看見
共你牽手走進教堂
開心等那一天 情牽一線 

2010/10/12 00:08:20 回覆

soho :

Thank You ! {#icono_85}

2010/10/12 00:07:16 回覆

有了你

http://www.youtube.com/watch?v=KKtI27DZjh8&feature=related

有了你頓覺增加風趣
我每日每天都想見你
那懼風與雨
那懼怕行雷
見少一秒都空虛
有了你頓覺輕鬆寫意
太快樂就跌一交都有趣
心中想與你
變做鳥和魚
置身海闊天空裡
並著翅在飛輕鬆自如
 
同吸清新空氣
游來又游去 湖面多美
拋開人生的顧慮
有了你頓覺輕鬆寫意
太快樂就跌一交都有趣
心中想與你
變做鳥和魚
置身海闊天空裡

 

chanreborn,

I very like this song.

 

soho*
soho* 2010/10/11 23:55:45 回覆

kaka, 你選的歌非常切合結婚的主題, 歌詞十分窩心! Oh! so sweet, 選歌.聽歌係 kaka 既強項, chanreborn 有福了!

小安子吉祥, 敢唔敢上車是另一回事, 但過去幾日都是升下停下, 而唔係連環爆升, 日日大漲, 但普遍分析都認為短期內恒指可上23800~24000, 如果係真的話, 大鱷做乜停係樹, 會唔會係  1) 樂觀d睇係升勢未完, 只係引人造淡  or  2) 負面睇法係港股未夠力上沖, 要回調儲力才可再上, 如果配合我感受到的沽壓來說, 就似係後者.

有冇發覺今日好多股份都係高開低收, 有好大沽壓? 今次全球股市的升浪是由資源商品股帶動, 並非由企業盈利而來, 並不健康, 不過泡沫市炒股太理性係賺唔到錢, 陸 Sir 提醒大家美匯反彈, 股市就會有危險,.

29/9  +268   22378
30/9  - 20
4/10  +260   
5/10  + 20    
6/10  +241
7/10  +4
8/10  +59
11/10 +263   23207

2010/10/11 23:52:02 回覆

長伴千世紀

http://www.youtube.com/watch?v=bDCXEx_RYyA&feature=related

俗世裡,遇到你, 我變得那樣奇,

往昔情懷, 不再留離, 留下陪你.

此際在眼裡只得你, 笑語體貼入微,

你的言辭姿態神情, 從未和我分離.

* 就讓我心, 永遠的交給了你, 浪漫愛火,

我每夜回味, 今生歲月, 人若老, 愛戀不死.

忘了憂, 忘了悲, 陪著天天也歡喜.

留你心, 留我心, 長伴千千世紀.

此際在眼裡只得你, 笑語體貼入微,

你的言辭姿態神情, 從未和我分離.


 

 

 

 

2010/10/11 23:29:33 回覆

陪著你走

http://www.youtube.com/watch?v=61xWRJQImWE

http://www.youtube.com/watch?v=W2PzAgWB83o&feature=related

誰說 時間片刻變陳舊

全為我分秒亦停留
因我 身邊有你緊握我的手
愛 誰說永不會長壽
陪著你一生到白頭
都能 把心中星星閃得通透

陪著你走 一生一世也不分
天天編出兩雙足印 過千山過千海
如果 走到這世界邊端
我倆已是無力前行
跟我一起飛去


不相信 時間片刻變陳舊
全為你分秒亦停留
因你 身邊有我緊握你的手
這份愛 誰說永不會長壽
陪著我一生到白頭
都能 把心中星星閃得通透

陪著你走 一生一世也不分
天天編出兩雙足印 過千山過千海
如果 走到這世界邊端
我倆已是無力前行
跟我一起飛去

一世伴你同路去

慳妹
慳妹 2010/10/11 23:02:11 回覆

chanreborn:How about this :

《如果沒有你》

chanreborn
chanreborn 2010/10/11 23:01:49 回覆

Thanks Kaka , good night.

2010/10/11 22:59:24 回覆

俾足時間股民上車//

豪餅,點解你會覺得係俾足時間佢哋上車,

會唔會有d人係唔敢上車??

2010/10/11 22:58:33 回覆

chanreborn,

等我慢慢揾,會盡快答你。

我 like 一聽就有好溫暖、溫馨感覺既歌.....

Good night!

 

chanreborn
chanreborn 2010/10/11 22:18:34 回覆

Hi KaKa ,

english or chinese is fine .. i actually proposed japanese too but was banned .. i can read chinese , no problem..any suggestions ?

we have discussed over 3 months already and no conclusion yet..HELP !!

my proposals :

http://www.youtube.com/watch?v=0CIF-xXYKVQ&feature=related

Journey - Open Arms (with Lyrics)

http://www.youtube.com/watch?v=HmVwVDjjWb0&feature=related

恋人‐福山雅治  , there is a chinese version 鄭伊健 - 感激我遇見

http://www.youtube.com/watch?v=04C05mLX0VI&p=B0E4CBD06320E5FB&playnext=1&index=45

1000 years with lyrics

soho*
soho* 2010/10/11 22:14:30 回覆

chanreborn 中文讀寫講都冇問題, 只係唔打中文留言.

kaka 快d齊齊幫手搵d靚歌俾 chanreborn/小蜜蜂

2010/10/11 21:57:26 回覆

chanreborn,

Hello !

Chinese or English songs? Which one do you prefer?

What songs did little bee propose?

What songs did you propose?

Can you read Chinese?

 

chanreborn
chanreborn 2010/10/11 21:06:16 回覆

Dear Persie , Soho and other pals..

Pls do me a favour and do u have any song(s) for making the DVD for the wedding opening..? every song I proposed was not quite accepted by little bee although she hasn't fully rejected yet.. and her proposals are too complicated..It's really annoying.. I prefer those songs which are not OVERUSED .. old , classic and easy melody is fine.. {#icons_panda11} Many thanks in advance...

soho*
soho* 2010/10/11 19:40:19 回覆

諗唔明, 現時港股係升下抖下, 俾足時間股民上車, 如果恒指快將爆上24000, 大鱷做乜要益大家呢? 大家點睇?

今日恒指破頂, 但係我卻見不到彭彭聲的升勢, 反而感覺到暗暗滲緊出黎既沽壓, 除左商品資源股續升外, 其他股份表現一般, 但即月期指大高水73點, 成份股亦係大比數造好, 升得似模似樣, 走勢仍然向好, 不過今日整體港股只得603隻股份上升,有567隻股份下跌, 301隻平收, 升勢並不全面, 似乎係出緊貨.

藍籌股有38隻上升,6隻下跌,1隻平收。
國指成份股有30隻上升,9隻下跌,1隻平收。

普遍財經分析均認為道指上破11000.恒指23000.上証綜指2700, 同步升穿大位, 由於市場資金泛濫, 股市成交大幅增加, 升勢有望持續. 

soho*
soho* 2010/10/11 01:05:42 回覆

OK, no problem! But soho 靠得住, 豬乸都會上樹.

dai dai Sir 分析今周恆指有機會試穿裂口位阻力23741 ~ 24100, 比陸 Sir 更樂觀, 如果是真的話, 哪些股份會是火車頭呢? 明晚問下主席先! 強勢個d就唔使講啦! 大落後中石油.壽仔.中移.有冇得追上呢? 匯控應升不升, 都唔知搞乜?

呀! 不如 #2828 #2800 各買一萬股, 收工! 唔使頭痕! 哈))) soho 傻左!

本月上試 23500 是在市場預期之內, 如果是在本周作出突破就比預期快好多, 另外究竟是一支箭飆上去, 抑或是先回調整固再上呢? 呢方面就要問下個天喇!

呢位好漂亮的後生女有冇每次都預先貼出買賣記錄呢? 佢既戰績我信四成啦! 其實港股由七月 二萬點計起都升左三千點, 如果七月入市大手掃貨, 十月都大豐收啦! 拉勻全年計平均賺四萬不足為奇, 但如果今年每個月都賺四萬而唔係平均計, 就真係好過返工.

Persie
Persie 2010/10/10 23:39:36 回覆

soho: 你話第時會集中炒藍籌,你記住講我知你會買邊d藍籌噃。先謝。

我在一個頭條blog見到一位好漂亮的後生女話今年炒股平均月賺四萬,真後生可畏!

soho*
soho* 2010/10/10 23:11:33 回覆

#2, #5, #6, #11 唔好搞佢啦!  陸 Sir 擔心明年一月會有大調整, 12月先至算啦! 現時既市況, 忙就專心做工唔好睇市, 如果得閒就短炒做下快閃黨啦!

瀏覽更多回應 正在載入...
user

已關注

最新回應

幪面馬仔
幪面馬仔 2024/02/12

有緣人

{#iconb_282}

李聯廣
李聯廣 2024/02/12

恭喜發財!

有緣人也在此祝各位龍年行好運, 身體健康,萬事如意!

幪面馬仔
幪面馬仔 2024/02/11

{#iconb_210}

有緣看見的,

身體健康

幪面馬仔
幪面馬仔 2023/12/20

又到聖誕,又到聖誕

{#iconb_259}

來年大家,開開心心。