實習之前……

2010/10/16 21:58:42 網誌分類: 不一樣的職場須知
16 Oct

到底實習第一天要做些甚麼?

實習時又有甚麼要留意?

於網上找到一篇可能可以幫助我的意見:

 

「http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7006041701368

1)遇到不明白既地方, 一定要問, 因為你係新人, 你問任何野人地都唔會怪你, 你一定要抱住虛心既態度, 問人記得講thank you. 如有尷尬問題, 你可以話自己係新人, 所以想請教吓.... 如果你有問題唔問, 到時有野做錯咗人地就會怪你點解當初唔去問, 咁你會好蝕底.

2)唔好扮醒, 如有舊人同你講解公司d野. 就算你之前聽過或你已識, 都唔好滔滔不絕咁講, 只可以用"知道了"或"係"等回答.

3)初初返工同同事食lunch, 一定會冇野講, 你可以留心聽吓佢地講d乜, 遇有合適話題可成機加入, 咁樣就可以打開話匣子, 但切忌口若懸河, 會令人反感的.

4)記得要問一吓舊人呢間公司有冇d不成文規則, 例如, 早上可否買早餐返公司食? 公司可否食野? 可否casual wear? 有乜地方係唔可以隨便去等.」

 

 

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..