中藥- 桂枝

2010/10/31 15:42:17 網誌分類: 健康
31 Oct

 

我搵極都搵唔到聲稱可以醫冷氣病既「桂枝湯」呀!

 

http://zh.wikipedia.org/zh/%E6%A1%82%E6%9E%9D

  • 「《神農本草經》謂桂枝「主上氣咳喘,結氣,喉痹吐吸,利關節
  • 珍珠囊》:“去伤风头痛,开腠理,解表发汗,去皮肤风湿。”
  • 本经疏证》:“能利关节,温经通脉……其用之道有六:曰和营、曰通阳、曰利水、曰下气、曰行瘀、曰补中,为桂枝六大功效。其功最大,施之最广,无如桂枝汤,则和营其功也。”
  • 據藥理研究,桂枝所含揮發油,能抑制腸道多種細菌發育,如痢疾杆菌、霍亂弧菌、沙門氏菌等。對流感病毒亦有抑制作用,又能刺激汗腺,使皮膚血管擴張,故有發汗作用。其揮發油味辛辣,氣芬香,能促進消化液的分泌及增加胃腸蠕動,有助於胃腸積氣的排除,故有健胃袪風作用。此外,桂枝並能強心鎮痛。」

 

到底邊度有得買呢? 唔通一定要睇中醫先有既...

有發汗作用-- 咁, 同人握手又危險左d。

算la, 買唔到, 我買到葛根湯, 萬x賣27蚊, 嚮藥房買18蚊, 完全係同一隻同x堂既6包裝葛根湯。

 

 

 

 

回應 (2)
我要發表
ivina
ivina 2010/11/03 21:31:30 回覆

原來會咁架?!

2010/10/31 23:48:57 回覆

桂枝.白芍.炙甘草,大棗,生羌.就是桂枝湯.....

喉嚨痛..唔飲得.

葛根湯是感冒發燒才可飲..小心.

user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..