河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔

(河馬仔專欄)銅鑼灣Cova歐陸輕食下午茶評論

2010/11/06 01:03:31 網誌分類: 飲食
06 Nov




之『馬場對對子』飲食專欄又來啦!

『馬場樂子(妹)』: 性格開朗,有點大頭蝦,除主力賽馬專欄外仍會幫忙介紹飲飲食食的

『馬場彩珠(姐)』: 性格認真,對珠形擺設特別喜愛,特別喜歡製作甜品,主力飲食專欄的.齊齊評論香港飲飲食食!

『Mary CHAN』:今集嘉賓,馬場樂子的知心朋友,喜歡同人漫畫創作及諗笑話(但唔好笑.....),偶然會來成為嘉賓.
*(圖中所述之看板娘人名純屬虛構、如有雷同、實屬巧合。)


MARY:今集飲食節目,由我呢位美女MARY主持,講下下午消閒西式小點呢!

樂子:您好似係今集嘉賓,做乜成日做常任嘉賓..........

彩珠:唔緊要嘛,有MARY姐係度我地熱鬧好多,又可以寫多樣野...

MARY:仲有笑話講..........

樂子:.....................

彩珠:.....................



樂子:今次來到COVA的銅鑼灣店,在下午時段有一些啱我地女仔的輕食呢.

彩珠:係呀,香港都有唔少COVA的店.出名的是朱古力及雪榚之類呢.

MARY:COVA意大利店原來有成190多年的歷史,我地三位歲數加埋都冇咁多.......

樂子:就算九位加埋都未必夠呢.......






MARY:店內感覺好經典之餘,最喜歡就是那盞水晶燈,感覺好豪華呀.

彩珠:如此歐洲風的裝修,相信較適合一些較成熟的女性在這兒談天說地呢.

樂子:這兒真係好啱女仔來傾下計呢,但環境緊要,但野食都係好緊要呢,打開餐牌先!


樂子:好,一於每人一樣先!





樂子:我就要呢個Panino withParmaHam餐啦,入面的ParmaHam加入蕃茄菠菜,口感清新之餘又脅出陣陣的火腿肉香,入面唔會太乾太濕.再加上一杯凍的 cappuccino及好濃咖啡味的小雪榚,雖然杯cappuccino不太濃,但個雪榚就幾足味呢,係甜了少少!

看板娘---馬場樂子---對Panino with Parma Ham餐之評分:


彩珠:到我的Triple Deck Tramezzino with Poached Chicken & Baby Spinach餐呢.




彩珠:Tramezzino就係冇皮的三角形三文治,今次入了煮過的雞肉,帶點芝士質地的三層三文治,食落雖 然唔係太厚料,但味道上係有點似芝士醬多,而餡料一點都唔黏口.最好就幾位一齊SHARE呢.除cappuccino外,還有櫻桃味的雪芭,這個一入口好 重的櫻桃味之甜味之餘,味道一點都唔造作,口感清新之餘又唔過甜,不俗呢!

看板娘---馬場彩珠---對Triple Deck Tramezzino with Poached Chicken & Baby Spinach餐之評分:


MARY:最後就是這個Homemade Salad Of The Day餐呢!





MARY:今次係煙三文魚呢,好特別地加上一大堆Baby Spinach及水瓜柳,一點都唔膩.用一堆蔬菜配合煙過的三文魚,就像一剛一柔呢,揉合得宜,而加上少少的檸檬汁在三文魚上就更令全個salad變得清新呢.又要交俾樂子俾分呢.

看板娘---馬場樂子---對Homemade Salad Of The Day餐之評分:


彩珠:想下午靜靜地嘆個tea傾下計,或者拍住拖食少少野等睇戲都唔錯呢.

MARY:係啦,最啱一些想食少少野頂住肚的朋友呢.



9月5日馬季開鑼,各位馬迷又要迎接密鑼緊鼓的賽事了.

今次的WALLPAPER三位看板娘及馬馬都變成了Q版,以亮相圈作背景.希望大家馬迷喜歡.在此祝願各位馬迷今季開開心心,歡歡喜喜,馬到功成!

今次由河馬仔出品、由同人組織天空音匣之畫師Mineko繪製而成。以發放。


回應 (0)
我要發表
user

最新回應

河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2022/01/01



2022/01/01「河馬仔賽馬專欄」,又有年頭開始輸。

是日 : + $1000 - $15000 = - $14000

累績 : - $14000 - $355115 = - $369115
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2022/01/01

(以下分析只是河馬仔個人觀點,注數只是河馬仔自己會買的,僅屬參考而已,賽馬沒有必勝,絕不可以孤注一擲或投注過度。)

河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2021/09/19


2021/09/19「河馬仔賽馬專欄」,我諗我九月要收工了。

是日 : + $1944 - $19500 = - $17556

累績 : - $17556 - $337559  = - $355115
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2021/07/11



2021/07/11「河馬仔賽馬專欄」,全季以今日中都冇用,埋單輸$126224結束今季。

是日 : + $13992 - $18900 = - $4978

累績 : - $4978 - $315025 = - $320003