PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

錢小豪:我係新人唔怕捱!

2010/11/08 08:45:31 網誌分類: 娛樂
08 Nov


《殭屍新戰士》見真章 感激羅守耀賞識
 錢小豪:我係新人唔怕捱!



  隨着武打動作片回歸,硬橋硬馬的功夫演員一個個重新浮面,錢小豪是其中一員,在新片《殭屍新戰士》中硬拼元華,打鬥場面讓人熱血沸騰,拳腳動作快狠準,賣的都是真功夫,錢小豪說這次流的汗水特別多,無他,導演羅守耀的動作片,出名要求高,貨真價實,就連宅男女神周秀娜都披甲上陣,絕不欺場。

主持:黃柏高
統籌:林永匡
協力:彭燕燕、張詠森


  羅守耀導演熱愛動作電影,過去投資執導的作品令人讚歎,我很佩服他,能夠排除合拍片的種種掣肘,拍出自己喜愛的電影,新片《殭屍新戰士》睇準歐美巿場,賣拳腳真功夫。

  羅守耀:「都係賣動作,食住歐美殭屍熱潮,《吸血新世紀》都係行呢套,賣CG賣淒美愛情,我的是賣真功夫,老實講,港產殭屍片已經好耐,要加入現代元素,殭屍唔再係殺人吸人血的,係好人,故事寫元華飾演的兇殘殭屍四出追殺同類,廝殺過程好精采,同錢小豪、蔣璐霞打得好激烈。」

  錢小豪:「以前就捉殭屍,今次係正式做殭屍,角色好人性化,導演將我塑造成一隻好不覊,鍾意追女仔好hea的殭屍Daddy,衫褲造型好靚好有時代感。」

激讚錢小豪

  說得沒錯,動作片賣的是真功夫,動作科班出身的錢小豪對決元華,沒留力,拳拳到肉,交足功課,搭埋打得狠勁的蔣璐霞,場面精采叫絕。

  羅守耀:「錢小豪係第一次合作,比預期中好,估唔到佢仲打得咁勁,動作夠快又亮麗,元華唔使講,交足功課,大部份打鬥場面都係實戰,殭屍擁有超人類力量,打鬥要好狠勁,飛身先踢腳,撞穿牆等,動作要好流暢,吊威吔唔係單一點橫飛,係點對點咁飛,動作指導李忠志功不可抹,對打場面好有睇頭,最精采一定係最後決戰。」

屠房決戰元華

  錢小豪說,這次恍如重生,靠動作功夫食胡,埋位自不然拼搏到底,拳風狠勁,汗水固然特別多,始終是一個發圍機會。

  錢小豪:「依家我當自己新人,咩都做,唔怕話要捱,講真,導演真係好叻,完全知道條路點走,賣點清晰,動作片梗係要打,華哥身手好唔使講,大家唔留力去打,好有火花,相隔廿幾年再重聚,感覺幾『懷舊』,同華哥決戰場戲拍足五日,大熱天在密封屠房拍攝,要吊好多威吔,蕩嚟蕩去,真係好辛苦,流好多汗水,武指李忠志的動作設計真係無需要懷疑,度得好靚。」

周秀娜搵命博

  打女唔易做,來自內地的功夫女蔣璐霞博到盡,深得導演歡心,宅男女神周秀娜亦唔輸蝕,谷胸上陣玩倒吊,任人舞。

  羅守耀:「周秀娜真係得,搵命博,戲中好多倒吊場面都親身上陣,又唔錫身,觀眾可能唔知,倒吊動作真係好危險,我都唔知佢係真唔驚定唔識驚,吊威吔頭落地,唔係講笑。蔣璐霞功夫打得好,全國武術冠軍,好肯打。講真句,好多主流電影選角上,一定係甄子丹,再唔係就排隊搵李連杰,我就貪新鮮,鍾意畀機會新人,吳京拍《蘇乞兒》幾勁呀,邊個話唔得先。」

  錢小豪:「我都係睇報章雜誌先知邊個係周秀娜,呢個女仔好肯做,唔會識驚又唔會嗌攰,要佢由廿幾呎高位吊威吔飛落嚟都肯制,換着第二個女仔未必肯。蔣璐霞捱到苦,會好認真問我同華哥意見,好肯學。」

Paco,羅守耀,錢小豪

黃柏高

        

 
■羅守耀(中)導演起用錢小豪(左)參演新片,更要他與元華對打,全因他希望將硬橋硬馬的功夫帶給觀眾。
■羅守耀(中)導演起用錢小豪(左)參演新片,更要他與元華對打,全因他希望將硬橋硬馬的功夫帶給觀眾。
■元華(左)、錢小豪(右)。
■元華(左)、錢小豪(右)。
■片中除了一眾男角打到飛起外,連周秀娜都有博命演出,倒吊半空任人舞。
■片中除了一眾男角打到飛起外,連周秀娜都有博命演出,倒吊半空任人舞。
 
■內地演員蔣璐霞有武術底子,深受錢小豪讚賞。
■內地演員蔣璐霞有武術底子,深受錢小豪讚賞。
■錢小豪
■錢小豪
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.