陸羽仁
陸羽仁
陸羽仁

超高通脹(2)

2010/11/18 09:29:27 網誌分類: 未分類
18 Nov

亞洲股市昨日繼續大跌,中國勁挫4%後,昨日再跌2%,香港及印度亦跌約2%。不過,跌浪去到歐洲開始轉勢。歐股輕微反彈,美股雖然經濟數據麻麻,10月新屋開建大跌11.7%,創18月新低,好在零售巨企公佈嘅業績理想,零售股造好;加上通用汽車(GM)重新上市,招股反應熱烈,以發行價範圍實最高的每股33美元定價,更有可能成為規模最大的IPO,提升市場氣氛,支撐住金融股下跌的壓力。「恐慌指標」VIX指數回跌約%21的水準。

美股昨日牛皮反覆,杜指全日在11000點爭持,波幅只有50點,尾市回軟,但仍收於11000點上方,收11007點,微跌16點;標普500指數無起跌,報1179點;納指微升16點至2476點。杜指期貨最新報11007,與現貨平水。

港股美國預託證券造好,ADR港比指數收報23353點,比香港收市高139點或0.6%匯控收81.65元,比香港高0.4%,中移動收78.33元,比香港高0.6%

《華爾街日報》報道,聯邦存款保險公司(FDIC)正在針對那些在金融危機之後倒閉了多家美國銀行企業的前高管、董事以及僱員進行大約50起刑事調查。另外,聯儲局將要求在金融海嘯期間進行了壓力測試的全部19家銀行,再次評估在「不利的經濟環境下」的資本狀況以及容納虧損的能力。消息令金融股繼續向下。美國運通及摩根大通跌逾1%,美銀再跌2.8%,係表現最差嘅藍籌股。

支撐大市嘅係零售消費股。沃爾瑪、家得寶(Home Depot) 、折扣連鎖店Target CorpBJ's Wholesale Club第大型零售店都派出理想的季度成績表。股價紛紛造好。TargetBJ'sCoach都升逾3%。分析員表示,「消費者似乎又在消費,雖然不那麼樂觀,但是確確實實在花錢。隨著節假日臨近,消費者的消費意願逐漸提高。」

聯儲局推出QE2以來,在國內外都受都嚴厲批評。而美國公佈的經濟數據再一次顯示美國樓市繼續唔掂,失業率高企,通脹又無乜壓力。QE2有啲似一個necessary devil,相信可以在一定程度上緩解聯儲局官員的壓力。

 

再續昨天超高通脹的話題,我話而家超高通脹正在浮現,但未完全浮現,你睇吓商品價錢就知。金價的確係連創新高,佢在上周二創了1424美元一安士的新高位,遠比20083月上一個商品大升浪時的1032美元高很多。黃金是無息貨幣,無乜工業需求,消費需求亦影響有限,主要對應美元走勢移動。但你睇番其他商品,雖然都貴,但就未可以創新高,例如石油價,08年上一個商品大升浪時高位147美元,而家80幾美元,只是高位6成唔到,理由亦好簡單,雖然美元好弱,以美元計價的商品應該相對強,但石油是消耗品,歐美日經濟弱對石油需求不強,所以油價暫時升極有個譜。

        可以這樣假設,若真是出現一個和08年商品大升浪可比的超級通脹市,應該有幾個前題,第一是美元再大跌。08年時的美元遠比現在低,美元指數在08年見咗個雙底,083月的低位是70.6987月低位造71.314。今浪美元指數在11月初的低位是75.631,未到08年的低位,如今更彈番去78樓上,短期走勢穿位向上,有少少止跌回升之像。總而言之,美元不再大跌,有通脹都未算超級。第二是油價急促向上再試高位。油價在經濟疲弱時好難大升,到經濟有轉好苖頭,需求上升時,油價在美元下跌的背景下就會抽上。第三是食品價大幅扯高。而家糧價雖高,仍未及08年,當時肉價、米價、菜價都連番大升,民怨沸騰,各地政府大力干預,油價、糧價大升影響民生,各地都有大示威大抗議,到了那種地步,就是爆破的前夕了。

        值得注意上次商品狂潮中,股市先到頂,然後才到商品見頂,到商品見頂回落之後,股市就轉勢急跌。美股杜指在200710月升穿14000點見頂,200823月商品泡沫開始爆破時,杜指還有12000幾點,後來隨商品爆破急跌,所以見到商品爆泡時,炒股票者都要執包袱走人。

        直覺感覺,通脹巨浪還陸續有來,商品價格照計無咁理想,升到目前的水位就停,否則就唔算一個惡性通脹的市道,反而係一個尚算健康的升市。所以應該還有一波通脹惡浪會湧至。記住,升得愈急時,爆得愈快。

 

陸羽仁

回應 (148)
我要發表
2010/11/19 08:05:16 回覆

入市啦.... {#icons_panda2}

重唔入, 你會後悔 {#icons_panda5}....Join the Ice-fire party!! {#icons_panda7} {#icons_panda7}

2010/11/19 07:42:15 回覆

恐仁,

施主不信還需信呢噢!

2010/11/19 07:02:30 回覆
金融High Tea——冰火市
2010-11-19

由內地可能加息及採取進一步緊縮政策對抗通脹,以及收緊外國人在內地買樓數量引發的大跌浪,昨日去到歐洲,終於出現反彈,恒指猛彈422點,收23637點,收復了昨日的大部份失地,唯一唔多理想嘅係成交只有924億元。

        中資銀行供股熱鬧

        繼09年滙控(005) 股價及相關新聞的「世紀大供股」後,集資規模最大的三大中資銀行配股集資熱浪昨日正式展開,講到熱鬧程度,就更過之而無不及,因為香港有近百萬股民持有三大行股票,此次配股涉及香港史上最多實物股東,所以由監管機構到大行及股民都嚴陣以待。

        有業內人士表示,不論是機構還是小股民,對中資銀行都極有熱情,相信都會參與是次配股。今次配股比例導致不少投資者將持有「碎股」,不少投資者將通過購買配股權,將「碎股」整合,相信三大行供股前後會相當活躍。

        忽冷忽熱考揀股

        原先市場炒美國推出QE2,觸發強勁通脹,指導市場的思想係「唔炒就笨」,但經過內地接連加息同提高存款準備金率,市場多咗個因素,就係內地收緊銀根。本來投資者係炒經濟加熱,現在卻變成玩冰火,個市容易忽冷忽熱。

冰火」市同資金市唔同,資金市係大水沖倒龍王廟,買親股都升,「冰火市」係好淡消息交替,不同板塊對消息有唔同反應,可以係好,可以係淡,故此要揀股,這亦是股民不必心急入貨,寧願睇定至食的原因。

        中環茶友話,現時中港股市主題係通脹,利好因素係錢多推高通脹,熱錢、閒錢、短錢要尋求保值;負面因素亦係通脹,政府為了保障民生,會不斷諗辦法壓抑通脹,經常出招作這樣或那樣的干預,內地管理層已經講到明會用加息、收緊銀根、凍結物價的組合拳去控制物價升幅,係咁嘅環境下,涉及民生消費股,好有可能會受因為成本上升而無法加價,腹背受敵。

        照𠵱家形勢睇,內地公用股,以及下游生產商都係通脹政策的受害者,如果通脹勁,生產商成本上升,固然中招,中央出招打擊,隨時會用行政手段干預,甚至限制價格,一樣係死,這類股份升輒得咎。

        至於資源股,受到中央冷卻政策消息影響,股價即刻調整,但中國需要資源,呢個形勢點都唔會改變,特別係好似中海油(883) 股價及相關新聞呢類大型國企,會成為執政中央走出去政策的旗艦,如果全球通脹真係向上,熱錢炒高商品,呢類股份自然受到拉動,逢低入貨博反彈的條件反而比其他股好。

        除咗資源股,另一類有考慮價值的股份,係以香港為基地但賺內地錢為主的公司,因為內地政府打壓通脹,可以有好多方法,香港政府則板斧有限,資金好可能會流向呢類對冷次措施無咁敏感的股份。

        陸羽仁 冰火」市同資金市唔同,資金市係大水沖倒龍王廟,買親股都升,「冰火市」係好淡消息交替,不同板塊對消息有唔同反應,可以係好,可以係淡,故此要揀股,這亦是股民不必心急入貨,寧願睇定至食的原因。

        中環茶友話,現時中港股市主題係通脹,利好因素係錢多推高通脹,熱錢、閒錢、短錢要尋求保值;負面因素亦係通脹,政府為了保障民生,會不斷諗辦法壓抑通脹,經常出招作這樣或那樣的干預,內地管理層已經講到明會用加息、收緊銀根、凍結物價的組合拳去控制物價升幅,係咁嘅環境下,涉及民生消費股,好有可能會受因為成本上升而無法加價,腹背受敵。

        照𠵱家形勢睇,內地公用股,以及下游生產商都係通脹政策的受害者,如果通脹勁,生產商成本上升,固然中招,中央出招打擊,隨時會用行政手段干預,甚至限制價格,一樣係死,這類股份升輒得咎。

        至於資源股,受到中央冷卻政策消息影響,股價即刻調整,但中國需要資源,呢個形勢點都唔會改變,特別係好似中海油(883) 股價及相關新聞呢類大型國企,會成為執政中央走出去政策的旗艦,如果全球通脹真係向上,熱錢炒高商品,呢類股份自然受到拉動,逢低入貨博反彈的條件反而比其他股好。

        除咗資源股,另一類有考慮價值的股份,係以香港為基地但賺內地錢為主的公司,因為內地政府打壓通脹,可以有好多方法,香港政府則板斧有限,資金好可能會流向呢類對冷次措施無咁敏感的股份。

        陸羽仁

 

2010/11/19 05:45:29 回覆
Dow Jones Industrial Average(DJI: ^DJI )
Index Value:11,181.23
Trade Time:4:02PM EST
Change: Up 173.35 (1.57%) 
Prev Close:11,007.88
Open:11,010.49
Day's Range:11,010.34 - 11,199.69
52wk Range:9,596.04 - 11,505.80

Dow Jones Industrial Average (^DJI)

2010/11/18 23:53:13 回覆

亨仁:

通過考驗成為亨仁大師

弊在你咪通過考驗呢

2010/11/18 23:28:30 回覆

200,000股 @$4.9 才穩獲一手, 係真唔係呀? 好彩冇抽, 否則一定唔中

可能係好事呀,你睇238,460依家咩野款

2010/11/18 23:17:32 回覆

小兵卒,

爸爸根本隻股既問題就係太貴

 

2010/11/18 23:08:10 回覆

賭仁,

施主很有慧根噢!

2010/11/18 23:03:55 回覆

亨仁,殊途同歸,萬變不離其宗啊~

2010/11/18 22:57:05 回覆

賭仁,

佛家有三萬六千個法門呢噢!

2010/11/18 22:56:01 回覆

恐仁,

達摩先師傳妿沙給我,要我割肉餵鷹。我通過考驗先成為亨仁大師!

2010/11/18 22:52:35 回覆

奉非栗崩警方諭

最近有騙徒大膽冒認達摩大師

請各位blog 友小心提防

非栗崩警方現鎖定疑犯亨x

正準備輯拿佢歸案

2010/11/18 22:51:46 回覆

潘兄: 你睇香港除o左海灣公園呀盛生可以扮鬼扮馬同員工打成一片之外,其他個個老細都係冇事就唔出o黎啦。就以滴住o黎公園o丫,香港人做頭子,咪同其他香港大公司一樣,擺起個老細款咁囉,之前我有frd做過呢度既marketing,根本入面就係香港公司文化,唔o黎好唔好,用人唯親,刷得掂鞋就企穩晒。就算唔o岩美國總公司既規定,一樣照去。

2010/11/18 22:51:10 回覆

呢排多左時間,可以整理一下收集回來的 Blog文 轉載 呢噢!又有更新了!

大師,我現在一身二用,一身留在少林寺修行中,一身在繁華世界修練中 呢噢!

呢噢,呢噢,呢噢~~

2010/11/18 22:45:56 回覆

摩仁,

可分段入貨,現價一注,3.6一注,3.3一注,呢噢!

2010/11/18 22:43:07 回覆

monica:

3.6 既話就未跌穿上個浪底(12/10)

但係會唔會到, 到左會唔會跌破就真係唔知喇

2010/11/18 22:17:57 回覆

仁豬:

咁3.6得唔得?

我本來等呢個位,

但藍貓話陸Sir話3.3就要入。我係陸蛇追隨者,梗係信到十足啦。 {#icons_panda1}

2010/11/18 22:17:04 回覆

恐仁,

達摩先師已經傳位給我,我是亨仁大師,呢噢!

2010/11/18 22:04:48 回覆

亨記:

你亂幫人改法號, 俾大師見到逐你出門呀

soho*
soho* 2010/11/18 22:03:13 回覆

200,000股 @$4.9 才穩獲一手, 係真唔係呀? 好彩冇抽, 否則一定唔中.

     市場消息透露,好孩子(01086)一手中籤率為5%,即要申請200手(20萬股)才可穩獲1手,相信是近年最難抽中的新股。好孩子將於下周三,即本月24日掛牌,保薦人為摩根士丹利。消息指,好孩子以上限4.9元定價,集資14.7億元。

消息指,好孩子公開售股認購反應理想,錄得超額認購逾1439倍,超越長興(00238),成為本港歷來超購第三大;凍結資金約2129億元,僅次於四環(00460),屬今年凍結資金最多新股第二位。

2010/11/18 21:56:05 回覆

恐仁,

{#icons_panda6}

2010/11/18 21:55:03 回覆

monica:

但係回到3.3 就會破壞上升走勢, 可能會再回深d 噢

2010/11/18 21:52:41 回覆

亨記:

你搵d 非律崩特警黎估棟督笑呀? {#icons_cat2}

2010/11/18 21:50:29 回覆

袋鼠兄:

我估亨記唔係跟住inverse theory而係跟住自己既感覺去做

散戶係咁, 跌到十個一皮就跳船, 往往就係近底果陣跳左

大升之後追入, 往往就買左係最頂姐

亨記:

唔好睇咁短線喇

咁短線咩都有可能發生架

2010/11/18 21:43:58 回覆

草兄:

我覺得張士佳寫果篇係真既,

純粹係覺得,

所以我琴晚勸你咪跳住,

因為冇端端咁插,非常態也,必是大戶食肥牛,然後再食熊掌。

亨仁同飛仁呢D太後生啦,好易坐唔住貨。而家好囉,有隻仁豬劫機,我一於等3.3! {#icons_panda23}

2010/11/18 21:42:45 回覆

呢d就叫氣量啦,同時可以為公司宣傳

華人有幾多老闆可以做到咁?

維珍老闆願賭服輸化身空姐

http://hk.news.yahoo.com/article/101118/4/lbhx.html

2010/11/18 21:05:24 回覆

monica,

http://investmentking.mysinablog.com/index.php?op=ArticleListing

all blow water king in town are here

2010/11/18 21:00:26 回覆

原來扮豬不是扮豬,是恐仁,咁要反恐先得,你已經被包圍 {#icons_cat7}

2010/11/18 20:54:18 回覆

扮豬.........劫機! {#icons_panda5}

2010/11/18 20:49:07 回覆

大笨再次有袋不識泰山,原來亨仁\|/係大輸門生 {#200901150022093617.gif}

努力將inverse theory發揚光大 {#icono_57}

//估唔到一沽2800同2628咁大威力...是否幻覺??//

2010/11/18 20:19:57 回覆

冇行李倉咁唯有去............

駕駛倉 {#icons_panda27}

家陣劫機

全部人咪郁, 你(指住亨仁) 同我渣架機落返3.3, 然後沖上月球

2010/11/18 20:00:00 回覆

估唔到一沽2800同2628咁大威力...是否幻覺??係唔係真係有亨仁效應?如果係真,我係要輸錢先令大家賺錢,好苦呀! {#icons_cat5} {#icons_dog5} {#icons_girl5} {#icons_panda13}

2010/11/18 19:51:46 回覆

仁豬,

行李倉都無位la, 不如機頂? {#icons_cat2}

2010/11/18 19:49:58 回覆

亨記:

我唔夠錢買經濟客位

行李倉仲有冇位?

2010/11/18 19:48:19 回覆

仁豬,

可以上機ar,未駛離山頂!

2010/11/18 19:47:35 回覆

Monica,

哈仁係商務倉睇完戲寫的對白先好笑! {#icons_cat2}

害仁d歌又幾有意思 {#icons_cat1}

享仁效應係要用錢來製造的 {#icons_cat5}

2010/11/18 19:43:23 回覆

俾人震走左隻歐舒丹tim... {#icons_panda13}

 

廁紙又俾大戶唾棄

借飛仁金句,

虧死了 {#icons_panda10}

2010/11/18 19:38:32 回覆

草兄:

多謝你貼士佳篇文出黎,我以前都追住睇,後尾佢唔寫經濟日報我就冇得睇啦。如果有既話,唔該多D貼啊。 {#icons_panda16}

 

亨、哈、害仁:

真係好鍾意你地,勁叻搞笑,又識作詞唱K,又識寫劇本,真係個市升跌都咁歡樂啊! {#icons_cat2}

2010/11/18 19:18:34 回覆

MonsterGary,

無錯!我係professional的! {#icons_cat1}

2010/11/18 19:12:12 回覆

哈仁,

美股開市我就會落機la {#icons_cat5}

2010/11/18 18:16:25 回覆

呵呵! {#icons_cat9}

2010/11/18 17:53:40 回覆

 

o岩o岩先有時間望望收市價,直升機都係遇到氣流o者,飛o左入山區,雷達見唔到佢,冇俾人劫到既 {#icons_cat9}

 

2010/11/18 17:09:09 回覆
中国将首次以PPP作为转换系数换算GDP 利弊参半
2010年11月18日 15:41北京晚报 】 【打印共有评论0

2011年,中国将首次以购买力平价(PPP)作为转换系数换算GDP(国内生产总值),以便于与其他国家进行比较研究。国家统计局刚刚公布的这个消息,将“购买力平价”这个并不为大众熟知的经济学术语推进了公众视野。

什么是购买力平价?为什么要用它来换算GDP?新的计算结果会对中国经济产生怎样的影响?一连串的提问之后,我们发现换算后的新GDP数据利弊参半,既有更加贴合实际经济生活的一面,也有我们不能忽视的偏差。

一美元等于多少人民币的新算法

2011年,中国将首次全面参与新一轮世界银行组织的国际比较项目(ICP)活动,使得我国GDP可以通过购买力平价换算,与其他国家进行比较。中国国际比较项目部际协调小组已经成立,由国家统计局、财政部和国家发改委等10个部门参与。国家统计局局长马建堂表示,全面参与ICP国际统计活动有利于更加客观地评价我国的经济规模和国际地位,也有利于增强我国统计能力建设。

批注

中国将首次以购买力平价换算经济总量,意味着有人打算为人民币一次性升值做准备了。但是这人是谁呢?中国人还是美国人呢?

——李晨光(第一财经主持人)

2010/11/18 16:55:17 回覆

Loss兄,恭喜你的883今天表现非常好。

包
2010/11/18 16:53:49 回覆

小兵卒:一於short call1688 {#icono_11}

2010/11/18 16:48:04 回覆

animal666

i see. thx.

rayray

2010/11/18 16:36:07 回覆

k-i 兄 : 有十數隻股仔 , 仲有中交建同爸爸 , 隻爸爸都唔知乜事 , 都未升過 , 呢幾日仲俾人狂插 , 今日連反彈力都冇 , 都唔知得罪咗邊個大户。 {#icono_28}

2010/11/18 16:32:13 回覆

animal 666兄,

原來你都講得下笑o番 {#icons_girl1}

animal666
animal666 2010/11/18 16:30:03 回覆

myself ... i wanna to protect you ... if i can ...

But i cannot ...

Sigh ...

animal666
animal666 2010/11/18 16:28:02 回覆

I AM NOT CASH IS KING ...

COS MY PORTFOLIO still contains ...

100% HK Equities ORSO ...

One property bought @ Aug 2009 ...

瀏覽更多回應 正在載入...
user

最新回應

soho*
soho* 2023/07/21

20/7/2023 外交部:反對日方排海計劃有理有據
<匯港通訊> 因福島核污染水排海問題,中國強化限制日本食品進口,日本政府表示食品的安全性有科學保障,計劃向中方呼籲要求盡快取消進口限制。

外交部發言人毛寧回應時表示,中國政府秉持以人民為中心的施政理念,必須對人民的健康和海洋環境負責,反對日方的排海計劃有理有據,採取有關措施有理有據。

對於日本政府利用北約峰會、東亞合作系列外長會、東加勒比漁業部長會議等場合,為福島核污染水排海計劃辯解,並釋放不會推遲今夏啟動排海的訊號。

毛寧強調,如果核污染水是安全,就沒有必要排海,如果不安全,就更不應該排海。中方敦促日方正視國際社會和國內民眾的合理關切,停止強推排海計劃,以真誠態度同鄰國充分協商,切實以負責任方式處置核污染水,並接受國際監督。(WL)

soho*
soho* 2023/06/10

有美國撐腰的日本官員卑鄙無恥下流賤格自私, 將核災難輸出全球, 害人精將會受到詛咒

https://youtu.be/zBNGawiSC1o

soho*
soho* 2023/06/10

日本執意傾倒核水

日本福島核廢水排放入海的方案進一步推進,最快7月傾倒入海,在國際間引起極大關注。

日本政府一再強調計劃安全,惟說法無可否認極具爭議性,多國都強烈質疑,在安全疑慮完全釋除前,日方堅持推動計劃無疑非常自私。

本港作為日本農產品最重要市場之一,在此敏感時期,港府作出了周詳果斷的應對,加強日本食品檢測同時,亦已預備好禁制高風險水產,保障食品安全。

若信核廢水安全 日本何不自用?

日本政府在國內外強烈反對聲下,繼續核污水傾倒設施的工程,排放隧道基本竣工,東京電力公司本周開始在隧道注水,按照日方說法,現在距離正式排放只差最後一步,只待國際原子能機構(IAEA)的報告,料廢水最快今年7月排放落海。

事態發展引起區內國家強烈反應,中國駐日本大使館發言人指,將核污水向海洋一排了之不負責任,按國際法和《聯合國海洋法公約》等規定,日方有義務與可能受影響的國家充分協商;馬來西亞、南韓、俄羅斯以及多個太平洋島國也表達憂慮。

日方一再強調倒核廢水入海安全,但按日媒報道,東電5月份在核電站附近海域作檢測,發現有海魚的放射性元素銫含量,超標180倍,日本民眾也強烈反對排放計劃。

環境局長謝展寰曾向日本當局和日本駐港領事表達極度關注,直指日方若對核廢水安全有信心,應在本國尋求作灌溉等用途。

如今日本選擇將廢水排入海,而非注入當地的湖泊、河川,顯然也明白箇中風險,核廢水一旦進入自然環境,後患無窮,而且覆水難收。日方忽視這些合理疑慮,在國際社會未有共識下一意孤行推進計劃,做法非常自私。

香港雖然只有700多萬人口,卻是日本漁農業第二大出口市場,去年出口香港的農林水產品總值2,086億日圓(約117億港元),僅次於中國的2,783億日圓(約156億港元)。

隨著日本排放核廢水計劃推進,料愈來愈多國家或地區作出類似入口限制警告,日本將要承受自私行動的後果。

(轉貼9/6/2023經濟日報)

{#iconb_227}

大戶終結者 ( 等人齊 )

現在係頭條網註冊會去咗下載星島頭條 app。