河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔

(河馬仔專欄)英國Black Sheep麥啤+家常小菜

2010/12/04 01:10:48 網誌分類: 飲食
04 Dec




之『馬場對對子』飲食專欄又來啦!

『馬場樂子(妹)』: 性格開朗,有點大頭蝦,除主力賽馬專欄外仍會幫忙介紹飲飲食食的

『馬場彩珠(姐)』: 性格認真,對珠形擺設特別喜愛,特別喜歡製作甜品,主力飲食專欄的.齊齊評論香港飲飲食食!


(在家中)

彩珠:樂子!今晚星期六我地兩個都冇野做呢!終於可以休息一下了.不如今晚我地煮少少野,兩姊妹係屋企傾下計慢慢食吖^_^

樂子:好呀!今次跑馬跑星期六,今晚好快做完賽後的工作呢!我買少少野番來飲啦.

彩珠:一於咁話啦!但有乜野好飲?唔係好想飲甜野...

樂子:咁我去一去超市看一看先!



彩珠:番來啦!您買左乜野番來飲呀?

樂子:我見到個樽都好得意呢!有隻黑綿羊啦.

彩珠:英國貨噃...

樂子:今次買左呢隻係香港都唔多見的黑羊麥啤(ale),係來自北約克郡的Masham市呢!

彩珠:原來這兒係羊的主要市場來,除此之外,此市出名的就是啤酒廠,而這間Black Sheep酒廠同樣出名呢.

樂子:不如開下呢支先!Black Sheep Ale.




彩珠:4.4%酒精呢,我地試試先.味道雖然有點偏苦,但當飲到去喉嚨個陣感覺較一般啤酒甚至黑啤更有餘韻.唔只麥味穩重而且入口後質地亦醇厚及creamy,感覺堅實.

看板娘---馬場彩珠---對Black Sheep Ale之評分:


樂子:他們的啤酒有用Maris Otter的大麥加上英國的啤酒花,以傳統方法釀製呢.而我開開呢樽Riggwelter Strong Yorkshire Ale呢.





彩珠:遠睇仲以為係紅酒,酒精都有成5.7%.

樂子:呢款飲落酒精較重,但不像想像般辣,反面覺得入口後味道複雜多元.除麥味更重之餘亦暗暗帶點堅果穀物的香氣,而飲後餘韻充足綿密,當然這種麥啤苦味女性亦應該都接受到啦.

看板娘---馬場樂子---對Riggwelter Strong Yorkshire Ale之評分:


彩珠:點可以只得飲野冇野食架,煮好哂啦!裝飯開餐嚕!




樂子:流哂口水呢^_^

看板娘---馬場樂子---是日食物日文讀音:




到了冬天了、白色都是冬季其中一種主色呢!而浪漫及溫馨的氣氛總會為冬季增添了絲絲暖意.

今次為了多謝各位長期支持、迎接這個浪漫冬季、看板娘---馬場樂子再次登場。今次WALLPAPER主題為「暖意白色聖誕」、繼續支持充滿心思及愛之同人創作。

今次由河馬仔出品、由同人組織FINGER AND FISH之畫師HECO繪製而成。以發放。

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2022/01/01



2022/01/01「河馬仔賽馬專欄」,又有年頭開始輸。

是日 : + $1000 - $15000 = - $14000

累績 : - $14000 - $355115 = - $369115
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2022/01/01

(以下分析只是河馬仔個人觀點,注數只是河馬仔自己會買的,僅屬參考而已,賽馬沒有必勝,絕不可以孤注一擲或投注過度。)

河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2021/09/19


2021/09/19「河馬仔賽馬專欄」,我諗我九月要收工了。

是日 : + $1944 - $19500 = - $17556

累績 : - $17556 - $337559  = - $355115
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2021/07/11



2021/07/11「河馬仔賽馬專欄」,全季以今日中都冇用,埋單輸$126224結束今季。

是日 : + $13992 - $18900 = - $4978

累績 : - $4978 - $315025 = - $320003