河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔

(河馬仔專欄)《全員惡人》電影觀後感

2010/12/15 01:38:43 網誌分類: 影視
15 Dec



[此影片被影視處評為三級影片 未滿十八歲人士不得入場觀看]

導演 + 劇本 : 北野武

主要演員 : 北野武 三浦友和 椎名桔平 國村隼 石橋蓮司 小日向文世 北村総一朗 等等

故事大鋼 :

其實故事都係講述一個惡勢力為了爭利益而互相爾虞我詐的故事,而各人因各自利益如何以暴力來解決問題?主角北野武又如何在爭鬥中自處,結果又會係如何?

看後感想 :

今次CAST雖然睇落年紀都希番咁上下,但其實都絕對令人期待,而北野武在片內以ビートたけし的藝名來作介紹,可能有些觀眾會有點唔明,皆因係北野武先生有時會以真名或藝名在唔同的情形下登場.

其他CAST相信較為人所期待會係之三浦友和,但其他CAST如國村隼,石橋蓮司,以及演刑警之小日向文世亦相當有看點.

今次北野武此片好多觀眾都會以"暴力"一點來入場觀看,但除此之外北野武演出時那種外表冷漠但非常有POWER的表情及甚有壓迫感之對白卻是最吸引之處,更吸引的就是北野武在表達時說話唔多但總是氣勢十足,為此片加分唔少.

當然此片給我的感覺都有唔少缺點,首先是開頭的時候在人物交代上,可能係人物數量太多而且每個角色的突出位唔多的 關係,其實略略混亂.要過多十分鐘到才較容易理解.去到中段人物的關係已較明顯,而勢力之間的互相消滅的場面亦大為增加,只可惜劇情上較為單向,枝節唔 多,變了好多事的發生都會估得到,如互相報仇的次序好像亦是必然重覆發生,自自然然看得多會有點膩,令人驚喜的地方也相對減弱.

當然一些暴力場面亦是觀眾入場之因素,有幾幕其實睇完我個心都有點卜卜跳,不過都唔係個個場面都咁血腥,有些都會以一些事後的場面來完成.講真論這些場面而言再過激的話都可以,只係普遍大眾又能否接受得到呢?

此片由於人數眾多,要平均描述得仔細都其實好有難度,幸好北野武所演的角色需要交代的內容唔多,故此觀眾會較容易明瞭此惡人之角色.

當然此片亦有要讚好的地方,有兩個角色演得非常好,就係做勢力中二號人物加藤(三浦友和演)及刑警片岡(小日向文 世演).三浦友和全場到尾演得非常冷靜穩重,外表忠厚卻演得出內心的氣憤毒辣的另一面.而兩頭蛇的刑警片岡在片中有了極強的串聯作用,亦令好多的場面帶來 較合理化的解釋,亦充分表現了雙面人的那種心境,在各勢力之間如何扮野搵着數之餘仲要利用情報將對手玩弄,角色之陰險貪婪的性格卻是精彩盡現.

總括而言,劇情較單向及薄弱確是事實,而且在情理上亦有不少講唔通的地方.此類片種的老毛病今次其實都有發生,就 係好似講到成個日本都係得個間差館咁,劇本上當然係有唔少要改善的地方.幸好此片在觀感上節奏真係頗快,配合到全場以暴力為主線之場面,而各主要角色演得 真係夠哂惡形惡相,說話時給人面目猙獰之感,的確會較容易令觀眾投入到故事中.

此片其實都有個信息帶到出來的,就係利慾薰心,惡有惡報,有好人做的話就做個好人啦.

話說此片可能會有第二集,相信對於睇過第一集的觀眾都會有所期望的.


看板娘---Mary CHAN---對《全員惡人》之評分:
*(圖中所述之看板娘人名純屬虛構、如有雷同、實屬巧合。)







到了冬天了、白色都是冬季其中一種主色呢!而浪漫及溫馨的氣氛總會為冬季增添了絲絲暖意.

今次為了多謝各位長期支持、迎接這個浪漫冬季、看板娘---馬場樂子再次登場。今次WALLPAPER主題為「暖意白色聖誕」、繼續支持充滿心思及愛之同人創作。

今次由河馬仔出品、由同人組織FINGER AND FISH之畫師HECO繪製而成。以發放。

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2022/01/01



2022/01/01「河馬仔賽馬專欄」,又有年頭開始輸。

是日 : + $1000 - $15000 = - $14000

累績 : - $14000 - $355115 = - $369115
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2022/01/01

(以下分析只是河馬仔個人觀點,注數只是河馬仔自己會買的,僅屬參考而已,賽馬沒有必勝,絕不可以孤注一擲或投注過度。)

河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2021/09/19


2021/09/19「河馬仔賽馬專欄」,我諗我九月要收工了。

是日 : + $1944 - $19500 = - $17556

累績 : - $17556 - $337559  = - $355115
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2021/07/11



2021/07/11「河馬仔賽馬專欄」,全季以今日中都冇用,埋單輸$126224結束今季。

是日 : + $13992 - $18900 = - $4978

累績 : - $4978 - $315025 = - $320003