BACKLINK 與 PAGERANK的膚淺說明(初心者)

2011/01/10 17:27:13 網誌分類: 其他
10 Jan

假設有兩套電影,電影A和電影B

電影A﹕

  1. YAHOO 5星評分
  2. Time Magazine – Movie of the Year
  3. 蘋果日報4星評分
  4. 高登討論區過千貼留言
  5. 你身邊的朋友日講夜講

電影B

  1. YAHOO 2星評分
  2. MONDAY – Movie of the Week
  3. 蘋果日報一粒星都冇
  4. 一個討論區的貼都冇
  5. 冇朋友向你推薦

聖誕節朋友問你: 現在睇邊一套電影好呢?

你會如何向朋友推介呢? 電影A定電影B呢?

其實搜尋引擎如GOOGLE,同你一樣都會用同一個邏輯去排名網站﹕

BACKLINK 就好似上述電影的推介,越多人推介你的網站,捜尋引擎便會覺得你個網站有一定的內容或原因,去吸引那麼多的推介。

想像一下有500個網站推介你的網站(www.abc.com),500個網站都有一條link (www.abc.com)連去你的網站,而你的對手(www.cde.com)只有50條link 連去他的網站,那Search Engine便會把你排名高一點。

那是否越多BACKLINK 就一定排名越好呢?

理論上是對的,但實際上還有一個仲要重素,那就是你的BACKLINK 係咪有質素了。

在上面的例子,一個係TIME MAGAZINE,一個係MONDAY 的推介

你覺得邊個推介有大一點的說服力呢?  明顯地就係TIME MAGAZINE

原因係TIME MAGAZINE係世界知名,有公信力

PAGE RANK 就係GOOGLE去分網站的權威性的一種分頪,分為PR (0 – 10),越高的PR,權威性越高

如果以上兩位向別人推介你的網站的話,你覺得說夠說服力嗎?

如果由權威性高的網站,例如大學的網站推介你的網站的話,你的排名便有可能越高

簡單一點,你有越多PR值高的BACKLINK,你有好排名的機會便會越高!

今天做過一個測試,雅虎係 PR 7 而香港最多勁人的高登討論區就係 PR 5

想知自己的網站或別人的網站 PR 是什麼?

去以下網站試一試吧!

當然排名有其他因素作考量,可參閱小弟之前的文章

之後小弟會寫一點如何得到多一點HIGH PR BACKLINK 的方法,等下啦……..

 

More Articles in My Blog

 

回應 (0)
我要發表
user