開心事+近況!

2011/02/12 20:36:44 網誌分類: 生活
12 Feb

老公既細路&細妹近排結婚...好開心..我老公4兄弟姐妹都結晒婚..

今年好多好朋友都有喜! 差唔多同一時間年中生得..真係好熱鬧!

攪到我都想生多個!!! 新生命真係叫人感動! 不過番來現實世界...1個都夠晒! haha {#icons_panda9}等阿仔大多十年八年, 我就可以做番自己想做既野啦..最好到時我已經唔洗番工, 退左休啦..祈待中....

工作都無咩特別, 新一年好似都利我, 唔知係唔係擺左d風水野..暫時工作都順順利利無咩特別..希望多d貴人照住, 無小人就最好..人工加左3%左右..有得加點都好過無既..不過加幾多都會夠我洗架啦....hahahahah {#icono_11}

阿仔開始大, 都開始懂事..真係要想下教佢咩好..做一個稱職既父母真係唔易..

至於老公都係同平時一樣, 得閒去下釣魚, 近排魚獲都幾好wor.. 不過凍d lor!

不過最大問題係...我又肥左呀!!!!!{#icons_girl5}真係唔知點解..今次係唔知第N次發育....有咩又簡單又好既方法減肥呀.......幫幫手啦!!

 

 

 

 

 

回應 (0)
我要發表
user