推廣你的網店 - Craigslist

2011/02/28 17:46:50 網誌分類: 網店推廣
28 Feb

近日俾人話我懶左,用九流Video呃traffic,我是絕對同意的。

因為最近跟網友合作推他的網店往外國去,我負責推廣。我發覺開網店的人還真不少呢。同一時間,我收左錢去幫一間工業產品製造工司打入大陸,結果就係忙左好多,越來越偏黎4HWW 的原則。

又唔知講左去邊,番正題,推廣網店去美國或歐美

之前講過網店要在GOOGLE 攞好排名本身已經有一定難度,接著在2011年2月24日,GOOGLE 的CEO 說,他們要提高用家的體驗,對排名作了些修改,結果呢?

那些沒什麼網站內容的網店,又或左抄右抄的網站,自動化的BLOG被調低排名,更有些會被除名,我便是其中一名受害者,真是他X的。

都話小弟寫字能力差,兜咁大個圈仲未入正題,這裡給了一個教訓,那就是,大家坐定定聽好了

不要過份依賴 GOOGLE

幸好的是小弟有先見之明,一早分散風險,令到TRAFFIC 不致跌得太厲害,我終於知CRAIGSLIST 的偉大了

PICTURE 1

Craigslist 係個網上大型分類廣告網站,每月約有4千萬瀏覽人次,直至今天,alexa ranking 排第19,即係咩?

簡單一句,好多人睇,好多人用,仲要好多都係準買家或有個買野的desire的人

冇一個分頪廣告網站會有咁多人,美國人對佢係有情意結的

總結 - 一定要用craigslist 做推廣

終於入正題了,那如何做及點樣做呢? 以下為十分簡單的步驟與提醒

  1. 申請craigslist account
  2. 寫廣告
  3. 刊登

係咪好簡單呢? 睇落去勁簡單,做上手,你會發覺,"嘩! 多野做到呢!"

先講申請 Craigslist account

呢個第一個出事位,他們現在做電話認証 (Phone verified account,唔知有冇串錯,簡稱pva),即係好似香港某些討論區或gmail 咁,你要有一個當地的電話,手提或landline 都得。我不是住在美國,又冇朋友冇親戚咁咪冇得申請?

理論上是的,實際上你可以跟別人買,只要上網一揾你便可以揾到了,打 "craigslist pva account" 便可以了,但係又有第二個出事的地方,那就是一買就買 25個,接著 USD 7 蚊一個,即係話USD 175 第一LOG。

提示 1:

聰明的我起初只係想試下CRAIGSLIST 係咪真係得,梗係唔會一炮過買25個,買左都用唔晒。咁我就自以為好醒咁周圍揾啦,結果用 USD 16美元買了兩個ACCOUNT去試。痛恨自己點解唔買一個試下先。

結果呢?

我得到了2個CRAIGSLIS ACCOUNT,開始登廣告。第二天,神奇的事發生了,我發覺我的ACCOUNT另外多了8個廣告,因為我昨天只是寫了2個廣告呢!

第三天,在我沒做任何事的情況下,ACCOUNT 又多了8個廣告。問題是,那16個廣告全不是跟我的網店及網站有關的。

第四天,我的帳戶被停用了。永不超生。

請到這裏觀看下半部


 

回應 (0)
我要發表
user