GPA又過晒3 ^0^

2011/03/04 15:32:17 網誌分類: 未分類
04 Mar

原來自己唔記得交學費之餘, 仲唔記得睇成績……

上學期英文果科遇到d實施計劃上既問題, 令我同個講師講左好耐野, 最後同實習學校既老師都商量好, 先可以放d同reading既野有關既內容落去實習既課堂, 先錄到野交功課, 最後成績都滿意啦。

中文又係, 我同同學唔同架, 我唔係老師, 所以單元設計上都出過問題, 好在早左整, 問左講師, 先知原來自己個初稿唔可以當係單元設計……又放左d實習時用既野落去, 所以先會有學生sample可以交功課。

最後係一科我唔滿意第一份功課, 想重改, 加埋落第二份功課度交既……最後都係冇交份新既「功課一」, 因為「功課二」我寫左另一樣野……

暫時d成績都算見得人咁既……搵工時冇咁怕。我剩返1科同埋實習, 可以畢業既機會好大 (傻瓜, 好多人都畢到業架啦, 成日咁驚畢唔到做咩呀?)。

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..