阿Tom_hk
阿Tom_hk
阿Tom_hk

波動之春

2011/03/06 20:39:28 網誌分類: 未分類
06 Mar

3月算係香港算係春季,香港天氣亦都比較特別可以熱得好離譜,估唔到凍起上黎都幾凍,長居香港既人有時都覺得幾奇。

股市亦如是,好既時候大家都勇猛,一縮起上黎就縮得幾勁要,可能小弟比較少理外國,不知外面係點。人大開會,其中今日賣晒頭版就話存款準備金上限已經好高,再加對內銀有好大影響,部份反映黎緊可能加息機會大,再大加存款準備金機會較細。

剛過去既一星期,soho中國公佈業績,業績好靚仔,不過都要交好多稅,儘管soho中國係數一數二既優質內銀股,不過被大幅既稅額交去左不少盈利,對比其他住它性較重既內房,睇黎都盈利都難免差,大家小心。

3月漸漸進入中期,相信波動仍然較大,內地銀行股會見番平穩既增長,業績仍然係可期,本年會波動,上半年較波動,應該會較平穩,調整得深係小注入市好時機!

匯豐業績一般,不過仍然係長線可以睇好既,當然最抵一定係內銀。

低息情況令美國市民可以得以喘息,但美元貶值令全球通脹升溫,世界政局動盪,仲黎愈黎愈激,真係不得不服美國佬,玩弄全球於股掌,令人上了寶貴一課。

預算案愈黎愈複雜,反對既繼續搵理由反對,政府行動同動作繼續的慢,社會矛盾太重了。

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2013/03/24

Tom 兄

我也回來了。不過又要走了。

{#icono_67}

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2012/03/25

Tom 兄

希望你地有時間,在頭條寫下博。我會有一天回來的。

{#icono_67}

阿Tom_hk
阿Tom_hk 2011/02/23

Hi irislau

其實我都幾喜歡建行, 郁動較快。

股價跟派息3988又比較好, 真係難揀

唔經唔覺 買左中行接近5年

irislau
irislau 2011/02/22

Dear Tom,

You are right.  $3.9 is good price for 3988.  I brought 3988 again at $4.0.  I have 33,000 share 3988 at $2.96, accumulated since 2008.

Irislau