河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔

(河馬仔專欄)新加坡牛車水亞坤多士評論

2011/03/08 01:16:49 網誌分類: 飲食
08 Mar



之『馬場對對子』飲食專欄又來啦!

『馬場樂子(妹)』: 性格開朗,有點大頭蝦,除主力賽馬專欄外仍會幫忙介紹飲飲食食的

『馬場彩珠(姐)』: 性格認真,對珠形擺設特別喜愛,特別喜歡製作甜品,主力飲食專欄的.齊齊評論香港飲飲食食!

  
樂子:好耐冇見啦咁多位!
   
彩珠:飲食欄休息了一個多月的確不好意思呢,途中我們兩姊妹都去過新加坡一趟呢.
   
樂子:去聖淘沙,烏節路,牛車水,克蘭芝....等等等,都好多地方可以遊覽呢.
   
彩珠:其中牛車水也是遊客接近必到之地,當然睇完好多唔如的建築及買了好多好多的手信後,最好都係飲杯野啦.
   
樂子:當然在新加坡的話,名店阿坤多士店點都會去一去呢.雖然在新加坡海內海外都有分店,當然遊客要去的話大多都會去位於牛車水夠古式古香的Far East Square店呢.
   

   

   
樂子:店內都有好多有趣海報呢,原來店有咁多歷史呢.

   
彩珠:店的陳設亦有以往香港冰室的風味,和五年前來新加坡時比較的陳設都唔係有太大的變動呢,店內都係有唔少的風扇.

   
樂子:當然這兒的咖啡及咖央多士遠近馳名,睇睇個餐牌先...有set噃.

   
樂子:呀,有日文就易睇好多呢...
   
彩珠:您唔識睇中文咩?不如要哂兩個set試試先,當然係要凍咖啡啦.在新加坡飲到的地道咖啡如唔講明走糖或奶的話,未知是否因為天熱關係,沖出來較香港都會傾向較甜及濃,而加入煉奶亦非香港咖啡茶中常見的.

   
樂子:飲完透心涼呢...兩個set都來呢,分別係咖央多士加牛油+2粒養生蛋...
   
彩珠:同埋法式多士加咖央醬+2粒養生蛋呢.


   
樂子:面包好薄呢,夾了大大塊的牛油及一些咖央醬,好有香港食薄脆菠蘿油的感覺呢.雖然牛油真係厚了一點,但薄的麵包及略甜的咖央醬混合一起唔覺漏的...不過,隻養生蛋...
   

彩珠:英文係soft-boiled egg,半熟蛋,究竟係唔係分開食的呢...真的要請教店內的哥哥呢!樂子就交俾您了!
   
樂子:問完呢!原來唔係就咁食架.原來可以在這兩隻半生熟蛋加上少少的豉油及胡椒粉後撈埋後,沾上多士上一起吃呢...食落係滑一點,頗新奇啦.
   
看板娘---馬場樂子---對kaya toast set之評分:

   

彩珠:到我的french toast set!我較喜歡以法式多士加上咖央醬.烤得鬆軟香口的法式多士加上香滑的咖央醬.椰香更能令多士的香口感覺增加一份細膩感覺.配一杯濃濃的黑咖啡更好呢.樂子...你要唔要食一甩呀?
   
樂子:Thanks!但咖央聽得多,其實係...
   
彩珠:班蘭葉及椰奶及糖及蛋等等的醬呢,而班蘭葉也是東南亞菜餚中常用來包裹食物的.
   
看板娘---馬場彩珠---對french toast set之評分:

   
樂子:家姐,明天要回港,唔知呢度有冇手信呢...個盤上面...心型咖央cookies都有得賣呢,唔只得咖央醬賣

   
彩珠:講下題外話先,係新加坡都好多時見到唔同的雀鳥呢.例如試過見過隻孔雀到處行啦...

   
樂子:仲有呢種在新加坡常見的黑身黃咀的鳥兒呢.原來此鳥叫做Javan Myna,中文名係白尾八哥,在東南亞都非常常見的.

     

  
兔年來臨、在此祝大家新一年身體健康、鴻福齊來。
  
適逢今年的農曆新年期間亦會有同人活動舉行、看板娘MARY CHAN亦希望和大家分享這份喜悅、一起感受新年新氣象。今次MARY CHAN COSPLAY了馬場樂子的賽馬看板娘衣服、祝願大家開心又快活、亦如左上角的揮春般願望成真。
  

  
今次由河馬仔出品、由同人組織Maid in China之畫師Bluelight繪製而成。以發放。

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2022/01/01



2022/01/01「河馬仔賽馬專欄」,又有年頭開始輸。

是日 : + $1000 - $15000 = - $14000

累績 : - $14000 - $355115 = - $369115
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2022/01/01

(以下分析只是河馬仔個人觀點,注數只是河馬仔自己會買的,僅屬參考而已,賽馬沒有必勝,絕不可以孤注一擲或投注過度。)

河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2021/09/19


2021/09/19「河馬仔賽馬專欄」,我諗我九月要收工了。

是日 : + $1944 - $19500 = - $17556

累績 : - $17556 - $337559  = - $355115
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2021/07/11



2021/07/11「河馬仔賽馬專欄」,全季以今日中都冇用,埋單輸$126224結束今季。

是日 : + $13992 - $18900 = - $4978

累績 : - $4978 - $315025 = - $320003