杞子花生糯米粥 (60款懶女生懂做的小菜---40)

2011/03/27 19:54:43 網誌分類: 60款懶女生懂做的小菜
27 Mar

其實是「特懶」推介……

首先, 從冰箱取出媽媽已炒過的糯米飯, 放煲內加滾水、弄散。然後, 於桌上取一包爸爸買的、已以許多鹽調味的花生, 把適量的花生倒進煲內, 拌勻。最後, 加入杞子拌勻, 再開火滾一會兒。

這樣, 不用調味的糯米粥就製成了。相信很有益, 亦很易做。歡迎所有足不出戶的「特懶」女生參考。

 

{#time.JPG}

(紫葯之所以「特懶」, 在於有句口頭襌「我d時間唔係咁用架!」個「咁」字要強調。咁時間係點用架呢... 係用黎整靚靚填字遊戲俾小朋友玩)

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..