正呀正呀好正呀!

2011/04/08 18:14:05 網誌分類: 學習
08 Apr

聽聞個supervisor係killer, 我唯有好俾心機整我d野。佢叫我改個lesson plan既方向,我就努力改。

今日佢黎左, 我開頭邊驚邊對佢微笑, 然後開始課堂, 點知原來佢仲nice過以前果d中國人 (今次係印度), 觀課時都會微笑架。

佢話好enjoy我既堂, 又讚好多野, 就連我最覺得難搞既language form同learning target都話冇問題呀...

不過我都唔知有咩可以同佢講同有咩問,我幾驚冇野講同冇野問會有事呀...

佢話我爭d拎到distinction呀!

哇...

不過個問題係,(我覺得)d小朋友好似嚮呢一堂學唔到咩喎-事實上。我當然冇咁同supervisor講啦。

但係,除左呢一堂之外,佢地係咪又真係學到野呢?

唔記得問幾時還返堂俾原任...

 

中文剩返下星期一果次,英文再睇多次就ok(應該會ok架啦,要俾d信心自己)。

 

 

備註:

小朋友上電腦班,我會大開眼界,因為佢地會上youtube睇野,好似「粗口叮噹」同「自殺不成的狗」,仲有真人版美少女戰士等等。當然都有暴力遊戲既畫面啦。

佢地鐘意睇,如果要阻止,好難。我既方法係陪佢地睇(如果要教既野教晒),再介紹d比較有意義既-我俾面佢,佢咪會俾返面我囉。

唔知係咪因為做到呢樣野,好似同佢地關係幾好咁呢?如果非黑即白,到你自己係嚮灰色地帶既時候會好苦。

 

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..