Keith Ku
Keith Ku
Keith Ku

下雨天...泰式沙拉雞翼

2007/05/04 18:51:47 網誌分類: 飲食
04 May

 

下雨天, 心情欠佳...從細開始都唔鍾意下雨天, 覺得陰陰沉沉, 灰灰暗暗, 感覺不良; 加上通常下雨天很多活動都要取消, 就令我更加唔鍾意落雨……

但有時又想學D戲咁, 同女朋友喺下住大雨嘅海灘漫步幾有feel!! 不過暫時我都未遇到一個會陪我咁顛法嘅女朋友, 加上理智話俾我知, 咁嘅浪漫 係要付出代價嘅---分分鐘冷病, 所以到而家都未試過……不過我相信我點要試一次先甘心……

 

其實人有時都幾矛盾, 明明係唔鍾意, 但可能因着某D原因又會去接受, 喜好如是, 買賣如是, 愛情如是, 做工如是……

 不過凡事有多面睇嘅, 如果人人都順心去做, 唔肯讓步, 又可能世界大亂嘅啫, 所以呢種矛盾可能就係維繫住平衡嘅其中一種微妙之處…… 

 既然今日咁奄悶, 就介紹一個開胃D嘅食譜啦 

泰式沙拉雞翼 

材料:

 
雞中翼10
泰式雞醬 2湯匙
沙律醬1湯匙
辣椒(隨個人口味)1
  
醃料: 
糖、鹽、生粉、豉油和酒各適量
  
   

做法:

 
1. 雞翼加入醃料醃30分鐘至1小時, 辣椒切絲備用
  
2.開油鑊,加入雞翼煎至金黃色熟透
  
3.泰式雞醬和沙律醬拌勻, 辣椒絲一同下鑊快炒至全部雞翼沾上醬汁為止, 上碟完成
  
 此菜色甜甜酸酸辣辣, 都幾開胃惹味; 辣椒絲可落可唔落, 隨個人口味而定; 簡簡單單, 大家得閒試吓吖……

 

回應 (3)
我要發表
2007/05/07 20:00:33 回覆
welcome to my blog~
2007/05/06 17:33:59 回覆

為甚麼不答我這些問題?只答其他問題?

點解今日咁悶? 有左間Cafe 唔係好開心架咩?

喜好, 買賣做工都可以勉強接受,但係乜唔鍾意o既愛情都可以接受架咩?咁都得?為着甚麼原因去接受呢?

2007/05/04 23:17:18 回覆
雞翼係我一家嘅至愛,我想要試做這個菜啦!
user