賭上盆波有著數嗎?

2006/09/02 22:06:26 網誌分類: 運動
02 Sep
上盆球隊當然有較高的勝出機會率,但專攻上盆是否有錢贏,就等我試下返查記錄,由八月十二日至八月卅日,以主客和盆口計算,低於 1.4 倍的場合共有 35 場,勝出的共有 22 場,即 62.8% , 看來不錯,但到頭來,卻要輸掉$69.8 ,以每場投注 $10 計。下圖是我記錄中所輸的場次:

回應 (7)
我要發表
2006/09/07 21:42:03 回覆

To: Miss HiLo,

你計得好正確
投注 $3700
收回 $3422.5
你應該係輸 $277.5
你輸錢,馬會又點蝕呢?

277.5 ¸ 3700 = 7.5% 〔馬會抽水 7.5% 〕


至於點為之扺買既賠率,就要睇下你計到咩賠率出黎,
好似我最近係你個 blog 推介既:

星期三
20  聖馬力諾 德國  [4.5]  @1.95

就因為我計出黎開細既賠率係  1.16 ,我以為好扺買,點知佢開大,仲開到 13 球添,輸錢事小,但輸成咁,都好樣衰,到底我錯左係邊呢?遲 d 我會係我個 blog 度做檢討,寫出我做錯 d 咩野。


mocha


更正:我計到開細既合理賠率係 1.24 〔唔係 1.16 〕

2006/09/07 11:04:37 回覆

To Mocha,


我想請問大細賭注的平衡點是怎樣計﹖是否找到平衡點就能找到抽水百分比﹖
譬如


星期三  瑞典 v.s. 列支敦士登 [3.5球]   1.85大,  1.85細

咁平衡點是否

買大   $1,000 x 1.85=   $1850
買細   $1,000 x 1.85=   $1850
共投注  $3700
無論開邊瓣都係收回 $1,000 x 1.85x 1.85 = $3422.5
咁馬會咪會蝕﹖我諗我都係計錯。
請問係點計﹖
又有冇話點至算抵買的賠率﹖
Thank you

2006/09/06 00:32:28 回覆

To: ATT,

多謝回應

我既所謂平衡點,係想說明,任何一組賠率組合,都能夠找出一特定的投注方式,令到不論什麼賽果,輸贏都是一樣。

假如跟據我所說的注碼,主客和三瓣都買齊,那麼,無論賽果是什麼,結果都係一樣 ……… 輸 $4,764 〔以賭仔立場來看〕

若以馬會立場來看,收到的投注額,像平衡點那樣分佈,那麼,無論賽果是什麼,結果都係一樣 ……… 馬會穩贏 $4,764 ,沒半點風險。

平衡點一詞係指 Equilibrium point ,物理學常用的詞語,在這裡未必是一最合適詞語,真慚愧,皆因文筆修養不足。

2006/09/05 23:09:59 回覆
我不太明白什麼是平衡點,可否加以解釋﹖thanks
2006/09/03 11:12:18 回覆

至於點樣知道馬會既抽水百分比,可以參考以下運算實例:

八月廿三日 星期三29 米杜士堡 對 車路士
主 7.5    和 3.8    客 1.38
平衡點是
買主   $1,000 x 3.8 x 1.38 =   $5,244
買和   $1,000 x 7.5 x 1.38 = $10,350
買客   $1,000 x 7.5 x 3.8   = $28,500
共投注 $44,094
無論開邊瓣都係收回 $1,000 x 7.5 x 3.8 x 1.38 = $39,330
即係輸左 $44,094 - $39,330 = $4,764
而  4,764 ÷ 44,094 = 10.8% (» 11%)

2006/09/03 10:25:36 回覆

網友 ccp304 講得好正確,賭波係講運,我十分同意。另外, 佢又估只有 5% 既人贏錢,雖然我冇資料,未能証實,但係我亦都相信輸既人多,贏既人少。

之但係,馬會憑咩本領贏晒我地 d 錢,我相信馬會係靠統計學,佢手頭上有大量資料,可以較準確地預測我地既投注取向,有幾多注碼買上盆,有幾多注碼買下盆,然後再開出賠率,若然我地既投注分佈與馬會既預測接近,咁佢就立於不敗之地。另外,馬會亦參考外地莊家既賠率走勢,增加佢預測既準確性,最致命的一招,就係抽水*    大細抽 7.5% ,主客和抽 11% ,讓球 5% ,波膽 33% ,所以,就算計數計贏馬會,亦要輸係抽水呢一招之下。

唔信?等我地再睇下該 35 場有低於 1.4 倍的賽事,若然我地放棄上盆,改為專攻下盆,投注 $350,可贏到四場賽,並收回 $80+80+82.5+75 = $317.5 ,輸掉 $32.5 。若然只買和,後果就好 d ,因為可以贏到 $26.5

綜合以上所講,
買上盆輸 $69.8
買下盆輸 $32.5
買和盆贏 $26.5
一睇就知,輸多贏小



*〔嚴格來講,唔可以話係抽水,當中既分別,有機會再講〕

2006/09/02 22:17:36 回覆

 其實賭波係講運...統計幫唔到幾多

 好似 阿仙奴 對 曼城 咁...阿仙奴 全場約有二十次射門

 當中幾次係中門柱或門楣...但係 曼城 因 阿仙奴 後衛一次犯錯

 一個十二碼就入啦...你話...統計點會計到呢樣野呀

(不如做吓統計...睇吓有幾多 % 既人賭波係贏錢啦...我估 5%啦)

user