關慧玲
關慧玲
關慧玲

幸福在此時

2011/05/06 08:46:40 網誌分類: 生活
06 May
        很喜歡看貓睡覺,尢其是假日的午後,睡睡醒醒地,牠們絕對可以睡到日落西山。偶然手仔腳仔唞兩下,是在夢中玩耍吧;醒來睡眼惺忪,沉思一會,眼皮漸重,復又再呼呼睡去。

        米米大情大性,永遠將自己肚皮打開躺在客廳最中央,一點不怕你踩到牠,也只有牠最胸無城府,不介意你任意搓牠肚子的毛。常想,牠們憑甚麼可以這樣放心過日子?天塌下來都不怕?

        因為貓爺們太清楚這裏是安樂窩吧?準時有食物,貓屎有人剷,天熱了有冷氣,天涼了到處鋪毛氈,還有梳毛、剪指甲、洗澡服務,幸好牠們對食物無甚要求,不會今天法國菜明天西班牙菜的。

        當然,有這種生活還是要付出一點,就是當我累透時,愛隨便撈起一隻抱在懷裏,逼牠聽我嘮嘮叨叨,米米聽着聽着會變飛機耳,然後一蹬跳走,紅豆就會睡魔急Call,邊聽邊睡去。

        下一世如果身份對調,我能有這種幸福生活嗎?

        關慧玲

        
回應 (4)
我要發表
2011/05/08 22:35:38 回覆

我都成日同朋友講:"做貓真好啊! 由朝瞓到晚, 唔使工作, 唔使讀書,唔使做功課, 什麼壓力都沒有".

不過, 每當想到街頭巷尾的流浪貓時, 我會希望貓貓明白幸福不是必然的.

2011/05/07 16:27:54 回覆

現在我立刻想做,不等下世 {#icons_dog8} {#iconb_boy9} {#icono_66}

2011/05/06 09:55:09 回覆

見到自己照顧班貓爺咁舒服、咁滿意個樣,其實都會好開心架,是嗎? {#icons_cat1}

最緊要祝關小姐您工作順利,與一班貓爺都身體健康,日日笑口常開! {#icons_cat9}

2011/05/06 09:16:07 回覆

成日聽d老人家講,前世做好事, 今世就會有好日子過, 我相信米米佢地雖然做左小動物, 但係佢地享受既程度絕對好過做人囉, 所以米米媽你話如果下世身份對調會唔會好似米米佢地依家咁幸福, 我相信應該唔係問題, 暫且今世你要繼續對佢地好d呀.... {#icons_cat2}

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}