包着肉汁的魚丸 (60款懶女生懂做的小菜---42)

2011/05/18 17:16:02 網誌分類: 60款懶女生懂做的小菜
18 May

前幾日呀媽買左D魚膠, 整釀豆腐。佢預埋大哥、呀嫂會嚮度食, 點知佢地出去食, 於是剩返好多魚膠。

我突然想起「手打魚丸」…… 突然想到一個製作方法:就係用D好薄既保鮮袋包住D魚膠, 嚮裏面分開幾粒魚丸……

雪一日咁啦。

唔好拎出黎住~

準備個煲, 煲滾D水, 再加D魚丸落去, 由於D水係滾既, 魚丸外層好快熟, 唔會散又唔會「癡」左去人地度。

悶得濟既話, 加D米粉落個煲, 繼續俾D水滾, 到D米粉OK時你都可以食晒D野佢LU。(或者整個青蛙頭先)

有冇人留意到D魚丸好大粒?

熟左之後仲大粒 =.=

粒粒都勁勁勁大粒 >0< 唔可以一啖食晒。

下次整細粒D先得。

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..