叉燒汁雞扒 (60款懶女生懂做的小菜---45)

2011/05/24 09:52:09 網誌分類: 60款懶女生懂做的小菜
24 May


{#.JPG}

叉燒汁雞扒呀!

d雞又係用鹽同豉油醃, 再加生粉~

煎之前又係整熱個鑊之後加油, d油起泡時放d雞落去。兩面都煎過時, 就用碗仔開一D加左水既叉燒汁, 落鑊, 炆下D雞扒。

 

拌碟既菠蘿唔使煮, 就咁「hi」下d雞扒上面d叉燒汁, 雞扒就同時吸收一d菠蘿味, 好易入口架!

 

d雞扒仲可以咁樣煮:

不過今次再次「信錯雞」, 因為買左雞柳, 以為冇雞胸咁「銀」, 原來雞柳同雞胸係同一部分, 只係切既方法唔同 (二哥話)~ 呀媽話要買雞髀肉, 我突然想起某人整過d照燒雞俾我食, 係用雞髀肉, 佢仲自己幫d雞髀起骨拆皮 =口="

回應 (2)
我要發表
ivina
ivina 2011/05/25 08:23:01 回覆

哦...

2011/05/24 22:59:18 回覆

 雞柳同雞胸係同一部分~~~~~no!!!!!唔同的

user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..