暗瘡肌及毛燥頭髮用品評鑑

2011/05/25 14:01:09 網誌分類: 嗜好
25 May

 

上次寫左篇暗瘡肌道變變變, 今次又寫返篇有少少關係既野先...

依家唔係賣廣告呀, 你睇咁多個牌子既野嚮晒度, 而且唔可以嚮同一間野買晒呢d野, 就知唔係賣廣告la~

 

左上角既暗瘡貼真係好貴架, 成幾蚊一粒, 有d大粒d有d細粒d, 但你唔貼晒全日又唔抵喎, 貼晒全日既話, 夜晚貼左, 你日頭要出街又要整甩佢, 次次用都好心痛呀! (為銀包心痛) 不過睡覺時唔用唔得, 否則d枕頭既熱力整到你d瘡有排先好得返。

果支acnes point clear, 以前覺得好方便, 唔使洗手都用到, 但功效原來唔及塗既暗瘡霜, 而左邊中間果支暗瘡霜70幾蚊大大支, 抵過point clear勁多... 雖然70幾蚊我都唔係咁捨得買, 效果ok喎。

之前講過有支防曬好難買, 就係綠色蓋果支! 可能夏天先有得買, 原因係佢冬天好易「鯨」左掛... 上次買44蚊。我覺得好用過bb cream!!!!!!

冬天用藍色蓋果支, 保濕又防曬, 好似都70幾蚊 >0

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..