你做左野都要俾人知先得架......(backlink indexing)

2011/05/28 16:09:23 網誌分類: SEO
28 May

 

根住落黎講既野會深少少,睇唔明睇多幾次,都係唔明的話,就當冇睇過啦

之前講過GOOGLE 排名的其中一個因素就係有幾多BACKLINK,(Backlink 都唔知係乜可以抖抖)

如果Google 根本睇唔到你條backlink,你只是在浪費時間,浪費青春.......

但係係咪你一整左一條backlink,google 就一定睇到呢?

又可以係,又可以唔係(夠廢話了吧)

係的原因 - 如果你的backlink 係由高 PR 的網頁產生的話,你被GOOGLE 睇中,再Index的機會會較大,因為google會經常在高PR的網頁揾新資料,看到你的BACKLINK 機會自然會高一點

但係,如果係由低PR 網頁產生的BACKLINK,GOOGLE去呢個網站的機會又會再低一點?

那怎麼辦? 點樣先可以令GOOGLE Index 我條backlink呢?

有幾個方法可以一試,先講簡單的﹕

最重要一點,請用紙筆抄低

不論你用什麼方法,你的BACKLINK 最重要是有價值! 谷歌INDEX你係有原因的

舉個例,如果係做Profile backlink,你在你的Profile 裏除了你的anchor text,一定在detail 位加內容,內容是什麼不重要,make sense 與否也不重要,只要係有Unique content就可以了。

什麼是anchor text?

舉例子吧: 如果我的Keyword 分別是 

1) Home Theatre Projector

2) Embroidery Sewing Machine

那上面的兩個關鍵字,我也會加一條LINK去我的home page,變成了anchor text

1) Home Theatre Projector

2) Embroidery Sewing Machine

另外,你可以看到左邊在簽名檔那裏,有一段冇什意思內容的文字,重點是提高GOOGLE INDEX 你的內容的機會

當然你會見到有些簽名檔什麼內容也沒有卻會被INDEX,係有咁既可能的,一些高PR的FORUM什至一點內容也沒有都會被INDEX,但這並不常見。

好了,講左咁耐都仲未入正題,現在開始講方法﹕

  1. 用PINGLER

你可以將你的BACKLINK加入www.Pingler.com,約2至3天PING一次,係有可能加速佢Index的機會的

2. Social Bookmark

用www.JumpTags.com 去bookmark你的Backlink,增加被index的機會

其他方法容後再談......

 

回應 (0)
我要發表
user