2011/05/29 16:09:42 網誌分類: 皮包骨
29 May

當市民早早就諗定點洗的同時,財爺卻遲遲講不出幾時出,同點出。

我哋、同大家一樣,唯有等。果班嘈嘈閉的議員沒有在這議案投反對,看來他們也心急在等﹍﹍。

 

哎!財爺呀,財爺,幾時出呀,唔通你要等埋「未未」放返出來先至出咩,唔怪得班八十後一「未」塗鴉,就係話俾你鬍鬚曾知,仲「未」出。

 

說起等,俄總梅德韋杰夫就終於等到嘞;做咗幾年啊「京」嘅接線生,係時候正面同佢鏈過;佢話過有朝一日有人打電話到佢office話揾普京,佢一定會答:「佢死鬼咗啦!」得唔得呢?放長双眼等。

 

等﹍﹍係需要耐性嘅。

 

就好似查理王儲一樣,由𡃁做到連囝囝都娶埋老婆,都仲係太子,最惨係唔知要等到幾時,有時真係替佢担心,會不會好似康熙個大仔,做咗三十幾年大阿哥,最終俾人廢咗,王位仲俾四弟搶埋。

 

有時我諗:假若查理同金正恩(北韓太子)偶遇,倆個人可能互相抱頭痛哭,双方心裡有同一心聲:咁多人死唔見佢死!「佢」係指邊個呢?

 

等﹍﹍最終會有結果嘅!守得雲開嘛。

 

你睇美國,頂住度氣成十年,終於有回報。正所謂「君子報仇,十年未晚」,拉叔叔最終變成拉柴了。

 

最近,銀壇鼠幫之鄧光荣先生歸天了,他的年紀和水皮老鼠差不多,可以說是同一輩,看來,我這一輩子的輪到了,我也在等﹍﹍!

 

請大家聽一首舊歌﹍﹍﹍

 

陳百强的

 

等 

寂寞到夜深 

夜已漸荒涼 夜已漸昏暗

莫道你在選擇人 人亦能選擇你 

公平原沒半點偏心

 

苦澀 慢慢向著心裡滲 

何必抱怨 曾令醉心是誰人

自願吻別心上人 糊塗換來一生淚印 

何故明是痛苦傷心

 

還含著笑裝開心 今宵的你可憐還可憫

目睹她遠去 她的腳印心中會永印

糊塗是你的一顆心 他朝你將無窮的後悔 

這一生你的心裡滿哀困

 

回應 (3)
我要發表
淺雪
淺雪 2011/06/06 09:55:56 回覆

仲係等緊..財爺仲未有表示.

淺雪
淺雪 2011/05/30 09:22:14 回覆

係啦..

我都等到頸長左小小.

都唔見財爺有表示..連提示都冇..

 

2011/05/29 20:56:33 回覆

{#201103312047018793_600w.gif}

晚安, 水皮老鼠~

Long time no C !!  {#icono_11}

 

user