短工都係工...

2011/06/02 10:27:43 網誌分類: 找工作的路上
02 Jun

某間小學搵暑期英文導師, 我報左, 遲d面試。

上網搵佢d資料, d家長話二年班既數學卷都有12頁紙, 而且英文默書範圍同真正默既時候唔同, 大概有unseen dictation, 而d家長又話範圍好多, 如果自己冇時間就唔好俾仔女去讀。

呢間野由一間變2間, 上午同下午校分開左, 但佢以前既名氣都幾大, 整到我有d壓力。

但唔怕既,我有既係工作經驗同實習時個distinct!

最搞笑係呢間同我星期六要見工果間爭幾分鐘路程咋... 如果兩間都ok, 暑假時兩邊走應該唔係問題...掛。發住夢先la。我等緊畢業証書打救我, 唔係冇人救到我, 要等下年, 即是考3年, 我唔要3年又3年呀... d要俾錢既公開試好煩, CRE唔使俾錢我就考得好好。係咪錢作怪呢?

回應 (2)
我要發表
ivina
ivina 2011/06/02 12:56:23 回覆

我都好揀擇架, 要近屋企先應徵~

以前好似有好多動力, 搭幾耐車都唔太計較, 但依家...好易倦la XD

多謝!

2011/06/02 10:51:46 回覆

haha.....紫葯(都係慣左叫你做小意^^)你好積極啊!相反唔知係咪人大左,我而家搵工都開始會揀工,真係有d唔要得添!! :p

加油!!!

user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..