阿Tom_hk
阿Tom_hk
阿Tom_hk

6月1日 除息期

2011/06/02 20:49:17 網誌分類: 未分類
02 Jun

外圍又做差,不過冇所謂,恆指內銀股將近除息期,照計會順勢向下,未知內銀會唔會有d 低位?

早前買左隻短炒,已經放左,獲利少少,不過會再侯低買番,早前小弟執過番整個組合內的短炒,有賺有蝕,短炒果然難搵食,不過卻非常刺激。

講番內銀,國內情況不明,內銀浮浮沉沉好幾個月,但整體上,仍然看好,早前有多隻股票被洗倉,唯內銀算硬淨,唯一既原因可能係估值現價好便宜,加上其他當炒股受到熱捧。

仍然建議人揀下四大內銀股,雖然慢,但係底子好,係慢d 但比較安全好過放係銀行~既。

電力股終於加電費,但只係部份地區,唯股價升唔起,唔通大戶想再沽落去!?另外,內房股都係股值便宜板塊,揀市值大隻少少同埋pe較合理既股票都有防守性。

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2013/03/24

Tom 兄

我也回來了。不過又要走了。

{#icono_67}

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2012/03/25

Tom 兄

希望你地有時間,在頭條寫下博。我會有一天回來的。

{#icono_67}

阿Tom_hk
阿Tom_hk 2011/02/23

Hi irislau

其實我都幾喜歡建行, 郁動較快。

股價跟派息3988又比較好, 真係難揀

唔經唔覺 買左中行接近5年

irislau
irislau 2011/02/22

Dear Tom,

You are right.  $3.9 is good price for 3988.  I brought 3988 again at $4.0.  I have 33,000 share 3988 at $2.96, accumulated since 2008.

Irislau