相識遍天下, 知心無一人...

2011/06/10 10:25:54 網誌分類: 幻變的生活態度
10 Jun

我做過咁多份工, 其實真係識過唔少人囉...

06年做教學助理, 今年去見工嚮另一間學校撞返個舊同事 (可能認唔到我), 佢都係做緊教學助理。同時, 佢隔離個教學助理係我既教院同學 =口=" (佢認到我)

07年做社區中心導師, 今年去另一區既社區中心 (都係果個組識)見工, 見返個書記 (可能唔記得我)。

以前我成日問呀媽點解條街d人, 咁多人都識佢既? 佢又識咁多人既?

依家我明白, 個人活得越耐, 就識得越多人。

好彩, 近來見返d人都係以前冇點交流過既, 所以唔會係仇家。唔知做唔做到朋友呢...

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..